תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

טרה סקיי: ידע מעמיק בהקמת פרויקטים רחבי היקף של OpenStack

29/09/2016 16:12
גרישה סוקולובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-TeraSky

כתב: גרישה סוקולובסקי, מנהל פיתוח עסקי, טרה סקיי (TeraSky)

מימוש ויישום פתרון OpenStack מצריך ידע וניסיון. לטרה סקיי, שותפה עסקית בכירה של רד-האט (Red Hat) ישראל, יש ידע מעמיק ורחב בהקמת פרויקטים רחבי היקף של פלטפורמת OpenStack. הבחירה בטרה-סקיי, בין היתר להקמת פתרון תשתית-כשירות (IaaS) הינה טבעית, ותיתן מענה כולל; החל מתפיסת הפתרון, תכנון מפורט ומימוש.

OpenStack היא פלטפורמת תשתית-כשירות המבוססת על קוד פתוח. תשתית זו משמשת בעיקר כתשתית למחשוב ענן, עם מיקוד עבור Infrastructure-as-a-Service  (IaaS: תשתית- כשירות). הפלטפורמה מורכבת ממספר רכיבים עיקריים, שאחראים על שליטה בחומרה, מערך האחסון ומשאבי הרשת בצורה יעילה, על מנת לייצר דטה סנטר וירטואלי.

טרה סקיי מציעה ללקוחותיה חוויית שירות ותמיכה ייחודיות כחלק מהטמעת פלטפורמת OpenStack. כל זאת כחלק מעבודה רציפה של שנים מול יצרנים בעולם הפתוח, כגון Red Hat ,KVM ,OpenShift ,CloudForms ועוד רבים.

מבחינת OpenStack, רוב ההטמעות התחילו במודל IaaS. כחלק מיכולות הפיתוח שלה בעולם זה, מביאה איתה טרה סקיי ידע מעמיק בבניית תשתיות ובמרכיביה הבודדים כחלק מהתהליך (לדוגמה: פתרונות לווירטואליזציה של שרתים כמו KVM ,RHEV, אחסון מבוסס תוכנה כגון RH GlusterFS ,CEPH, אחסון ענני כגון Swift ,Cinder ,Glance, וגם פתרונות אחסון מסורתיים מבית יצרנים כמו EMC ,IBM ,HPE ,Infinidat ,Nimble ועוד).

OpenStack אינו מוצר מדף, אלא תשתית שדורשת מומחיות ומחשבה רבה. נדרש ידע טכני מעמיק כדי לבנות ולפתח ענן פרטי מבוסס קוד פתוח. כדי שאנשי ה-IT יוכלו לוודא שהתשתית תעבוד בצורה תקינה, דרושים ידע מעמיק ופעולות תחזוקה שוטפות.

מתן פתרון אמיתי

ארגוני IT שמנסים להטמיע מוצרי OpenStack בצורה עצמאית ומאפס, עלולים לחשוף את עצמם לסיכונים, ויכולים לגרום למצב שהפתרון יהיה לא מנוהל, דבר הגורר חוויות משתמש לא ראויה, ומונע מתן פתרון אמיתי למה שרצו.

אנשי טרה סקיי המנוסים והמקצועיים, מספקים מענה מהיר ותמיכה מקצועית לכל האתגרים העומדים בפני הארגונים בעולמות האלה, ועובדים בצמוד לקהילת הפיתוח של OpenStack, ובפרט מול רד-האט.

הידע והניסיון של טרה סקיי עם כלי אוטומציה כדוגמת Red Hat CloudForms, עוזרים ללקוחותיה לשלב את OpenStack עם סביבות מסורתיות, ולבנות פתרון אמין, גמיש, ודטה סנטר מודרני (ענן פרטי, ציבורי או משולב).

טרה סקיי שמחה ומוכנה לחלוק את מסקנותיה וחוויותיה על הטמעת פרויקט מהסוג הזה יחד עם מומחי רד-האט. אחד מסיפורי הניסיון עליו נרחיב ב-16 בנובמבר 2016 ב-Red Hat Forum Israel, יהיה על הטמעת פרויקט OpenStack משולב עם Ceph ,Swift ,CloudForms, וזאת במסגרת POC ל-ISV מהגדולות בעולם, שהוקם והצליח לעלות תוך שבועיים לסביבת ייצור.

אירועים קרובים