טרגדיה: הבן של סאטיה נאדלה מת בגיל 26

זיין נאדלה מת לאחר שנאבק בשיתוק מוחין, שנבע כתוצאה מחנק ברחם ● הוא אהב מוזיקה וסייע למיקרוסופט בפיתוח מוצרים לאנשים עם מוגבלויות

נוכח באירוע של OpenA כשותף מלא לפועלה. מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה.

סיפור עצוב: זיין, בנו בן ה-26 של מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה, מת אתמול (ב'), לאחר שמאז לידתו נאבק בשיתוק מוחין שבו לקה עקב חנק שחווה במהלך ההריון.

זיין נולד במשקל נמוך מאוד – פחות מ-1.4 ק"ג, הצליח לשרוד אותו, והתפרסם באהבתו למוזיקה ובהשפעה שלו על הוריו: מנכ"ל מיקרוסופט ורעייתו, אנו, תרמו 15 מיליון דולר לבית החולים לילדים בסיאטל, שבו טופל בנם בימי ילדותו. בשנה שעברה הם אף הקימו קתדרה למדעי המוח בקרב ילדים.

סאטיה נאדלה כתב על ההשפעה הרבה עליו של שלושת ילדיו, כולל זיין, בספר שהוציא ב-2017. הוא ציין בספר שעם לידתו של זיין, שהוא הבן הבכור שלו, "הייתי הרוס, אבל בעיקר הייתי עצוב למה זה קרה לאנו ולי. למרבה התודה, אנו עזרה לי להבין שהעניין הוא לא מה שקרה לי, אלא להבין לעומק מה קרה לזיין, לפתח אמפטיה לכאב ולנסיבות שלו, ולקבל את האחריות שלנו כהוריו".

יש לציין שזיין לקח חלק במאמציה של מיקרוסופט לפתח מוצרים שמיועדים לאנשים עם מוגבלויות, כולל בפיתוחו ב-2015 של פרוטוטייפ של קונסולת משחקים שמיועדת לגיימרים עם מוגבלויות, שהציגה קבוצה של עובדים בחברה – כך דיווח הוול-סטריט ג'ורנל.

בהודעה שפרסם דובר מטעם מיקרוסופט נכתב כי "בעצב רב, אנחנו מודיעים על מותו של זיין נאדלה. משפחת נאדלה לוקחת כעת את הזמן על מנת להתאבל באופן פרטי, כמשפחה".

תגובות

(8)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ים

    הייתה לו זכות בחיו לתרום לשיפור חייהם של בעלי מוגבלויות ... יהיא זכרו ברוך

    1. יונתן

      וואו... זה חתיכת אובדן לאבד כזה כישרון במשפחה ועוד בגיל כל כך צעיר שכל החיים לפניו, מששתף בצערם של המשפחה ושל האבא. אני לא יכול לתאר לעצמי להרגיש דבר כזה, לחשוב מה אבא שלי היה מרגיש אם הוא היה מאבד אותי. עצוב.. יהיה זכרו ברוך 🙏

  2. סאטיה

    מעניין למה הוא קרא לו ככה... אה, בעצם נראה לי שהבנתי #TooSoon

  3. אדם

    עצוב, אבל עצוב יותר כשעושים שימוש צער ואבל לקידום מכירות.

אירועים קרובים