חידוש יפני: טלפון סלולרי עם מסך תלת ממדי

מכשירי ה-Wooo H001 מתוצרת היטאצ'י, המבוססים על טכנולוגיית DCMA, יצאו לשוק בחודש שעבר במחיר 500 דולרים ● הם מציעים אפשרות לצפות בתמונות ש-"קופצות" מתוך המסך, ללא צורך במשקפי תלת ממד ● כרגע אין כוונה לשווק את המכשירים מחוץ ליפן

היפנים ידועים בשימושים הרבים שהם עושים בטלפון הסלולרי – קניות, גלישה באינטרנט, צפייה בטלוויזיה; לכן, זה אך טבעי שאחד החידושים המעניינים בתחום הסלולרי מגיע מארץ השמש העולה – מסך סלולרי תלת ממדי.

טלפון ה-Wooo H001 מתוצרת היטאצ'י (בטכנולוגיית DCMA) יצא לשוק היפני בחודש שעבר במחיר של כ-500 דולרים. מתחת למקלדת ממוקם מקש "3D", ובלחיצה עליו תופענה על המסך התמונות בתלת מימד, כשהן "קופצות" מחוץ למסך ה-LCD בגודל 3.1 אינץ'.

בדומה לסרטי תלת ממד המוצגים על מסכי הקולנוע והטלוויזיה, הטכנולוגיה מנצלת את התפיסה האנושית של עומק ומרחב. על ידי שידור תמונה שונה לכל עין, הטלפון יוצר אשליה של שלושה ממדים, כמעט כמו הולוגרמה זעירה.

מסכי טלוויזיה תלת ממדיים דורשים בדרך כלל משקפיים מיוחדים, שחוסמים מכל עין את החלק שהיא לא צריכה לראות, ובכך מאפשרים את האפקט התלת ממדי, אבל טלפון ה-Wooo אינו מצריך משקפיים שכאלה – בתוך המסך כלולים כבר ה-"מחסומים" המתאימים לכל עין, שמבטיחים את אפקט התלת ממד.

תכונת התלת ממד פועלת בטלפון על כל תמונה (כולל בקריאת אי-מיילים), אם כי ברור, כי תכנים שעוצבו מראש לתלת ממד יהיו מהנים יותר.

לפי KDDI, המפעילה היפנית שמוכרת את מכשירי ה-Wooo, כרגע אין תוכניות למכור את המכשיר מחוץ ליפן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים