סבב מינויים במלם מערכות: שני סמנכ"לים ושני מנהלי חטיבות חדשים

יורם לבקוביץ' ושרון עזרא מונו לסמנכ"לים בחברה, שמואל סוננבליק למנהל חטיבת הפרויקטים ועידן גולדשלגר - למנהל חטיבת השירותים המקצועיים

מימין: שמואל סוננבליק, מנהל חטיבת הפרויקטים במלם מערכות, ויורם לבקוביץ', סמנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות בחברה. צילום: יח"צ

מלם מערכות מקבוצת מלם תים הודיעה על סבב מינויים, במסגרתו מונו שני סמנכ"לים חדשים – יורם לבקוביץ' ושרון עזרא, ושני מנהלי חטיבות חדשים – שמואל סוננבליק ועידן גולדשלגר.

לבקוביץ' (58) משמש כסמנכ"ל בנוסף לתפקידו כמנהל חטיבת הטכנולוגיות במלם מערכות, שאותו הוא ממלא בחמש השנים האחרונות. הוא בעל תואר במחשבים ובמנהל עסקים.

עזרא (41) ממלא תפקיד סמנכ"ל, שתחת אחריותו נכללות חטיבת הפרויקטים וחטיבת המומחים הטכנולוגיים. עד לאחרונה הוא שימש כבעלים של E4D, אותה ייסד – חברה שמתמחה בהעסקת וניהול מומחים טכנולוגיים בעולמות הפיתוח, הדיגיטל ופיתוח האפליקציות למובייל, ושנרכשה על ידי מלם תים. עזרא הוא בעל תואר במנהל עסקים ומערכות מידע.

סוננבליק (46) מונה למנהל חטיבת הפרויקטים ויחליף את עופר בן דוד. הוא שימש בארבע השנים האחרונות כמנהל תחום פרויקטים ציבוריים במלם מערכות. סוננבליק הוא בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה ומדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים – מערכות מידע.

גולדשלגר (36) ינהל את חטיבת השירותים המקצועיים של החברה. הוא שימש בתפקידו האחרון, החל מ-2014, כמנכ"ל E4D. חטיבה זו תכיל את פעילות המומחים שאותה רכשה מלם תים מ-E4D ואת פעילות המומחים שהייתה עד כה בחטיבת הטכנולוגיות של מלם מערכות.

אודי ויינטראוב, מנכ"ל משותף במלם תים, אמר כי "המינויים מתבצעים במסגרת השינויים העסקיים שביצענו בתקופה האחרונה, לרבות רכישת מאיה ופעילות היועצים והמומחים הטכנולוגיים בעולם הדיגיטל של D4E. אין לי ספק שהם יחזקו את העשייה הפרויקטלית של מלם בשוק העסקי, ויסייעו לה לחדור לשווקים נוספים ולהרחיב את פעילותה בתחום הדיגיטל ובכלל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים