תוכן שיווקי

סינאל הטמיעה מערכת לניהול כוח אדם ושעוני נוכחות ביומטריים בסולאראדג'

29/05/2018 13:54
ארז בוגנים, משנה למנכ"ל סינאל. צילום: תמר מצפי

סינאל הטמיעה בהצלחה פתרון אינטגרטיבי, הכולל מערכת לניהול המשאב האנושי ושעוני נוכחות ביומטריים, בסולאראדג' – חברה שמפתחת ומייצרת מערכת לאופטימיזציה ולניטור של אנרגיה סולרית. פרויקט ההטמעה, שנמשך כחמישה חודשים, הסתיים במרץ האחרון.

מערכת Harmony לניהול המשאב האנושי של סינאל, שהותקנה בסולאראדג', כוללת תוכנת שכר, תוכנת ניהול נוכחות, מודול משאבי אנוש וטפסי 101 דיגיטליים. המערכת מאפשרת לנהל באופן מלא את חישובי השכר, להפיק תלושי משכורת, לנהל את נתוני הנוכחות של העובדים בארגון ולהעבירם לעיבוד השכר. מודול משאבי האנוש כולל מרכיבים דוגמת תיק מידע אישי לכל עובד, ניהול קורסים, ניהול מידע ואירועים אישיים בתחומי התעסוקה. האפשרות למילוי וניהול אלקטרוני של טפסי 101 עבור העובדים נוספה למערכת. מרכיב נוסף בגרסת התוכנה, המסייע לניהול כלל עובדי סולאראדג', הוא מודול דיווחי משימות לרשות החדשנות.

ארז בוגנים, משנה למנכ"ל סינאל, מסר כי "אנחנו גאים על הצטרפותה של סולאראדג' לחוג לקוחותינו. הנהלת סולאראדג' קיבלה החלטה חכמה באיחוד כלל מערכות כוח האדם, ומעבר מעבודה עם מספר ספקים לעבודה במערכת משולבת אחת קלה להפעלה. המערכת המשולבת של סינאל מספקת פתרון מקצה לקצה שמנוהל על ידי ספק יחיד ומגובה בטכנולוגיה עדכנית, צוות מנוסה, שירות לקוחות מקיף וזמין, והתמחות רבת שנים בתחומי ניהול המשאב האנושי והנוכחות".

"לפני הטמעת הפתרון של סינאל עבדה סולאראדג', שמעסיקה כ-500 עובדים, עם מספר ספקים בתחומי ניהול המשאב האנושי והנוכחות, תוך שימוש במערכות מדף פשוטות, שלא סיפקו מענה לצרכיה הייחודיים", הוסיף.

בוגנים המשיך: "בין היתר, סולאראדג' חיפשה מערכות שיתאימו לגידול במספר העובדים בארגון ולאפשרות של המערכת לטפל בהיבטים דוגמת חישובי שכר, שלוקחים בחשבון חוקים שחלים על אופציות של עובדים והיבטים אחרים שקשורים להיותה של סולאראדג' חברה ציבורית שנסחרת בנאסד"ק".

להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות

סינאל מלל פייוויי היא אחת מחמש חברות האינטגרציה הגדולות בענף ה-IT בישראל, על פי דירוג דן אנד ברדסטריט. מטה החברה ומרכז המו"פ שלה ממוקמים ביקנעם, ויש לה משרדים ברעננה ובאור יהודה. כמו כן, יש לסינאל פעילות שיווק, מכירות ותמיכה בכ-54 מדינות בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה, אסיה, חבר המדינות, אפריקה ואוסטרליה – באמצעות חברות הבת Synel Americas ו-Synel UK. סינאל מעבדת מדי חודש מאות אלפי תלושי שכר עבור כ-10,000 לקוחותיה בישראל ומעל לשני מיליון עובדים במשק הישראלי מדווחים נוכחות באמצעות שעוניה יום יום.

יצוין כי סינאל מספקת מגוון רחב של פתרונות משולבי תוכנה וחומרה פרי פיתוחה לניהול המשאב האנושי בארגון, שכוללים הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה, וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן, היא מספקת הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים בתחום דיני העבודה והכספים, שמסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.

בתחום השכרת הנכסים פועלת סינאל מלל בתחום הנדל"ן המניב באמצעות החברה הבת הציבורית דורסל. עיקר הפעילות הינה בייזום ובנייה של בנייני משרדים לתעשיית ההיי-טק, וכן באיתור ורכישת מבנים המשמשים את ההיי-טק והתעשייה בכלל בישראל. לדורסל נכסים מניבים של כ-105 אלף מ"ר בתפוסה של 99%. לפני כשבוע דירגה S&P מעלות את דורסל בדירוג של A-/stable.

כמו כן, עוסקת קבוצת סינאל מלל בייבוא ובשיווק פתרונות אבטחה באמצעות מוצרי טלוויזיה במעגל סגור, ומתמחה במערכות הקלטה דיגיטליות מתקדמות ובמערכות גילוי אש ועשן, וכן בייבוא ובשיווק של מערכות טלפונים ותקשורת ומוצרי אלקטרוניקה מסוגים שונים.

בקרו בעמודי סינאל בפייסבוק (Facebook) ובלינקדאין (LinkedIn).

אירועים קרובים