גיל שרון עוזב את פלאפון; ימונה למנכ"ל דיסקונט השקעות

שרון עוזב אחרי 10 שנים לתאגיד שמחזיק בכמעט מחצית ממניות סלקום ● הוא התמודד במהלך כהונתו עם הרפורמה בשוק הסלולר, שהביאה לתחרות ולירידות מחירים תלולות

גיל שרון, היו"ר המיועד של גולן טלקום. צילום: יונתן בלום, יח"צ

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, צפוי לעזוב את החברה ולהתמנות למנכ"ל דיסקונט השקעות (דסק"ש) מקבוצת IDB. שרון הוא מועמדו של בעל השליטה בתאגיד, אדוארדו אלשטיין, וצפוי להחליף את המנכ"ל הזמני של דסק"ש, מישל דהן.

בפלאפון אישרו את הידיעה. בהודעת החברה נכתב כי שרון "הודיע היום על סיום תפקידו לאחר 10 שנים כמנכ"ל החברה, בעקבות מינויו הצפוי לתפקיד מנכ״ל דסק"ש. שרון יסיים את תפקידו בפלאפון בעוד כשלושה חודשים ולאחר ביצוע תהליך חפיפה עם מחליפו בתפקיד. הוא ניהל את פלאפון במהלך 10 השנים האחרונות והוביל אותה להצלחה עסקית, תוך שהיא הופכת לחברה המובילה בשוק הסלולר הישראלי".

שרון צוטט בהודעה כאומר ש-"בשנים שבהן הייתי מנכ"ל ידענו הצלחות רבות והפכנו את פלאפון לחברה המובילה בענף. זו הייתה תקופה שלא תישכח".

יצוין כי המינוי טרם אושר רשמית על ידי הדירקטוריונים של דסק"ש ו-IDB, אולם על פי ההערכות, האישור אמור להינתן בקרוב.

שרון צפוי לפרוש לאחר 10 שנים כמנכ"ל פלאפון, שמהווה חלק מקבוצת בזק שבבעלות שאול אלוביץ'. היו אלה שנים בעייתיות עבור החברה שיחד עם חברות הסלולר הוותיקות האחרות התמודדה עם רפורמת הסלולר של השר משה כחלון, שהובילה לכניסת שחקנים חדשים ולירידת מחירים דרסטית בשוק. פלאפון עברה את השנים האלה בהצלחה יחסית, בין היתר לאור החלטתו של שרון לחתום על הסכם אירוח רשתות עם HOT.

לפני שהיה מנכ"ל פלאפון שימש שרון כמשנה למנכ"ל מ-2001. הוא הגיע לחברה מחברת תקשורת אחרת – ברק, בה כיהן כמנכ"ל. עוד קודם לכן הוא היה ראש אגף השיווק של סלקום, שמצויה בשליטת IDB ודסק"ש (אלה מחזיקות 45% ממנה).

בשנים האחרונות החלו דיבורים בשוק על כך ששרון מחפש לעזוב את פלאפון ולעבור לאפיקים אחרים, אולם עד כה זה לא קרה. עם עזיבתו תיפתח תחרות מעניינת בקבוצת בזק ומחוצה לה על כיסא המנכ"ל של חברת הסלולר הגדולה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים