תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2017, יום ג' 14 בנובמבר, LAGO

"רק המודל העסקי של רד-האט מתמודד עם השינויים האדירים בתעשייה"

כך אמר חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, המפיצה הבלעדית של רד-האט בישראל, לקראת לקראת Red Hat Forum Israel 2017

23/10/2017 11:11
חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס. צילום: יח"צ

לקראת Red Hat Forum Israel 2017 שיתקיים במרכז הכנסים LAGO שבראשון לציון ביום ג' 14.11.2017, ביקשנו מחואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, המפיצה הבלעדית של רד-האט (Red Hat) בישראל את חוות דעתו על מספר נושאים הקשורים לכנס, ללקוחות, ולשיתוף הפעולה עם רד-האט.

הפורום מתקיים השנה תחת הסיסמה The Power of the Individual – Driving Innovation in your digital world . עד כמה סיסמה זו היא מציאות אצלך ואצל לקוחותיך? האם הם מחפשים חדשנות?
"החדשנות הארגונית היום אינה נשארת בתוך כותלי ה-IT הארגוני, והינה מצרך קיומי בכל הדרגות בארגון. גבולות העולם הפיזי והדיגיטלי מטשטשים, וכך נתקלים ארגוני האנטרפרייז באתגרים חדשים".

"במצב של חוסר וודאות לגבי העתיד וכאשר הכל דינאמי, כוחו של היחיד בא לידי ביטוי בהובלת תהליכי חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסה, העצמה אישית ושיתוף – אלו הם הערכים שמובילים את המהפכה הדיגיטלית. ערכים אלו הם גם הבסיס של החדשנות שרד*האט מספקת ללקוחותינו".

מדברים היום הרבה על טרנספורמציה דיגיטלית. מה משמעותו של מושג זה מבחינתך?
"המרחב הדיגיטלי הוא עולם מוחשי ומקביל לעולם האנלוגי, ויש בו אמות מידה שונות מהעולם המסורתי. לוח הזמנים לתגובה מתקצר, אפשרויות הגישה למידע ולנותני השירות זמינות מאי פעם. השפה והגבולות המטושטשים מעמידים מנהלים רבים בפני דילמות רבות לגבי מיקומו של הארגון במרחב העסקי כאשר ערכים ישנים הופכים להיות לא רלוונטיים".

"אומנם מדובר על תהליך בהתוות שקשה לנבא את סופו, אך תהליך זה הוא לא פחות דרמטי מהמהפכה התעשייתית. התעשייה המסורתית כפי שאנו מכירים אותה משתנה לנגד עינינו. צריך רק להסתכל ולהתפלא מהיכולת האנושית להמציא את עצמה כל פעם מחדש".

איך זה בא לידי ביטוי בפתרונות רד-האט וביישומם אצל לקוחותיך?
"רק המודל העסקי של רד-האט המבוסס על קוד פתוח, יכול להתמודד עם השינויים הטכנולוגים האדירים והמהירים העוברים על התעשייה. הפתרונות  של רד-האט המבוססים על "חוכמת ההמונים", מאפשרים לארגונים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית, PAAS ,IAAS וניהול סביבת ענן היברידית, תוך כדי ביסוס מערכות מסורתיות על תשתיות רד-האט כגון JBoss ו-Red Hat Enterprise Linux. מערכות אלה מהוות גשר קל למעבר לסביבה דיגיטלית".

אירועים קרובים