IBI פתחה מרכז פעילות חדש בדלית אל כרמל

גזירת הסרט: עמית גוריון, סמנכ"ל מסחר עצמאי ב-IBI חבר בורסה, ואלעד אביטל, מנהל פרויקט הבק אופיס מטעם IBI.

באבקום סנטרס, חברה בבעלות משותפת של מטריקס והיזם עימאד תלחמי, המספקת שירותי מוקד טלפוני וטכנולוגיות מתקדמות לעולם השירות והמכירות, השיקה לאחרונה בדלית אל כרמל מרכז פעילות בק אופיס חדש עבור בית ההשקעות IBI.

המרכז, שצפוי לשרת את חברת הבת של IBI – ששמה IBI חבר בורסה – נחנך באירוע חגיגי, עם גזירת סרט והרמת כוסית משותפת של עובדי ומנהלי שתי החברות.

המרכז החדש יספק מענה לכל פעילות הבק אופיס והצרכים התפעוליים של חבר הבורסה של IBI, על מנת לאפשר ל-IBI להתמקד בליבת הפעילות שלה – מסחר בבורסה. כמו כן, הפעילות בדלית אל כרמל תסייע לחבר הבורסה של IBI להתמודד עם הקושי המהותי הקיים היום בגיוס כוח אדם באזור המרכז, ותספק כוח אדם איכותי שקיים בדלית אל כרמל ובעוספיא, וכן ביישובים נוספים באזור. הפעילות החדשה של המרכז הזה מתווספת לשני מרכזים קיימים, אותם כבר מפעילה כיום באבקום עבור חברות בנות אחרות של IBI.

"יוזמה כה מבורכת שיש בה הדדיות מלאה"

באירוע ההשקה החגיגי נכחו עובדים ומנהלים משתי החברות, וכן כמה מבכיריהן כמו תלחמי, יו"ר ומייסד באבקום; אליק קנטור, מנכ"ל באבקום; אלה אלקלעי, חברת דירקטוריון IBI; ליבנת מזרחי רינסקי, מנכ"לית חבר הבורסה של IBI; ועוד.

תלחמי ציין, כי "הקמת הפעילות הזו הינה אירוע חשוב מאוד עבורינו, תוך הגשמת החזון של באבקום – להביא עוד ועוד מקומות עבודה לפריפריה בכלל ולדלית אל כרמל בפרט".

מזרחי רינסקי ציינה, כי "IBI שמחה להיות חלק מיוזמה כה מבורכת שיש בה הדדיות מלאה בין חברה מובילה בשוק ההון, אשר משקיעה בעובדיה ובלקוחותיה, תוך חשיבה על בידול המוצרים ועל פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, לבין חברת באבקום, המובילה בתחומה, ואשר שמה לנגד עיניה ערכים כמו עידוד הפריפריה, גיוון ואיכות השירות. אני בטוחה שהקשר בין החברות ילך ויתהדק עם השנים והוא זה שיאפשר בין היתר עידוד לצמיחה והתרחבות לפעילויות נוספות".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

צוות IBI והנהלת באבקום.

צוות IBI והנהלת באבקום. צילום: ענאן עודה

מימין לשמאל: עימאד תלחמי, יו"ר ומייסד באבקום; אלה אלקלעי, חברת דירקטוריון IBI; אליק קנטור, מנכ"ל באבקום; אייל משילח, מנהל פעילויות ההיי-טק של באבקום בדלית אל כרמל; ליבנת מזרחי רינסקי, מנכ"לית חבר הבורסה של IBI; עמית גוריון, סמנכ"ל מסחר עצמאי ב-IBI חבר בורסה; ועופר שפירא, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל חטיבת ההיי-טק ופעילות AIZONE בחברת באבקום סנטרס.

מימין לשמאל: עימאד תלחמי, יו"ר ומייסד באבקום; אלה אלקלעי, חברת דירקטוריון IBI; אליק קנטור, מנכ"ל באבקום; אייל משילח, מנהל פעילויות ההיי-טק של באבקום בדלית אל כרמל; ליבנת מזרחי רינסקי, מנכ"לית חבר הבורסה של IBI; עמית גוריון, סמנכ"ל מסחר עצמאי ב-IBI חבר בורסה; ועופר שפירא, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל חטיבת ההיי-טק ופעילות AIZONE בחברת באבקום סנטרס. צילום: ענאן עודה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים