תוכן שיווקי

כלל ביטוח ופיננסים ו-Garmin יעודדו אורח חיים בריא בקרב ילדים ובני נוער

במסגרת שיתוף הפעולה תציע כלל מסלול ביטוח בריאות משפחתי המעניק כיסוי נרחב בארץ ובחו"ל, והטבה אטרקטיבית ברכישת צמידי הכושר החדשניים של Garmin, שמעודדים פעילות גופנית, תוך שימוש בחוויית משחק ובעולם תוכן מותאם לצעירים

07/01/2019 11:21
Garmin Vivofit

כלל ביטוח ופיננסים משיקה שיתוף פעולה, ראשון מסוגו בישראל, עם Garmin, מובילה עולמית בפיתוח וייצור טכנולוגיה לבישה לאורח חיים בריא. במסגרת שיתוף הפעולה תציע כלל ביטוח ופיננסים ללקוחותיה להצטרף למהפכת אורח החיים הבריא ולהתחיל אותה דווקא מדור העתיד, עם צמידי הכושר הייעודיים לילדים ונוער מסדרת Garmin Vivofit.

"על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, רק 16% מבני גילאי 21 ומעלה מקפידים על אורח חיים בריא, לא מעשנים, אוכלים בריא ומבצעים פעילות גופנית לפי ההמלצות", ציין דיוויד ארנון, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות בכלל ביטוח ופיננסים. "אנחנו, כחברת ביטוח מובילה בביטוחי הבריאות בישראל, רואים כחלק מתפקידנו לעודד את מבוטחינו לשמור על בריאותם ודוגלים בכך שחינוך לאורח חיים בריא צריך להתחיל כבר בגיל הצעיר. במסגרת שיתוף הפעולה אנחנו מציעים ביטוח רחב ביותר לכל בני המשפחה, המעניק כיסוי לניתוחים בארץ ובחו"ל, כיסוי מקיף לתרופות שאינן כלולות בסל הבריאות, השתלות ובדיקות וייעוציים פרטיים".

דיוויד ארנון, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות בכלל ביטוח ופיננסים. צילום: סיון פרג'

דיוויד ארנון, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות בכלל ביטוח ופיננסים. צילום: סיון פרג'

בסקר בינלאומי שבדק את הרגלי הפעילות הגופנית של ילדים ובני נוער ב־44 מדינות שונות – ונערך בשיתוף אוניברסיטת בר אילן, שביצעה את החלק הישראלי במחקר, בהשתתפות כ-4,000 נבדקים – הראו הממצאים כי רק 11% מהתלמידים (7.7% מהבנות ו־14.4% מהבנים) מבצעים לפחות 60 דקות של פעילות גופנית ביום. 19.5% מהתלמידים (24.2% מהבנות ו־14.9% מהבנים) דיווחו כי אינם עושים שום פעילות גופנית במהלך השבוע. ילדי ישראל התגלו כהכי פחות פעילים והשתרכו בתחתית בכל קטגוריות הגיל. בנוסף, לאורך העשורים האחרונים הוכח בצורה מדעית וחד משמעית שעיסוק סדיר בפעילות גופנית בגיל הרך ובתקופות הילדות וההתבגרות חשוב לגדילה ולהתפתחות – הן בהיבט הגופני והן בהיבט הקוגניטיבי. עוד הוכח כי פעילות גופנית ושמירה על כושר גופני בגיל הצעיר יעניקו בריאות טובה יותר בהמשך החיים, עם סיכון מופחת ללקות במספר מחלות כרוניות בעתיד ועם סיכוי רב יותר להיות אדם פעיל גם בבגרות.

"שיתוף הפעולה בין כלל ביטוח ופיננסים ל- Garmin, שהשיקה באחרונה בישראל גם את פעילות חטיבת Garmin Health, נולד במטרה לספק מענה ישיר לאתגרים אלה", אמר אבישי פריז, מנכ"ל Ronlight Health, נציגתה הרשמית של Garmin בישראל. "מתוך רצון לעודד אורח חיים בריא בקרב כל בני המשפחה, בחרנו להתחיל עם הילדים והנוער. השעון והאפליקציה החווייתית יוכלו לרתום לפעילות גופנית את כל בני הבית, ובקרוב נוכל להרחיב את שיתוף הפעולה לקטגוריות מוצרים נוספות".

אבישי פריז, מנכ"ל Ronlight Health. צילום: יח"צ

אבישי פריז, מנכ"ל Ronlight Health. צילום: יח"צ

צמידי הפעילות לילדים ולנוער פותחו, עוצבו ויוצרו במטרה לעודד אורח חיים בריא ופעיל בקרב ילדים, תוך שימוש בעולם תוכן צעיר ומוכר לדור העתיד. אפליקציית Garmin Vivofit Junior, שפיתחה Garmin בשיתוף החברות דיסני ומארוול, מספקת חוויית משחק עדכנית. ככל שילדים יעשו יותר פעילות גופנית, כך הם יצברו כוכבים שיעזרו להם להתקדם בשלבי המשחק ויאפשרו גם להורים לשלב תמריצים – במטרה להפוך את החוויה למשפחתית, ומתוך הבנה עמוקה שבריאות ותרבות ספורט צריכות להגיע מההורים. ממשק הניהול לצמיד (האפליקציה) הינו ידידותי ביותר ומאפשר להורה לא רק לעקוב ולנטר אחר הפעילות הגופנית, אלא גם להגדיר לילדים יעדים יומיים או שבועיים ולתגמל אותו במטבעות וירטואליים. בצורה זו, הילדים יוכלו לעקוב לא רק אחר הפעילות שהם עשו, אלא גם אחר התמורה והפרסים שלהם הם זכאים. כל זאת, לצד שמירה מלאה על פרטיות הילדים וללא רכיב מעקב אחר מיקומם.

אירועים קרובים