גוגל הרחיבה את שירות Google Earth – הוסיפה סיורים וירטואליים בעוד 100 אלף אתרים ברחבי העולם

הסיורים באתרים החדשים מצטרפים לסיורים שהוצעו לראשונה עם השקת גרסה 7 של השירות, באוקטובר 2012 ● "אנו משיקים היום עדכון משמעותי לסיורים הווירטואליים של Google Earth, אשר מוצעים במחשבים שולחנים ובמכשירי iOS ואנדרואיד", נכתב בהודעה מטעם גוגל

גוגל (Google) הוסיפה לשירות הפופולרי Google Earth סיורים וירטואליים בעוד 100 אלף אתרים ברחבי העולם. הסיורים באתרים החדשים מצטרפים לסיורים שהוצעו לראשונה עם השקת גרסה 7 של השירות, באוקטובר 2012.

"אנו משיקים היום עדכון משמעותי לסיורים הווירטואליים של Google Earth, אשר מוצעים במחשבים שולחנים ובמכשירי iOS ואנדרואיד (Android)", נכתב בהודעה שפורסמה בדף Google+ של Google Earth. "כאשר מנווטים ב-Google Earth, אפשר לקבל המלצות מ-'מדריך תיירים מקומי' על מקומות מעניינים בסביבה שבה אתם מבקרים. העדכון הנוכחי כולל 100,000 סיורים חדשים באתרים פופולריים ב-200 מדינות, וכן שיפורים בסיורים קיימים".

מבחינת המשתמשים, מדובר בתוספת מרשימה של יותר ממיליון תמונות של מקומות ידועים ופחות ידועים, בהם אפשר לסייר מהכורסה שבסלון הבית, מהספסל בפארק או מבית הקפה המקומי. "הסיורים החדשים משלבים בין טיסה תלת ממדית מעל האתר, קטעי מידע מוויקיפדיה (Wikipedia) ויותר ממיליון תמונות פנורמיות שנוצרו על ידי משתמשים בשירות Panoramio, לחוויה סוחפת ומאלפת", נכתב בהודעת החברה. "בסופו של כל סיור מוצגות תמונות ממוזערות שנבחרו מ-Panoramio ומייצגות בצורה הטובה ביותר את המקום המבוקש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים