מארק אופ-דה-ביק, אגפא: "הדפוס הדיגיטלי והמסורתי למדו לחיות בשלום יחדיו"
"הדגש הראשון הוא על כמה שיותר מיכון, כאשר הוא מבוסס IT, כדי לקצר תהליכים ולצמצם עלויות", אמר מארק אופ-דה-ביק, חבר הנהלה בכיר ומספר 2 באגפא, המשמש כסגן נשיא למכירות גלובליות בחברה ● לגבי השוק הישראלי הוא אמר, כי זה "מקפיד להטמיע את מירב החידושים שלנו בעולם הקדם דפוס, יודע להפיק מהיישומים החדשים את המרב; ישראל בהחלט עונה להגדרתה כמאמצת מוקדמת של טכנולוגיות"
"מעולם לא חששנו שהדפוס המסורתי ייעלם. במקום זאת, השכלנו כבר לפני שנים להכניס היבטים מבוססי IT לעולם הקדם-דפוס, והתוצאה היא שאנו מובילים בו. הדפוס הדיגיטלי והדפוס המסורתי למדו לחיות בשלום יחדיו", כך אמר מארק אופ-דה-ביק, חבר הנהלה בכיר ומספר 2 באגפא (AGFA), לאנשים ומחשבים. אופ-דה-ביק משמש כסגן נשיא למכירות גלובליות בחברה.
אופ-דה-ביק היה אחד מ-20 נציגי חברות עולמיות המיוצגות על ידי קבוצת גטר, והשתתף בגטר גלאקסי, האירוע השנתי של הקבוצה בתחום הדפוס והשילוט. לאירוע, שנערך אתמול (ב') במרכז הכנסים אבניו, הגיעו יותר מ-1,500 משתתפים, ביניהם בעלי בתי דפוס ומנהליהם, מדפיסים בארגונים גדולים, גרפיקאים, אדריכלים ועוד. באירוע, שהופק על ידי אנשים ומחשבים, התקיימה תערוכה גדולה, בה הוצגה הטכנולוגיה של גטר בתחום הדפוס לשנת 2010.
לדברי אופ-דה-ביק, "אגפא מפתחת, מייצרת ומפיצה מערכות ומוצרים אנלוגיים ודיגיטליים, למטרות הדמיה לתעשיות הדפוס, צילום, רפואה, תעשיית הסרטים ומעגלים מודפסים. ליבת המוצרים שלנו לענף הקדם-דפוס בישראל, המשווקים באמצעות גטר גרפיקס, מבוססת על מוצרי אגפא".
מהן המגמות בעולם הקדם-דפוס?
"הדגש הראשון הוא על כמה שיותר מיכון, כאשר הוא מבוסס IT. המטרה היא להביא לכך שתהליכים, שפעם ארכו זמן רב, יתקצרו משמעותית בהיבט ההגעה לשוק, תוך שימת דגש על צמצום העלות בעלות כוללת, TCO. את המגמה הזו זיהינו כבר לפני שנים ואנו פועלים, באמצעות מעבדות המחקר והפיתוח שלנו, לקדם ללא הרף. דרך הצגת הגברת התפוקה, אנו מסוגלים להציע ללקוחות מימוש של החזון 'מהמחשב – לפלטה', משמע מתחנת הקצה של הגרפיקאי, היישר לבית הדפוס.
מגמה נוספת היא מענה לצרכים משתנים של לקוחות. פעם, הענף היה עובד רק כעבור מסות של כמויות של עותקים. היום, בשל צמצום היבט הזמן, יש לענף הקדם-דפוס, ולאגפא בתוכו, יכולת לספק גם כמויות מועטות יחסית של עותקים, משמע מאות בודדות, ומנגד – מיליוני עותקים תוך שעות ספורות.
המגמה החשובה ביותר, לטעמי, שהולכת וצוברת תאוצה, היא ההליכה לכיוון הירוק. הפלטות עימן אנו עובדים הן נקיות מכימיקלים, וכך הופך כל תהליך הקדם-דפוס לבריא יותר ואקולוגי יותר.
בנוסף, אנו מציעים גם פתרונות גם בעולם הדפוס הדיגיטלי".
איך אתם מתמודדים עם עולם זה?
"אנחנו פורצים לשווקים חדשים, דוגמת אמריקה הלטינית וסין. בנוסף, אנחנו מציעים יישומים ספציפיים, ממוכנים, מבוססי IT, כך שיתאימו ללקוחות ולדרישות ייחודיות שלהם. אנו מספקים ללקוח חלופות שונות לבחירתו: קדם דפוס לאופסט, לצד השתלבות בדפוס הדיגיטלי.
הדגש העיקרי שלנו הוא על יצירת תהליך יעיל יותר, בקישור בין הלקוח, הנמצא מול מסך המחשב שלו, ובין הפלטה שבבית הדפוס".
כיצד התרשמת מהשוק הישראלי?
"אנחנו, באגפא, מתייחסים אליו כאל כל שוק מערבי אחר. הוא מקפיד להטמיע את מירב החידושים שלנו בעולם הקדם דפוס, יודע להפיק מהיישומים החדשים את המרב. ישראל בהחלט עונה להגדרתה כמאמצת מוקדמת של טכנולוגיות".











תגובות
(0)