תוכן שיווקי

קאוצ'בייס משיקה מוצר DbaaS, המייעל את פיתוח האפליקציות

ההשקה כוללת תכונות חדשות בפלטפורמת הענן המנוהלת Capella, כמו שיפור יכולות אבטחה, לצד תאימות גרסאות ● החברה השיקה גם את מנוע Couchbase Magma, המוריד עלויות בצורה משמעותית יחסית למוצרי DBaaS אחרים בשוק

02/02/2023 11:50
קאוצ'בייס

קאוצ'בייס האמריקנית, חברת ניהול מאגרי מידע מבוססי ענן, הודיעה על שיפורים ועדכונים בפלטפורמת ה-DbaaS שלה – Couchbase Capella.

חוויית המשתמש החדשה של Capella שואבת השראה מטכנולוגיות פופולריות שמיליוני מפתחים כבר משתמשים בהן כדי לבנות יישומים מודרניים. בגלל תחושת ה"היכרות" הזו, Capella מגבירה את הפרודוקטיביות, כך שמפתחים יכולים לבנות ביתר קלות יישומים חדשניים מ"הדור הבא". החידושים מסמנים עידן חדש גם בנושא המחיר, שכן הם מאפשרים לארגונים המשתמשים ב Capella ביצועים  גבוהים בעלות נמוכה הרבה יותר מכלי פיתוח קיימים.

כיום, למפתחים יש מגוון אינסופי של כלים ושירותים רבי עוצמה בהישג ידם, אבל לפי RedMonk (פירמת אנליסטים ממוקדת מפתחים), יש פער גדול בין היכולות הטכנולוגיות המתקדמות לחוויית המפתח הירודה. מפתחים וצוותי פיתוח חייבים להשקיע משאבים יקרים מאוד בניהול תקלות באמצעות שילוב של כלים שונים לפיתוחים מורכבים יותר. האנליסט הידוע סטיבן או'גריידי ניסח זאת כך: "על מנת להפוך את חייו של המפתח לקלים יותר, חוויית מפתח איכותית צריכה להתמקד בלאפשר למפתחים להשתמש בכלים שהם מכירים, או לפחות לחקות מקרוב את הכלים הללו". ממשק המשתמש החדשני מציג כלי פיתוח וניהול משימות נגישים וחוויית משתמש טובה כערך מרכזי.

מפתחים חדשים ב-Capella ימצאו את דרכם בפלטפורמה בקלות ובמהירות, עם עיצוב וניווט בהשראת כלים פופולריים לפיתוח דוגמת GitHub. בנוסף, התמיכה וההדרכות בתוך המוצר שופרו משמעותית והפכו נגישים יותר גם למפתחים שאינם מנוסים בסביבת ענן.

"ככל שחברות ממשיכות להשקיע בטרנספורמציה דיגיטלית, מפתחים שבונים אפליקציות מודרניות זקוקים לטכנולוגיות שהופכות אותם ליותר פרודוקטיביים. כדי לענות על הצורך בשוק הזה, השקענו בהנגשת Capella למפתחים, בשיפור החוויה ובמהירות פיתוח זריזה", אומר סקוט אנדרסון, סגן נשיא בכיר לניהול מוצר בקאוצ'בייס. "אנו רואים קליטה נלהבת של לקוחות ומומנטום הולך וגובר ל-Capella, ואני גאה בהישגים שלנו לשיפור ושדרוג הפלטפורמה".

ממשק המשתמש החדש נמצא ב-Private Preview. למידע נוסף, לקוחות יכולים ליצור קשר עם נציג המכירות שלהם ב-קאוצ'בייס ישראל על מנת להתנסות במוצר.

Couchbase Capella.

Couchbase Capella. צילום: קאוצ'בייס

Capella מורידה את עלויות הפיתוח, משפרת את יכולות האבטחה והתאימות לדרישות הארגוניות באמצעות מינוף ארכיטקטורת ה-Memory-First. התוכנה מספקת זמן תגובה של פחות מאלפית שנייה ליישומים אינטראקטיביים ומותאמים אישית יחד עם ביצועי המחיר הטובים ביותר לפתרון מסוג זה.

הפתרון לניהול כמות גדולה של נתונים נעשה בעזרת מנוע High-Data Density Storage בשם Couchbase Magma, המעניק יתרונות מחשוב ואחסון חדשים תוך שימוש משאבים נמוך. לדוגמה, עיבוד הביצועים מהיר עד פי ארבעה, תוך ניצול של עד פי עשרה פחות זיכרון, משמע שמפתחים יכולים לבצע אופטימיזציה לכמויות נתונים גדולות במחיר נמוך משמעותית, ובכך לנצל בצורה אופטימלית את משאבי המערכת.

יחד עם ההשקעה בחוויית המפתחים, קאוצ'בייס שמה לה למטרה גם להרחיב את קהילת המפתחים הישראלית שלה. תכנית חדשה בשם Couchbase Ambassador הוקמה כדי לתמוך ולהעצים את קהילת המשתמשים ההולכת וגדלה ומאפשרת למפתחים לחלוק את הידע והמומחיות שלהם עם הקהילה המקומית. התוכנית מספקת כלים ומשאבים להעצמת השגרירים, לארגן מפגשים קהילתיים וליצור תוכן להגדלת הערך לקהילה. בנוסף, מרכז קהילת המפתחים שהושק לאחרונה מפגיש משתמשים ותורמים כדי לטפח אקוסיסטם רחב.

"עם קאוצ'בייס מפתחים יכולים לבנות אפליקציות בקנה מידה עצום וביצועים מדהימים כדי לספק חוויות לקוח מובחרות. זה  מרגש לראות את קהילת המפתחים גדלה ואת Capella מגיעה לשימוש של מפתחים נוספים", אומר דניאל אנג'לי. מנכ"ל ומייסד MOLO17 ושגריר בעצמו.

אירועים קרובים