הקונים הסתערו על חנויות אפל עם ההגעה למדפים של מכשירי ה-iPhone החדשים

מעריצים רבים של אפל המתינו שעות ארוכות מחוץ לחנויות החברה ברחבי העולם, כדי להיות בין הראשונים שיקנו את ה-iPhone 5S וה-iPhone 5C ● המכשירים בצבע זהב כבר אזלו מהמלאי וניתן יהיה להשיג אותם רק בחודש הבא

אלפים רבים של מעריצי אפל (Apple) בכלל וה-iPhone בפרט עמדו ביום ו' בתורים ארוכים מול הדלתות של חנויות החברה והמתינו לפתיחתן, על מנת להיות בין הראשונים לרכוש את הדגמים החדשים של מכשירי ה-iPhone. התורים השתרכו ליד חנויות של אפל ברחבי העולם, בין השאר, בסידני, טוקיו, ניו-יורק וסן פרנסיסקו, לאחר השקתם לפני כשבוע וחצי של מכשיר הדגל iPhone 5S ואחיו הזול, iPhone 5C.

עם זאת, בשערן של מניות אפל נרשמה ביום ו' ירידה קלה, משום שמשקיעים רבים בחרו להמתין לפרסום הנתונים הרשמיים על המכירות של המכשירים מהדור החדש. לעומת זאת, בשערי המניות של ספקיות רכיבים לאפל נרשמה עלייה.

בין המומחים היו כאלה שציינו, כי סימנים ראשונים מעידים שהביקוש למכשירים החדשים מדגמי 5S גבוה מזה שנרשם לדגם החדש, המקביל, שהושק בשנה שעברה. מומחים אחרים הזהירו, כי אורכם של התורים מול דלתות החנויות לא מעיד בהכרח על ביקוש מוחלט גבוה יותר, משום שהשנה, בניגוד לשנים קודמות, החברה לא אפשרה לצרכנים להזמין את הדגם היקר יותר מראש, כפי שנהגה בהשקות קודמות.

"לפחות חלק מהתור נובע מהעובדה שהחברה לא אפשרה להזמין מראש את מכשירי 5S, אך אפשר להסיק מהתורים שלפחות החסידים המושבעים שמרו על נאמנות לאפל", אמר בריאן מרשל, אנליסט מפירמת ISI Group. להערכתו, אפל תמכור בשלושת הימים הראשונים כשישה מיליון יחידות. ג'ין מונסטר, אנליסט מפירמת Piper Jaffray, העריך שאפל תמכור בסוף השבוע הראשון לאחר הגעת המכשירים לחנויות בין חמישה מיליון לשישה מיליון יחידות.

המכשירים בצבע זהב אזלו מהמלאי כבר ביום ו' והמבחר שהוצע לצרכנים באספקה מהירה יותר כלל רק מכשירים בצבעי כסף ואפור. מכשירים חדשים בצבע זהב יסופקו רק בחודש הבא, על פי מידע באתר של אפל, בעוד שהאספקה של מכשירים בצבע כסף או אפור נעשית תוך שבוע עד 10 ימים.

מקור באחת מחברות הסלולר בארצות הברית ציין, כי תאריכי האספקה של מכשירי iPhone משני הדגמים גררו אכזבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים