שבעה מנכ"לים בכירים במשק קיבלו את אות המנכ"ל המצטיין

כל אחד מהשבעה קיבל אות הערכה על הישגים יוצאי דופן בתחום הטכנולוגי ● מיהם הזוכים ומהם הנימוקים?

כבוד למנכ"לים המצטיינים לשנת 2015

שבעה מנכ"לים בכירים במשק קיבלו היום (א'), בטקס Best CEO Awards של אנשים ומחשבים, אותות הערכה על הישגים יוצאי דופן בתחום הטכנולוגי. האותות ניתנו למנכ"לים ממגזרים שונים שוועדת האיתור השתכנעה שהם משלבים ומטמיעים בארגוניהם מערכות מידע ומחשוב למימוש היעדים העסקיים שלהם, תוך הגעה להישגים יוצאי דופן.

הטקס נערך במסגרת כנס KickOff 2016, אירוע להשקת שנת הפעילות 2016. הכנס, שהתקיים באולם האירועים לאגו בראשון לציון, הופק על ידי אנשים ומחשבים, והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה.

בראש ועדת האיתור עמד אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה. על חברי הוועדה הנוספים נמנו: אהרון פוגל, יו"ר צים ולשעבר מנכ"ל משרד האוצר, יו"ר נס, יו"ר מגדל, יו"ר המועצה המייעצת לבנק ישראל, יו"ר הדסה, שותף מנהל ב-JVP ויו"ר IDB; פרופ' עודד שריג, יו"ר מגדל אחזקות ולשעבר הממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר, דקאן בית הספר אריסון למנהל במרכז הבינתחומי בהרצליה, ראש קתדרת שרם-פודים-קלנר למימון, ופרופסור בבית הספר למנהל עסקים וורטון באוניברסיטת פנסילבניה ובבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב; אריק יערי, יו"ר Halo Core Analytics ולשעבר מנכ"ל בזן, וכן סמנכ"ל בכיר וחבר הנהלה, ראש מערך המוצרים הגנריים וסמנכ"ל חטיבת חומרי הגלם הפעילים הגלובלית (TAPI) של טבע.

לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט, עם האות. צילום: קובי קנטור

לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט, עם האות. צילום: קובי קנטור

בעולם הבנקאות קיבלה את האות לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט. הוועדה קבעה כי היא מקבלת את האות "על הובלה של אסטרטגיית IT חמש שנתית כוללת לבנק, בהלימה מיטבית לאסטרטגיה התאגידית. זאת, תוך מיזוג חטיבות הטכנולוגיה והתפעול ליצירת One Stop Shop בתוך הבנק. לצד אלה פעלה לקידום פרויקטים טכנולוגיים עסקיים, דוגמת OpenBank – חשיפה של ליבת העסקים לשימוש היברידי מאובטח ונטול חסמים".

חגי הלר, מנכ"ל לאומי קארד, עם האות. צילום: קובי קנטור

חגי הלר, מנכ"ל לאומי קארד, עם האות. צילום: קובי קנטור

בתחום האשראי קיבל את האות חגי הלר, מנכ"ל לאומי קארד. הלר, כתבו חברי הוועדה, "פעל לרתימת כל המשאבים העסקיים, בניית צוות משולב מערכות מידע ואנשי עסקים, העמדת תקציבים משמעותיים, מעקב צמוד וסיוע בטיפול במשברים, וייזום ותמיכה במיזמים סופר חדשניים, בעיקר בעולם הדיגיטל. הוא הוביל את פרויקט הדגל של הארנק האלקטרוני של חברת לאומי קארד לגרסה השלישית והמתקדמת ביותר שלו עד היום".

טל רבן, מנכ"ל קוקה קולה ישראל, קיבל את האות בשם איציק תמיר, מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות קלים. צילום: קובי קנטור

טל רבן, מנכ"ל קוקה קולה ישראל, קיבל את האות בשם איציק תמיר, מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות קלים. צילום: קובי קנטור

מקבל האות בעולם התעשייה הוא איציק תמיר, מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות קלים. "תמיר פעל לזיהוי האתגרים המרכזיים של החברה המרכזית כטרנספורמציה הדיגיטלית וההתנהלות מול הצרכן הסופי – עולם ה-Big Data ומשמעויותיו העמוקות עבור החברה", כתבו השופטים. את הפרס קיבל בשם תמיר טל רבן, מנכ"ל קוקה קולה (Coca Cola) ישראל.

פינו צרויה, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים, עם האות. צילום: קובי קנטור

פינו צרויה, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים, עם האות. צילום: קובי קנטור

בעולם הבריאות קיבל את האות פינו צרויה, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים. "צרויה עוסק ביזמות ומעורב בכל הנעשה במערכות מידע", כתבו חברי הוועדה. "הוא פועל לסיוע ללא ליאות ולייצוג האינטרסים מול מועצת המנהלים, לטובת מימוש חזון הדיגיטל של אסותא. צרויה מוביל את אסותא להקמת בית החולים החדש באשדוד – אירוע ייחודי בישראל – ולשילוב זה עם רפואת הקהילה של החברה האם, מכבי".

רם דרורי, מנכ"ל ארקל אוטו מוטיב, עם האות. צילום: קובי קנטור

רם דרורי, מנכ"ל ארקל אוטו מוטיב, עם האות. צילום: קובי קנטור

רם דרורי, מנכ"ל ארקל אוטו מוטיב, קיבל את האות בעולם התעשייה הגלובלית. בנימוקי הזכייה נכתב ש-"דרורי מוביל חברה גלובלית מצליחה ביותר, שהינה ספק רכיבים תרמופלסטיים מתקדמים לתעשיית הרכב העולמית. הוא זוכה באות על זיהוי בזמן של האיומים והחולשות של ארקל בתחום ה-IT, על הובלת הבחינה והתכנון האסטרטגיים, ועל הנהגת הביצוע עד להשגה מרשימה ביותר של התוצאות. זאת, תוך שימוש יוצא דופן ביכולות טכנולוגיות-תהליכיות לשיפור הביצועים של החברה בענף תובעני ותחרותי ביותר".

טלי רוזנווקס, סמנכ''לית בכירה לטכנולוגיה ולאסטרטגיה ב-ECI, קיבלה את האות בשם דריל אדוארדס, מנכ"ל החברה. צילום: קובי קנטור

טלי רוזנווקס, סמנכ"לית בכירה לטכנולוגיה ולאסטרטגיה ב-ECI, קיבלה את האות בשם דריל אדוארדס, מנכ"ל החברה. צילום: קובי קנטור

בתחום ההיי-טק קיבל את האות דריל אדוארדס, מנכ"ל ECI. "אדוארדס מקבל את האות על הובלת מפת דרכים המבוססת על פריסה מהירה ביותר של פתרונות חדשים, הפחתת עלויות, השגת גמישות ואג'יליות", כתבו השופטים. "זאת, תוך התבססות מסיבית על פתרונות ענן מקצה לקצה". את הפרס קיבלה בשמו טלי רוזנווקס, סמנכ"לית בכירה לטכנולוגיה ולאסטרטגיה בחברה.

בני שיזף, משנה למנכ"ל, מנהל תחום חסכון ארוך טווח וסיכוני חיים ב-הפניקס, קיבל את האות בשם אייל לפידות, מנכ"ל החברה. צילום: קובי קנטור

בני שיזף, משנה למנכ"ל, מנהל תחום חסכון ארוך טווח וסיכוני חיים ב-הפניקס, קיבל את האות בשם אייל לפידות, מנכ"ל החברה. צילום: קובי קנטור

האות בתחום הביטוח הוענק לאייל לפידות, מנכ"ל הפניקס. על פי חברי הוועדה, הוא קיבל את האות "על הנחלת המדידה ככלי אפקטיבי לניהול ולשיפור מתמיד, העדפה לפרויקטים מחוללי שינוי, או בלשונו 'מעל העקומה', והתמקדות במידע ניהולי איכותי, רב-ערוציות ומעבר לקמעונות". קיבלו את האות בשם לפידות בני שיזף, משנה למנכ"ל, מנהל תחום חסכון ארוך טווח וסיכוני חיים; ושלמה שמאי, משנה למנכ"ל וראש אגף מערכות מידע בחברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים