תוכן שיווקי

לקראת כנס Tech Ed של מיקרוסופט ישראל, 28-30.11.2010, אילת: ראיון עם רפי גבאי, מנכ"ל eWave

26/10/2010 13:20

מה תהינה המגמות המרכזיות בשוק ה-IT בשנים הקרובות?
המגמה המרכזית בשוק ה-IT, הממשיכה לתפוס תאוצה, היא פיתוח מערכות השירות העצמי (Self Service) הן כמערכות פנימיות לשירות עובדי הארגון (אינטרא-נט, חיפוש ארגוני, ניהול ידע) והן מערכות לשירות הלקוחות והשותפים העסקיים (eBusiness, B2B, B2C) וזאת לצד שיפור, ייעול והפחתת הוצאות ה-IT והתפעול.

בעולם עסקי שבו מתחרים ומוצרים תחליפיים מתרבים מידי יום ובמחירים זהים ודרישות וציפיות הלקוחות רק גוברות, הבידול העסקי מתבטא ברמת השירות ואיכות פעילותו של הארגון סביב לקוחותיו. מערכות שירות עצמי מאפשרות לספק למשתמשים (עובדי החברה, לקוחותיה, ושותפיה העסקיים) חווית שירות מעצימה ולצרוך שירותים מכל מקום, בכל שעה ומכל מכשיר.

כתוצאה מהדרישות העסקיות נעשה שימוש הולך וגובר בארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA) ובמערכות לניהול תהליכים עסקיים (BPM) המאפשרות גמישות, שקיפות ומודולריות של יישומים ושירותים עסקיים.

ל-IT ותשתיות המידע שותפות אסטרטגית בהצלחה העסקית וארגון ה-IT אינו נתפס יותר כספק ומרכז עלות אלא גורם "המאפשר עסקית" (Business enabler). על המנמ"ר להבטיח שתשתיות ה-IT משתלבות ביעדים העסקיים של החברה, להצדיק את ההחזר על ההשקעה (ROI), לשפר ולייעל  את ארגון ה-IT ולהביא ערך עסקי לארגון.

כיצד eWave נערכה לשינויים?
החזון שהתווינו בשנת 2000 בתחום ה-eBusiness מתממש בעוצמה ואנו ממשיכים לרכז את מירב מאמצינו בכיוון הזה. אנו מבינים שלקוחותינו מעוניינים בשותף לדרך וספק IT שייתן פתרון כולל ולכן בשנה האחרונה רכשנו מספר חברות והקמנו מספר יחידות עסקיות.

קבוצת eWave מספקת שירותים כוללים ליישום אסטרטגיה דיגיטאלית כוללת החל ממתן ייעוץ לגיבוש האסטרטגיה ועד למימושה באמצעות פלטפורמות, כלים ויישומים משלימים.

מחלקת הייעוץ האסטרטגי וחווית המשתמש (UX) מייעצת ללקוחותינו כיצד לרתום את המדיה הדיגיטאלית לטובת יעדיהם העסקיים, מסייעת להבין את צרכי המשתמשים ומתרגמת את האסטרטגיה למתווה פעולה מעשי. חטיבות הפיתוח בטכנולוגיות שונות מיישמות את האסטרטגיה, מאפיינות ומפתחות מערכות בארכיטקטורת SOA ו-BPM.

רכשנו את חברת קודקוד המתמחה בפיתוח פתרונות לשליטה, ניהול וייעול תהליכים עסקיים המבוססים על פתרונות תוכנה, ברקוד, מסופונים ניידים, מכשירים סלולאריים ו-RFID. אימפקטיה מספקת פתרונות לשיווק דיגיטאלי על ידי העשרת הדואר האלקטרוני במסרים שיווקיים. SoftWatch מספקת כלים לניהול וייעול נכסי רישוי, משפרת ומייעלת את הפרודקטיביות של ארגון ה-IT. שידרגנו את SharePoint.X, תשתית לניהול תוכן המרחיבה ומשפרת את היכולות של SharePoint ואת Knowledge Share, תשתית לניהול ידע. הקמנו בהצלחה את מחלקת החיפוש הארגוני המיישמת פתרונות באמצעות מוצרי FAST Microsoft. יישמנו את האסטרטגיה בלקוחות ארגוניים גדולים (Enterprises) כגון אמדוקס, בזק, 012, הוט, יס, מכבי שירותי בריאות, כימיקלים לישראל, חברת החשמל ואף בלקוחות SMB כגון מכון היצוא, הרץ, שילב ואחרים.

מימשנו מספר פרויקטי SOA ו-BPM בארץ ובעולם ביניהם עבור yes, evogene, NET, חברת הטלוויזיה בכבלים הגדולה בברזיל וב-BNDES בנק ממשלתי גדול עם מחזור של למעלה מ-7 מיליארד דולאר בשנה.

מה בתחום מיחשוב ענן?
מיחשוב הענן קורם עור וגידים אצלנו כשנתיים. מוצרינו בתחום המחשוב הרפואי, ניהול רישיונות תוכנה ושיווק אינטרנטי זמינים במודל SaaS (תוכנה כשירות). חטיבת התשתיות שלנו הוכשרה למתן פתרונות מבוססי ענן ונערכת ליישום פתרונות ענן מבוססי פלטפורמת Microsoft Azure.

להתראות ב-Tech Ed.

אתר הכנס

אירועים קרובים