תוכן שיווקי

קודם לוגיפס, אחר כך ריאיון!

09/05/2012 14:04

תיאור כללי של המוצר (Patent Pending)
המוצר הינו חבילה של מבחנים קוגניטיביים ואינטרנטיים אשר פותחו ע"י מירב חמי, פסיכולוגית, מרצה בחוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה, המבחנים הינם מבחני מיון ברמת מהימנות כמקובל בענף, 25 פריטים לפחות למבחן במספר גרסאות התחלתיות (יורחבו כל הזמן תוך כדי שימוש) מקבילות לכל פריט, אשר יכללו מבחנים כגון:

1.    תרגילים חשבוניים
2.    אנלוגיות מילוליות
3.    זיכרון לטווח קצר
4.    זיכרון לטווח בינוני – זכרון מטלות
5.    סדרות צורניות
6.    סדרות מספריות
7.    הבנה טכנית
8.    שליטה בשפה האנגלית
9.    הבנת הוראות מילוליות
10.    גמישות תפיסתית (בסגנון צורה חבויה)
11.    רוטציות מנטליות – מבחן תפיסת מרחבית תלת-מימדית
12.    מבחן דיוק וזריזות
13.    קריאת נתונים (גרפים או טבלאית)

בכל פעם שנבחן מתחיל בבחינה, המערכת שולפת אקראית את השאלות מבין אחת הגרסאות בעלת קושי זהה, כך שבפועל, כל נבחן מקבל מערכת שאלות שונה וייחודית משלו, וגם מיקום התשובה הנכונה מתוך המסיחים משתנה בכל יצירת סט  שנשלח לנבחן. למערכת מוצר PILOT האוסף מידע מהמשתמשים שנכנסים חינם וכמעט חופשי למערכת דרך האינטרנט ונהנים מהתרגול  (אם כאימון וכהכנה למבחן קרוב ואם מתוך סקרנות לגבי היכולות) ומוצר PRODACT, אשר כבר עבר הליך של איסוף מידע ויצירת סטטיסטיקה בעלת תוקף בשלב ה-PILOT. בצורה כזו כל הזמן מרחיבים את גרסת ה PRODACT ומבססים את אמינותה ואת יציבותה.

תיאור טכני של המוצר
המערכת הינה אפליקציית WEB משוכללת עליה אנו עמלים זה 4 שנים (ועל בסיס שתי ניסיונות קודמים) המערכת פותחה בסביבת DOT.NET על מאגר מידע של SQL SERVER, משולבים בה מהנדסים וגרפיקאים מנתח מערכות מידע ומפתחי WEB APPLICATIONS. המערכת מתעדת כל מבחן ומבחן שנעשה בה, יודעת לנתח את המידע הסטטיסטי המצטבר ללא צורך בהוצאתו אל מחוץ למערכת מידית לפי ביקוש המשתמש, על פי כל חתך נדרש, יכולה לשלוט ברנדומלית ולהכתיב שימוש מניפולטיבי בגרסאות לפי צורך אם רוצים בכך.

תיאור החדשנות של המוצר
לוגיפס פיתחה את המערכת כאשר ההגנה עליה אינה ב-"שמירתה", אלא בריבוי מתמיד של הפריטים המרכיבים את המבחנים השונים, גישה המאפשרת התנהלות שונה מזו הנהוגה על ידי מנהלי הגיוס עד כה, זו מציאות חדשה עם אפשרויות חדשות:

1.    נבחן יכול להיבחן שוב ושוב, ללא חשש שילמד את המבחן או יעתיקו, וללא צורך בתקופת צינון בין בחינה לבחינה.

2.    בהתבסס על כך ניתן לבחון מועמדים בביתם כשלב מקדים לשלב הריאיון, ובמידה וקיים חשש לזיוף הבחינה, הוא יתבקש להיבחן שנית בארגון…

3.    מאחר ומועמד שנעזר ו/או ביקש מאחר לעשות את המבחן במקומו יתגלה מידית עם קבלת התוצאות במבחן חוזר, זהו מצב חדש שבו "לזייף" את הבחינה מהבית כמוה כלזייף את ק"ח, אפשר לבדוק את זה בקלות וללא עלות נוספת.

4.    כך זה יתנהל:

1.    המזמין (לרוב מנכ"א) מזין עצמאית בטופס את ערכת המבחנים המתאימה לתפקיד (כגון מזכירה, מנהל שווק), מנקה מבחנים שאינם דרושים מתוכה לנבחן ולבסוף לוחץ על [שלח]:

2.    הנבחן מקבל הודעת דוא"ל מעוצבת וברורה על ההליך ולאחר שילחץ על תחילת הבחינה הוא מועבר לטופס תחילת המבחן.

3.    וזה הכל! הליך פשוט, מידית בגמר הבחינה נשלח למזמין המבחן דוא"ל המפנה אותו לדוח הכישורים שמיוצר אוטומטית עם סיום המבחן.

איזו בעיה המוצר החדש פותר
40% מהמועמדים שמקודמים היום לריאיון לא יזומנו לריאיון כלל, ולחילופין, מועמדים "לא מרשימים" ברמת קורות החיים יקבלו הזדמנות שלא הייתה ניתנת להם, הנה כתבה של זוכי פרס נובל בנושא זה, הפטנט שלנו יביא לחסכון רב במשאבים, יזרז הליכי מיון, ואף יפחית את כמות התחלופה.

מה מטרתו של המוצר
לאפשר הליך מהיר, קל, זול, ואובייקטיבי שיחסוך הן מהמעסיק והן מהמועמד עלויות מיותרות, עוגמת נפש, חשיפה, התייעלות רבה ומידית של הליכי המיון הנהוגים כיום על ידי בחינת כישורים מביתו ובזמנו הפנוי.

אירועים קרובים