תוכן שיווקי

פלאפון ממשיכה להוביל את שוק ה-PTT עם השקת שני סמארטפונים ייעודיים חדשים

17/04/2019 15:09

פלאפון ממשיכה לבסס את הובלתה בתחום ה-PTT (ר"ת Push To Talk) כמובילת שוק בתחום העסקי. פלאפון חברה לסייאטה, המציעה את המגוון הרחב ביותר של ציוד קצה ב-PTT, שכולל מכשירים של Cat ,Ruggear ,Sonim ועוד. עד כה מכרה החברה אלפי מכשירים ייעודיים לשוק ה-PTT והבסט סלר שאומץ על ידי השוק העסקי הוא מכשיר ה-RUGGEAR 720, שמציע יכולות מתקדמות ומותאמות לצרכי הלקוחות במחיר אטרקטיבי.

בזמן הקצר מאז שהושק Pelephone PTT הוא נבחר במהרה על ידי עשרות חברות מובילות בישראל בענפי המלונאות, התחבורה, הלוגיסטיקה והביטחון. ניתן לזקוף זאת לזכות העובדה שהפתרון הזה מחבר את הרשת של פלאפון, שהיא המהירה ביותר בישראל, עם אלביט מערכות ויכולות האבטחה שלה, המהוות שם דבר ברחבי העולם. מעולם שנתפס מיושן ולא מתקדם, הפתרון החדש מציע לעסקים מכל הסוגים כלי חדש, שמאפשר ניהול עסק בצורה המיטבית ביותר.

צילום: נתנאל חדד

צילום: נתנאל חדד

כעת, ל-Pelephone PTT מצטרפים שני סמארטפונים חדשים, שכל אחד מהם מציע פתרון חדשני, שעונה על צרכי הלקוחות, בשוק שחוזר לתפוס מקום מרכזי בניהול העסק.

הראשון הוא ה-UV350. מדובר במכשיר המובנה בתוך הרכב ומשולב All-in-one דור 4 LTE. ה-UV350 מאפשר שיחות טלפון סלולריות, תקשורת Push to Talk על גבי סלולר (PoC), אפליקציות מסך מגע של אנדרואיד ועוד. בזכות המסך הרחב והגדול – 5.5 אינץ', והמקשים הפיזיים, המכשיר מותאם באופן אידיאלי לרכבים מסחריים ומאפשר תקשורת בטוחה יותר לעובדים הנדרשים לתקשורת ברכב.

הסמארטפון השני הוא ה-UR7 – מכשיר בתצורת צדפה, המאפשר שימוש נייד בסמארטפון עם חוויית משתמש של PTT, שאידיאלית ללקוחות שהיו רגילים לשימוש בשירותי המירס המסורתיים.

הפתרון המשותף של פלאפון ואלביט הוא הפתרון המאובטח והאמין ביותר שקיים כיום בשוק. המערכת המתקדמת של שתי החברות, שהושקה לפני כשנה, נכנסה לעולם שעובר טלטלה של ממש עם שירות חדשני באמצעותו אנשי הארגון יכולים לתקשר ביניהם בצורה מיטבית ומידית. השילוב בין מערכת ה-PTT של אלביט לציוד קצה ייעודי מתקדם דוגמת ה-ur7 וה-uv350 מספק מענה מושלם לתקשורת ארגונית.

צילום: נתנאל חדד

צילום: נתנאל חדד

ישראל אייבי, סמנכ"ל החטיבה העסקית של פלאפון, אמר כי "פלאפון גאה להוביל את שוק ה-PTT בישראל ולהציע את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום עבור לקוחותיה. אנחנו עובדים עם סיאטה בישראל שנים רבות. המוצרים החדשים של סיאטה, יחד עם פלטפורמת התקשורת PTT המתקדמת שלנו, מאפשרים ללקוחות העסקיים שלנו זמינות גבוהה ביותר ביחד עם יכולת שירות ותמיכה מורכבת על גבי רשת הסלולר המתקדמת ביותר בישראל".

לדברי מארק סילנפרוינד, מנכ"ל ויו"ר סייאטה מובייל, "אנחנו שמחים להעמיק את שיתוף הפעולה עם פלאפון ולהשיק את המכשירים החדשים. שני המכשירים פותחו במיוחד למגזר ה-PTT ומהוויים יחד פתרון מושלם ללקוחות פלאפון – גם ברכבים וגם בשטח".

אירועים קרובים