נשים ומחשבים: אולה גל, פלייטיקה
מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: אולה גל, מנהלת מועדון לקוחות של המשחק Caesars, מבית פלייטיקה
שם: אולה גל.
תפקיד: מנהלת מועדון לקוחות (Loyalty program Manager) של המשחק Caesars, מבית פלייטיקה (Playtika).
ותק בתפקיד: "הצטרפתי אל פלייטיקה לפני כשנה וחצי כמנהלת לקוחות VIP במשחק Slotomania ולפני כחמישה חודשים עברתי לתפקידי הנוכחי, להקים את מועדון הלקוחות הראשון בפלייטיקה".
תפקידים קודמים: "לפני שהצטרפתי לעולם הגיימינג עבדתי כ-7 שנים בתחום השיווק. התחלתי במשרד פרסום דיגיטלי, ובהמשך עשיתי תפקיד משמעותי כמנהלת השיווק של מותג אופנה בינלאומי. לאחר מכן יצאתי לדרך עצמאית, במהלכה ליוויתי סטארט-אפים ועסקים קטנים בפרויקטים שיווקיים, לצד מיזמים אישיים שלי.
לפלייטיקה הצטרפתי לפני כשנתיים לתפקיד מנהלת לקוחות VIP במשחק Slotomania, במסגרתו הייתי אחראית על ניהול קשר אישי עם שחקנים במשחק, יצירת חוויית משחק פרסונלית באמצעות תוכן שיווקי, אירועים מיוחדים, הטבות ופעילות כקהילה. לפני כחמישה חודשים עברתי לתפקידי הנוכחי כמנהלת מועדון הלקוחות הראשון מסוגו בפלייטיקה, תחום חדש בחברה שאני שותפה לניהולו ובפיתוחו. אני מובילה צוות רב-תחומי הכולל נציגים ממחלקות שונות בהן פיתוח, מוניטיזציה, כלכלה, אופרציה ו-CRM, ואנחנו אחראים על פיתוח המועדון, יצירת תוכן ובניית ערך מתמשך לשחקנים. בתפקיד הנוכחי אני משלבת את הניסיון השיווקי שצברתי בתפקידים הקודמים שלי, עם הידע והכלים שרכשתי בתחום הגיימינג ב-פלייטיקה. החיבור בין שני העולמות פתח עבורי הזדמנות לקידום ובניית תפקיד חדש בתוך החברה, לצד המשך פיתוח מקצועי וכניסה לתחום חדש שמעניין אותי. המעבר שלי הוא חלק מהתרבות הארגונית והדנ"א של פלייטיקה, המעודדים את העובדים והעובדות לשמור על תשוקה ואתגר מקצועי, להתקדם בתוך הארגון עצמו גם לתפקידים ניהוליים וגם לתפקידים רוחביים בתחומים אחרים. בעיניי זו השקעה הדדית אמיתית בין העובדים לחברה, שמאפשרת צמיחה והתפתחות לאורך זמן".
השכלה ושירות צבאי: "תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל. שירתי בתפקיד מדריכת אוכלוסייה לשעת חירום בפיקוד העורף".
מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? "חבר טוב שהתעקש. ועכשיו ברצינות, אחרי תפקידים רבים ומגוונים בתחום השיווק, ובעיקר בתעשיית האופנה שם הבאתי לידי ביטוי את היצירתיות שלי, חיפשתי להתנסות בסביבה ושיטות עבודה חדשניות, מבוססות דאטה, ניתוח התנהגות משתמשים וטכנולוגיות שמאפשרות להבין לעומק את הצרכים של המשתמשים ועדיין לשלב זאת עם עולמות השיווק. לשמחתי מצאתי את השילוב של שני תחומים אלו בפלייטיקה.
תעשיית הגיימינג מגוונת, צבעונית ודינמית, שמשלבת אלמנטים של מוצרי בידור והענקת חוויית לקוח. כאן אני יכולה להיות חלק מתעשייה שבה משלבים כלים קונבנציונליים מעולם השיווק, כמו מועדון לקוחות ונאמנות, ולפתח אותם לשלב הבא. השילוב הזה, של טכנולוגיה, יצירתיות וחשיבה צרכנית, משך אותי לתעשייה הזו, ובעיקר לפלייטיקה, שמאפשרת לי להמשיך ולשלב אותם ולהעמיק בהם. כיום אני מנהלת את מועדון הלקוחות הראשון של פלייטיקה, שהוקם במטרה להעמיק את הקשר עם השחקנים, לתת לשחקנים את מירב הערך עם עולם תוכן שמותאם לקהילה לצד בונוסים שניתנים למימוש בתוך המשחק ואף מחוצה לו".
האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשיית ההיי-טק? "אני חושבת שהתעשייה עברה דרך משמעותית בשנים האחרונות, ויש היום הרבה יותר מודעות לחשיבות של גיוון והזדמנויות שוות. יותר נשים בוחרות להוביל, לקחת סיכונים מקצועיים ולפנות גם לתפקידים שלא תמיד היו המסלול הטבעי עבורן. בעיניי, זה לא רק עניין של אפליה, אלא של בחירה להעז, לומר כן להזדמנויות, ולהשתמש ביכולות ובניסיון שצברנו כדי לצמוח גם בתחומים חדשים. שינוי אמיתי מתחיל ביוזמה אישית ובנכונות לצאת מאזור הנוחות, לקחת אחריות על ההתפתחות המקצועית שלנו ולהשפיע מתוכו".
האם נתקלת באפליה בענף, נגדך אישית, על רקע היותך אישה? "לא. כבר בתחילת הדרך שלי בתעשיית ההיי-טק היה לי חשוב להשתלב בחברה שבה שוויון הוא ערך יסוד. לכן, שמחתי להצטרף לפלייטיקה, שהתרבות הארגונית שלה פועלת מתוך תפישה אמיתית של שוויון והוגנות. אחד הדברים הראשונים שהיו עבורי משמעותיים זה לגלות שבפלייטיקה זה חלק מהדנ"א הארגוני.
התרבות הארגונית בפלייטיקה מקדמת פתיחות, גיוון והעזה, לא רק בהצהרה אלא גם ביום-יום שלנו. החברה שמה דגש על מתן הזדמנויות שוות לעובדים ולעובדות, ומעודדת צמיחה פנימית ופיתוח מקצועי בהתאם ליכולות ולשאיפות של כל אחד ואחת. היא מזמינה כל עובד ועובדת לזהות את החוזקות שלהם, להתפתח, ולצאת מאזור הנוחות ולהתקדם בתוך סביבה שוויונית ותומכת".











תגובות
(0)