אלדד קנטי מונה למנהל הפעילות העסקית של אווייה ישראל

קנטי יחליף בתפקידו את משה אשכנזי, שהודיע לפני כשבועיים על סיום דרכו בחברה ● בתפקידו האחרון שימש קנטי כמנהל איזור אפריקה, בלקן ומזרח אירופה בחברת נייס מערכות

אלדד קנטי מונה למנהל הפעילות העסקית של חברת אווייה (AVAYA) ישראל. קנטי יחליף בתפקידו את משה אשכנזי, שהודיע לפני כשבועיים על סיום דרכו בחברה.

אשכנזי נכנס לתפקיד לאחר שרכשה אווייה את החטיבה העסקית של נורטל (Nortel), וניהל תחתיו את העובדים שהגיעו מנורטל והעובדים הקיימים, והשלים את תהליך המיזוג בין שתי החטיבות של החברות. בתקופת כהונתו, זכתה אווייה במספר פרויקטים משמעותיים, ביניהם פרויקט ממשל זמין, תיקשוב, ביטוח איילון, קופת חולים מאוחדת, בנק ישראל ועוד.

לקנטי ניסיון של למעלה מ-25 שנה בניהול, בין היתר בחברות אורקל (Oracle), אמדוקס ודיגיטל. בתפקידו האחרון שימש קנטי כמנהל איזור אפריקה, בלקן ומזרח אירופה בחברת נייס מערכות. בתפקידו כמנהל הפעילות העסקית של אווייה בישראל, יעסוק קנטי בהתקשרות עם גופים ומקבלי החלטות בארגונים מובילים.

"אני גאה מאוד להצטרף לאחת מחברות התקשורת המובילה בעולם", ציין קנטי. "לאווייה מוניטין רב בתחום החדשנות ובפתרונות תקשורת חיצונית ופנימית משופרים המותאמים אישית ללקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים