סניק הישראלית גייסה לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר

חברת הסייבר מציעה הגנה על ספריות קוד פתוח חיצוניות ובניגוד למתחרות, פונה למפתחים ולא לאנשי האבטחה ● היא נכנסה למועדון חדי הקרן בתחילת השנה והכפילה מאז את שוויה ביותר מפי 2.5

עוד גיוס. סניק

סניק הישראלית-בריטית, שפיתחה פלטפורמה שמגינה על ספריות קוד פתוח חיצוניות, הודיעה היום (ד') כי השלימה סבב גיוס בסך של 200 מיליון דולר, על פי שווי של 2.6 מיליארד. בכך הכפילה החברה את ערכה ביותר מפי 2.5 לעומת תחילת השנה – בינואר האחרון היא נכנסה למועדון חדי הקרן, של חברות ששוויין עולה על מיליארד דולר, לאחר שגייסה 150 מיליון.

סבב הגיוס הנוכחי, החמישי במספר, הובל על ידי הקרן החדשה Addition, בעוד שאת הסבב הקודם הובילה קרן סטרייפס. על המשקיעים הנוספים בחברה נמנות, בין היתר, קרן אקסל, סיילספורס וקרן ההשקעות של גוגלגוגל ונצ'רס.

סניק נוסדה ב-2015 על ידי גיא פודחרני, דני גרדנר ואסף חפץ, יוצאי 8200, ויש לה משרדים בלונדון, תל אביב, בוסטון ובאונטריו שבקנדה. במקום לפנות לאנשי סייבר, היא פונה למפתחים על מנת שיאתרו בעצמם, על בסיס הטכנולוגיה שלה, חולשות אבטחה ברכיבי קוד פתוח שקיבלו מצדדי ג'. כמנכ"ל החברה משמש, החל מלפני חודשיים, פיטר מקיי. בסניק אומרים כי יש להם יותר מ-400 אלף משתמשים, בין היתר בגוגל, אינטואיט וסיילספורס. הכנסותיה גדלו ב-2019 פי ארבעה ומעסיקה 350 עובדים, מהם 85 בישראל.

מוצרים כגון זה של סניק חשובים לחברות רבות, בעידן שבו חלק ניכר מהאחסון, ובכלל מהעבודה, מבוצע בענן. בניגוד לחברות סייבר אחרות, המוצר של סניק פונה למפתחים ולא לאנשי האבטחה. הפתרון מאפשר למפתח לבחון את החבילה שסניק מציעה לו ולסרוק את המוצר עוד לפני העלייה לפרודקשן, באמצעות המוצר שלה ומאגרים פתוחים. במקרה של בעיה, המערכת מטמיעה עדכון אבטחה. כמו כן, מודל התשלום שלה הוא פרימיום – שימוש חינמי לצד תוספות בתשלום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים