תוכן שיווקי
לקראת כנס Netskope SASE Summit 2023, 8.11, EAST TLV

נטסקופ נכנסה לרשימת Forbes Cloud 100 זו השנה ה-7 ברציפות

מובילת טכנולוגיית SASE עלתה למקום ה-12 ברשימה היוקרתית של שנת 2023

03/09/2023 13:03
נטסקופ שוב מופיעה בו, במקום ה-12. מדד 100 חברות הענן המבטיחות.

נטסקופ (Netskope) – מובילה עולמית בתחום שירותי גישה מאובטחת (SASE) – הודיעה כי זו השנה השביעית ברציפות שבה היא נכנסה לרשימת ל-Forbes Cloud 100. בשנת 2023 עלתה נטסקופ למקום ה-12, לעומת מקום 30 בו מוקמה בשנת 2022.

רשימת Forbes Cloud 100 היא הדירוג הסופי של 100 חברות הענן הפרטיות המובילות בעולם. את הרשימה ערכו פורבס (Forbes), בשיתוף עם Bessemer Venture Partners ו-Salesforce Ventures.

מדד Cloud 100

מדד ה-Cloud 100 סוקר הגשות ממאות סטארט-אפים בענן וחברות פרטיות מדי שנה. תהליך ההערכה של Cloud 100 כלל דירוג חברות על פני ארבעה גורמים: מובילות שוק (35%), הערכת שווי משוערת (30%), מדדי תפעול (20%) ואנשים ותרבות (15%). להובלה בשוק, ה-Cloud 100 נעזר בפאנל שיפוט של מנכ"לי חברות ענן ציבוריות, המסייעים בהערכה ובדירוג עמיתיהם לחברה הפרטית.

ארגונים מאמצים במהירות את טכנולוגיית SASE ו-SSE (ר"ת Security Service Edge), כאשר גרטנר (Gartner) צופה כי עד שנת 2025, 80% מהארגונים יאמצו אסטרטגיה לאיחוד אינטרנט, שירותי ענן וגישה ליישומים פרטיים באמצעות ארכיטקטורת SASE/SSE.

פלטפורמת ה-SASE המשולבת של נטסקופ כוללת את יכולות ה-SSE וה-Borderless SD-WAN המובילות בתעשייה – פלטפורמות חיוניות לטובת ארגונים המציעים עבודה מרחוק לעובדיהם.

בנוסף, זכתה השנה נטסקופ למיקום הגבוה ביותר ביכולת הביצוע והמתקדם ביותר ב-Completeness of Vision בגרטנר.

"למן היום הראשון של החברה, בנינו את הפלטפורמה שלנו עבור הענן, והיא כוללת יכולות קריטיות של בינה מלאכותית ולמידת מכונה (AI/ML) המאפשרות ללקוחות שלנו ניידות, יעילות וגמישות, יחד עם אבטחה מתקדמת לאנשים, לנתונים ולאפליקציות שבהן הם משתמשים בכל מקום", אמר סנג'אי ברי, מנכ"ל ומייסד שותף של נטסקופ. "אנחנו שמחים להיות חלק מ-100 החברות המובילות בתחום הענן של פורבס זו השנה השביעית ברציפות, ואנו גאים בהכרה המתמשכת הזו בתעשייה, שמדגישה את המחויבות שלנו לחדשנות. הישג זה בא בעקבות סדרה של אבני דרך של נטסקופ והכרה נוספת בתעשייה במהלך השנה החולפת, ובכך מחזק עוד יותר את מקומה של נטסקופ בין חברות הטכנולוגיה המובילות שמעצבות את הדרך שבה ארגונים מאמצים באופן מאובטח מחשוב ענן", הוא הוסיף.

שינויים ושדרוגים רבים בשנה החולפת

במהלך 12 החודשים האחרונים, נטסקופ הגדילה את ההיצע והאטרקטיביות שלה בדרכים הבאות:

  • פלטפורמת SASE מורחבת ויכולות AI/ML –  נטסקופ פרסמה חידושי אבטחה מהפכניים מבוססי בינה מלאכותית ב-SkopeAI, וכן הציעה, לראשונה בתעשייה, לקוח SASE ו-Endpoint SD-WAN משולב, לצד פתרונות חדשים לגישה לרשת במודל Zero Trust, המאפשרים החלפת VPN ארגוני בשלמותו.
  • הרחבת פריסת מרכזי ענן האבטחה הפרטי NewEdge – מרכזי הענן, המורכבים מדאטה סנטרים מלאים ביותר מ-70 מיקומים ברחבי העולם, הם כיום ענן האבטחה הפרטי הגדול בעולם, בעל הביצועים הטובים ביותר, המספק לכל לקוח נטסקופ את כל שירותי ה-SASE הזמינים, על בסיס הסכמי רמת שירות (SLA) הטובים ביותר בתחום.
  • שיפור תוכניות שותפים – נטסקופ הכריזה על תוכנית שותפים חדשה של ספקי שירותים מנוהלים (MSP),  ואינטגרציות של SASE עם שותפי GSI ו-MSP וספקי שירות מובילים ברחבי העולם. 
  • הכרה במובילות על ידי חברות המחקר הבולטות – נטסקופ דורגה בין שני הפתרונות הטובים ביותר עבור כל מקרה שימוש בודד בדו"ח Gartner Critical Capabilities for Security Service Edge לשנת 2023, והוגדרה כמובילה ב-SSE ו-ZTNA בדו"חות IDC MarketScape לשנת 2023.
  • סבב גיוס של 401 מיליון דולר – בהובלת קרנות ההשקעות המנוהלות על ידי גופי ההשקעות המובילים בעולם, כולל Morgan Stanley Tactical Value, Goldman Sachs Asset Management, Ontario Teachers' Pension Pension ו-CPP Investments.

"החברות הנכללות ברשימת 100 Cloud מייצגות את החברות הפרטיות הטובות והמבריקות ביותר במגזר הטכנולוגי המכריע הזה", אמר קנריק קאי, עורך פורבס Cloud 100. "החברות של השנה נאלצו להגיב במהירות להשפעה הסוחפת של AI, תוך התמודדות עם נסיגה בשוק. החוסן שלהן הופך אותן לחברות עילית".

"95% מהחברות המדורגות ברשימת פורבס צפויות להגיע למעמד קנטאור – 100 מיליון דולר של הכנסות חוזרות שנתיות – עד סוף השנה", אמרה מרי ד'אונופריו, שותפה ב-Bessemer Venture Partners.

פורבס 2023 Cloud 100 מתפרסם באינטרנט בכתובת www.forbes.com/cloud100. עיקרי הרשימה מופיעים בגיליון אוגוסט/ספטמבר 2023 של מגזין פורבס.

לפרטים ולהרשמה לכנס Netskope SASE Summit 2023 – לחצו כאן

 

אירועים קרובים