עסקת ענק: ברודקום קונה את CA בכ-19 מיליארד דולר

הסכום משקף מחיר של 44.5 דולר למניה וכולל פרמיה של כ-20% על מחיר הסגירה של מניית CA, נכון לאתמול (ד') ● לא ברור האם הנרכשת תמשיך לפעול כחטיבה עצמאית, וכיצד המהלך ישפיע על חברות הבת של שני התאגידים

CA Technologies

עוד עסקת ענק בעולם ההיי-טק: ברודקום (Broadcom) הודיעה כי היא קונה את CA Technologies, המתמחה בפיתוח תוכנות ארגוניות, כולל למערכות מיינפריים, בעסקת מזומן של 18.9 מיליארד דולר. סכום זה משקף מחיר של 44.5 דולר למניה וכולל פרמיה של כ-20% על מחיר הסגירה של מניית CA, נכון לאתמול (ד').

לפי ברודקום, הרכישה תהפוך אותה לאחת מחברות טכנולוגיית התשתית המובילות בשוק, בזכות פורטפוליו פתרונות ותוכנות ניהול ה-IT של CA. החברה אף הוסיפה שמדובר ברכישה שממשיכה את ההתמקדות שלה בבניית פורטפוליו חזק ומגוון של טכנולוגיה עסקית המותאמת למשימות הקריטיות של ארגונים, עם פתרונות חוצי פלטפורמות ועם התאמה לכל סביבה טכנולוגית ארגונית, כולל סביבות מורכבות במיוחד.

"מדובר באבן דרך חשובה בזמן שאנחנו יוצרים את אחת מחברות התשתית הטכנולוגית הגדולות ביותר בעולם. עם בסיס הלקוחות הגדול שלה, CA ממוקדמת באופן ייחודי בשוק תוכנת התשתית הצומח, וזיכיונות התוכנה בארגונים ותוכנות המיינפריים שלה יוסיפו רבות לפורטפוליו הטכנולוגיה העסקית הקריטית שלנו", אמר הוק טאן, נשיא ומנכ"ל ברודקום, בהודעה לעיתונות ששחררה החברה.

ההשלמה של העסקה צפויה להתרחש ברבעון הרביעי של השנה, לאחר אישור הרגולטורים בארצות הברית, באיחוד האירופי וביפן. ברודקום מתכוונת לממן את רוב עלות העסקה באמצעות אגרות חוב חדשות שתנפיק.

"השילוב בינינו לבין ברודקום מביא לשולחן את המומחיות שלנו בתוכנה עם המובילות שלה בתעשיית השבבים, ואנחנו שותפים לערכי החדשנות, שיתוף הפעולה והמצוינות ההנדסית שלה", אמר מייק גרגורי, מנכ"ל CA, שציין שכל עובדי החברה אמורים להשתלב בברודקום.

עם זאת, טרם ברור אם CA תמשיך לפעול כחטיבה עצמאית, וכיצד זה ישפיע על הסניפים וחברות הבת של שני תאגידי הענק ברחבי העולם.

יצוין כי ברודקום עמדה לפני חודשים אחדים לרכוש את קוואלקום (Qualcomm), אולם נחסמה בסופו של דבר על ידי נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בטענה של "סכנה לביטחון הלאומי". והנה, היא רכשה ענקית IT אחרת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים