נס, יבמ וטלדור יתחזקו ויתפעלו את מערכת נט המשפט; ההיקף הכספי: 60 מיליון שקלים

במהלך תקופת ההסכם, ומשהושלמה פריסת המערכת, תקצה הנהלת בתי המשפט את המשאבים לביצוע שינויים ושיפורים במערכת והתאמתה לצרכי המשתמשים השונים ● המערכת מתפרסת על פני יותר מ-40 אתרים שונים ומשרתת יותר מ-3,500 משתמשים פנימיים במערכת המשפטית ● החוזה בתוקף עד סוף 2011

הנהלת בתי המשפט חתמה על חוזה בהיקף של 60 מיליון שקלים עם נס טכנולוגיות, יבמ גלובל סרוויסס – זרוע השירותים של יבמ (IBM) – וטלדור לתחזוקה ותפעול של מערכת נט המשפט – מערכת לניהול ממחושב של התיקים בבתי המשפט בישראל. תוקף החוזה הוא עד סוף 2011, ונס משמשת במסגרתו כקבלן ראשי בפרויקט.

מערכת נט המשפט פותחה ונפרסה על ידי החברות בשלבים במהלך שלוש השנים האחרונות בבתי המשפט בישראל. המערכת מתפרסת על פני יותר מ-40 אתרים שונים ומשרתת יותר מ-3,500 משתמשים פנימיים במערכת המשפטית. היא מאפשרת ל-600 השופטים בישראל, לצוות העובדים המסייעים להם, לגופים ציבוריים נוספים, למשרדי עורכי דין ולציבור הרחב להתחבר למידע הקשור לבתי המשפט ולתיקים משפטיים. המערכת הוקמה ומתופעלת מאתר מרכזי, כאשר הושם דגש על מערכות שליטה ובקרה, על מנת להבטיח תפעול ושירות רציף.

לצורך יישום המערכת הוקם מרכז מיחשוב חדש וייעודי במרכז המחשבים של יבמ גלובל סרוויסס, הכולל מאות שרתים, ציוד תקשורת, מערכי אחסון , מערך אבטחת מידע המושתת על מספר מעגלים ומערכת שליטה ובקרה אינטגרטיבית. לפני מספר חודשים פורסם, כי הושקעו בפרויקט כחצי מיליארד שקלים.

במהלך תקופת ההסכם, ומשהושלמה פריסת מערכת נט המשפט, תקצה הנהלת בתי המשפט את המשאבים לביצוע שינויים ושיפורים במערכת והתאמתה לצרכי המשתמשים השונים, במטרה לטייב את השירות לציבור.

השופט משה גל, מנהל בתי המשפט, אמר, כי "מערכת נט המשפט מהווה תרומה גדולה לקהילייה המשפטית ולרשות השופטת בישראל, והופכת אותה לאחת המתקדמות ביותר בעולם".

"מערכת נט המשפט מטפלת בכמיליון תיקים משפטיים חדשים ובכ-70 מיליון דפי מסמכים חדשים מדי שנה", אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל. לדבריו, "מדובר במערכת שמשרתת אלפי עובדים של הרשות השופטת ולמעלה מ-52 אלף עורכי דין ומשתמשים חיצוניים נוספים".

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיקו

    60 מיליון שח עד 2011 ???? לתחזוקה ??? ב-60 מיליון שח אפשר לפתח את המערכת מחדש !!!!! .... ואולי זה בעצם מה שעושים ????

  2. מיקו

    חצי מיליארד שקלים למערכת מידע ??? מאות שרתים ??? בעל הבית השתגע !!!! העלאת מיסים באופק ? או שמצאו גז בתי המשפט ??? איפה מבקר המדינה ???

אירועים קרובים