תוכן שיווקי

ארובה הכריזה על בזק בינלאומי כשותף MSP בישראל

ענקית הנטוורקינג הבינלאומית מציגה חדשנות באמצעות מערכת ניהול הרשת סנטרל - פלטפורמת שירותים בענן, המספקת פתרונות ניהול, ניטור ובקרה, שירות ואבטחת מידע לרשת ● בזק בינלאומי נבחרה כחברת ה-IT שתשווק את מערכות Aruba Central בישראל

02/09/2020 10:47
מימין: רון גלב, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי; דרור גולדשמיד, מנכ"ל ארובה ישראל. צילומים: סיון פרג' ו-BigStock

חברת ארובה (HPE Aruba) בחרה בבזק בינלאומי כשותף MSP בישראל. ההכרזה על העמקת שיתוף הפעולה בין ענקיות התקשורת מגיעה במקביל להשקת מוצר הדגל של ארובה לשוק הישראלי – מערכת סנטרל (Central). מדובר בפלטפורמה של שירותי ענן, המהווה כלי מרכזי לניהול הרשת ולפתרון הוליסטי של תחום החיבוריות והתקשורת.

ארובה סנטרל הינה מערכת ניהול רשת בפורמט Cloud to Edge, המספקת למשתמשים שירותי ניהול, ניטור ובקרה, החל משלב הדטה סנטר ועד לתפעול אצל משתמש הקצה, במעטפת תומכת רב-מערכתית הן ברמת החיבורים האלחוטיים, הן ברמת חיזוי תקלות וכלה אבטחת מידע. במסגרת העמקת שיתוף הפעולה הוכרז כי מערכת ארובה סנטרל תשווק בישראל באופן מלא בידי בזק בינלאומי – הגורם היחיד בארץ שהוסמך להעניק שירותי MSP (ר"ת Managed Service Provider).

שירות מקצה לקצה

"בזק בינלאומי נוקטת בגישה לפיה הלקוח תמיד במרכז, והוא צריך לקבל את הפתרון המוצרי ואת כל המעטפת שנלווית למוצר", אומר רון גלב, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי. "אנחנו מחויבים להעמיד לטובת הלקוחות אל כל השירותים, מהרמה הטכנולוגית וניהול אבטחת המידע ועד לרמת שירות הלקוחות ביומיום. כשארגון בוחר בבזק בינלאומי הוא מקבל מעטפת של פתרונות ברמה הטכנולוגית וגם ברמת השירות – וזה נותן לו שקט להתמקד באתגריו העסקיים".

ב-Aruba רואים בגישה של ניהול פתרונות מרכזי בידי שותפי MSP התנהלות שמוכיחה את עצמה, במיוחד בימי משבר הקורונה, שבהם ארגונים מחפשים לצמצם התחייבויות ובוחרים בדרך של השקעה תפעולית (OPEX) על פני השקעה הונית (CAPEX).

"מדובר בעידן שבו אנחנו רואים יותר ויותר לקוחות שבוחרים את שירותי הנטוורקינג בפורמט as a service", אומר דרור גולדשמיד, מנכ"ל ארובה ישראל, "גישה שהחלה לפני הקורונה וכיום תפסה תאוצה, כי מטבע הדברים, חברות בתקופה כזו חוששות לקחת סיכונים ולהיכנס להשקעות גדולות".

"אנחנו רואים בבזק בינלאומי שותף GOLD, ברוח האסטרטגיה הבינלאומית של החברה", מדגיש עמרי שעיבי, מנהל השותפים של ארובה ישראל, "מדובר בגישה שמאפיינת את התנהלות ארובה, היוצרת שותפויות אסטרטגיות עם גורמים מובחרים ברחבי העולם".

עולם ללא חיווט

ארובה נרכשה על ידי קונצרן הענק Hewlett Packard Enterprise לפני כחמש שנים, ומשמשת כזרוע התקשורתית של הארגון. בשל חוזקו של המותג, אומר גולדשמיד, בחרו ב-HPE לשמור את שם החברה גם לאחר הרכישה, "כדי להמחיש עד כמה חזק המותג Aruba, אפשר לבחון את רשימת החברות המובילות Fortune 500 האמריקני – למעלה מ-300 חברות שעושות שימוש במוצרי Aruba, כולל ארגונים כמו eBayגוגל (Google), אמזון (Amazon), מיקרוסופט (Microsoft), ואחרות. הנוכחות בעולם מורגשת מאוד וכמובן בישראל, כתמונת ראי לעולם בארגונים רבים שמעוניינים לקבל את האיכויות שארובה יודעת לספק".

"אם יש משהו שהעולם גילה בימים של משבר הקורונה והמעבר לעבודה מרוחקת, זה את החשיבות של מערכת אלחוטית מתקדמת. זה כבר מזמן לא סתם התחברות ל-Wi-Fi", אומר גלב, "אנחנו רואים חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם ארובה בתור מובילה עולמית בקידום של גישת ה-mobility first, ששמה דגש על ניוד ועבודה אלחוטית. בחברות הגדולות, גם במשרדים הפיזיים נמנעים מחיווט ומחפשים פתרונות wireless. לשם העולם מתקדם, והקורונה הבהירה שאנחנו בעצם כבר שם, וזו המטרה ששמנו לנגד עינינו בבזק בינלאומי".

עולם על ענן

אם שנת 2020 תיזכר כרגע בזמן שבו העולם התנתק מהכבלים, הרי שמערכת Aruba Central היא הפתרון שיכול לגרום לחזון האלחוטי להתגשם בצורה האופטימלית.

"סנטרל היא הרבה יותר מאשר מערכת לניהול רשת", מסביר שעיבי, "פלטפורמת שירותים בענן של ארובה, מאפשרת ללקוח להתחבר באופן ישיר לרשת הארגונית, בכל זמן ומכל מקום – גורם המשמעותי שמאפיין את מערך העבודה בתקופת הקורונה".

אלמנט נוסף הוא ניטור באמצעות בינה מלאכותית. "המערכת מספקת חיווי בזמן אמת שהכל תקין ועובד כשורה, ומתריעה ברגע שהיא מזהה ערכים חריגים שיכולים להעיד שמשהו עומד להשתבש", אומר שעיבי. "לסנטרל יש יכולות AI שיכולות לנבא תקלות עתידיות, לפני שהמשתמש ברשת מאתר בעיה, מה שכמובן מטייב את חוויית המשתמש בצורה ניכרת. יכולות הבינה המלאכותית מאפשרות אבטחת רשת ומניעת טרור סייבר. המערכת יודעת לנתח התנהגויות של התקני קצה ולדווח אם ישנה חריגה מהנורמה המצופה".

רובי כהן, המנהל הטכני של ארובה ישראל אומר ש-"הרשת הארגונית כבר מזמן לא משמשת כמקור התחברות רק למחשבים במשרדים. לצד תוספות – כמו התחברות אלחוטית ממחשבים ניידים או ממכשירי הטלפון של העובדים – מספקת כיום הרשת מענה לאלמנטים אחרים: מצלמות אבטחה, דלתות אוטומטיות, מערכת בקרת חום, מערכת נוכחות, גלאי עשן ומכשירים אלקטרוניים שפועלים ברשת. כל אחד מההתקנים יכול להיות מקור לפריצה, ורמת האבטחה הגבוהה שמעניקה מערכת הסנטרל היא התשובה האולטימטיבית לאיומים".

"העולם עבר לעבודה מרחוק", מסכם גלב, "ומערכת ארובה סנטרל נועדה לשפר את המעבר הזה. הפלטפורמה מספקת פשטות בהתחברות, מהירות ושרידות, לצד ניטור ואבטחת מידע משודרגים. קשה לחשוב על מועד מתאים יותר להשקה של פלטפורמה כזו, ואנחנו גאים על הבחירה של ארובה בנו כשותף MSP – שותפות שתוביל לשירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו".

אירועים קרובים