תוכן שיווקי

דיקומנו לאבס הטמיעה מערכת סרוויס-נאו לניהול שירותי הארגון ב-ווק-מי

המערכת של סרוויס-נאו משמשת את כלל עובדי ווק-מי באתרי החברה ברחבי העולם כערוץ המרכזי לניהול השירות הארגוני עבור כלל מחלקות החברה בנושאים שונים

01/08/2022 12:57

דיקומנו לאבס (Dicomano Labs) מקבוצת וואן (ONE) יישמה את פלטפורמת MBO1 של סרוויס-נאו (ServiceNow) בחברת ווק-מי (WalkMe), המסייעת למשתמשים ארגוניים לאמץ טכנולוגיות ושירותים דיגיטליים ללא כתיבת קוד.

מאז השלמת הפרויקט לאחרונה, המערכת של סרוויס-נאו משמשת את כלל עובדי ווק-מי באתרי החברה ברחבי העולם כערוץ המרכזי לניהול השירות הארגוני עבור כלל מחלקות החברה בנושאים שונים, בהם IT, נסיעות, מחלקה משפטית, שירותי משרד, מכירות, הצלחת לקוחות, תמיכה, ו-Deal Desk. הפרויקט כלל הקמה של פורטל שירות, שיעניק לעובדים שקיפות מלאה בנוגע לטיפול בנושאים השונים שעבורם פנו לקבלת שירות.

מערכת סרוויס-נאו מציעה כמה יתרונות בהשוואה להיצע הקיים בשוק בהיותה מערכת המחברת באופן אינטגרטיבי בין כלל המחלקות, תהליכי העבודה, ומערכות המידע של הארגון, תוך ניצול מיטבי של כלי No code / Low code מתקדמים הכלולים בפלטפורמה. סרוויס-נאו עובדת בימים אלו על הרחבת המערכת ליכולות נוספות בארגון, כגון ניהול נכסים, ניהול ידע ועוד.

דיקומנו לאבס, השותפה המובילה של סרוויס-נאו בישראל ביצעה את היישום וההטמעה. לצוות של דיקומנו יש ניסיון עשיר ביישום תהליכי שירות ארגוניים, ובפרט ביישום פלטפורמת סרוויס-נאו, ובין לקוחותיה ניתן למצוא ארגוני אנטרפרייז מובילים, כגון טבע, אמדוקס, בנק הפועלים, כתר, נטפים, HP אינדיגו, אורבוטק, פלייטיקה ועוד.

"כארגון החותר למצוינות ושיפור תהליכי עבודה חוצי-ארגון", מספר עוזי דביר, מנמ"ר ווק-מי. "מצאנו שחברת סרוויס-נאו מאפשרת לנו להשיג את מטרותינו, תוך הענקת שקיפות לתהליכי העבודה של אנשי הצוות, וכך לאפשר יעילות מקסימלית וזיהוי צווארי בקבוק לצד עבודה רוחבית חוצת ארגון. הצוות של חברת דיקומנו עבד איתנו במקצועיות ושירותיות רבה, ויש לו חלק נכבד בהצלחת הפרויקט".

גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס מקבוצת וואן: "ווק-מי היא חברה בעלת אופי צעיר וחדשני, והבחירה שלה בסרוויס-נאו מוכיחה עד כמה שהמערכת הזו אינה רק פלטפורמה אידיאלית עבור חברות מסורתיות, אלא מתאימה לכל ארגון גדול, או כזה שעומד בפני תהליך צמיחה – כולל סטארט-אפים גדולים וחברות צמיחה. השותפות שרקמנו עם ווק-מי במהלך העבודה על הפרויקט הייתה לא פחות ממדהימה, ואנו שמחים מאוד שעמדנו ביעדי הזמן והתקציב של הפרויקט בהצלחה".

אירועים קרובים