מפתחים: התרענו מראש בפני אפל על הבעיות ביישום המפות של iOS

לטענתם, כבר בחודש יוני הם דיווחו על באגים, שלחו הודעות בדואר האלקטרוני לבעלי תפקידים באפל, ואף פרסמו הודעות בפורומים פנימיים של החברה ● "לא היה טעם להתריע על נקודה בודדת, אלא היה צורך לומר - כל האזור פגום", מספר אחד המפתחים

למרות שצופה מהצד עשוי היה לקבל את הרושם שלאנשי אפל (Apple) לא היה מושג על הבעיות ביישום המפות החדש, הרי שמתברר כי החברה קיבלה התרעות רבות על בעיות אלה, מבעוד מועד. כך, טוענים מפתחים כי התלוננו בפני החברה על בעיות אלה עוד בחודש יוני, כאשר קיבלו לידיהם גרסת טרום השקה של מערכת ההפעלה החדשה.

לטענתם, הם דיווחו על באגים, שלחו הודעות בדואר האלקטרוני לבעלי תפקידים באפל, ואף פרסמו הודעות בפורומים פנימיים של החברה, שלציבור הרחב אין גישה אליהם. "פרסמתי לפחות התרעה אחת לאחר כל גרסת בטה, ולא הייתי היחיד שעשה זאת", מספר אחד ממפתחי היישומים שמציע את מרכולתו בחנות App Store. "הרושם בקרב המפתחים היה שיישום המפות כה גרוע עד שאין שום טעם לדווח על באגים בודדים. לא היה טעם להתריע על נקודה בודדת, אלא היה צורך לומר – כל האזור פגום".

שישה מפתחים, שמציעים כל אחד לפחות יישום אחד שנסמך בצורה כזו או אחרת על יישום המפות של אפל, טענו כי דיווחו על הבעיות מבעוד מועד, וכולם דרשו לשמור על עילום שם – שלהם ושל היישום שהם מציעים – בשל הצורך לשמור על קשרי עבודה תקינים עם אפל. אולם, הם טוענים שהבעיות מתועדות היטב בקרב המפתחים, אשר השתמשו בארבע גרסאות מקדימות של התוכנה לפני ששוחררה לציבור הרחב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים