טלדור תשווק את Google Apps בישראל

חבילת היישומים הארגונית בתצורת מיחשוב ענן תשווק במחיר של 50 דולרים למשתמש לשנה ● החבילה כוללת שירותי דואר אלקטרוני עם נפח אחסון של 25 ג'יגה-בייט לכל משתמש, וכן את תוכנת המסרים המיידים Talk, יומן ארגוני, מעבד התמלילים Docs - כולל גיליונות אלקטרונים ומצגות - ותוכנת עיצוב האתרים Sites

כל כך הרבה יישומים וכל כך הרבה בעיות. Google

טלדור הודיעה הבוקר (ב'), כי חתמה עם גוגל (Google) על הסכם שבמסגרתו היא תחל לשווק את Google Apps, חבילת היישומים המשרדיים בתצורת מיחשוב הענן של ענקית החיפוש.

Google Apps הינה חבילת יישומים ארגונית מבוססת רשת – מה שאומר שהיא לא מצריכה התקנה, תחזוקה, חומרה או שדרוגים שהם. החבילה כוללת שירותי דואר אלקטרוני עם נפח אחסון של 25 ג'יגה-בייט לכל משתמש, וכן את תוכנת המסרים המיידים Talk, יומן ארגוני, מעבד התמלילים Docs – כולל גיליונות אלקטרונים ומצגות – ותוכנת עיצוב האתרים Sites.

למעשה, מייתרת החבילה את הצורך בהתקנת תוכנות חיצוניות על תחנת העבודה. היא גם מציעה שטח אחסון גדול, גישה סלולרית ליישומים, זמינות רבה ותמיכה טכנית מסביב לשעון. עלותה למשתמש היא 50 דולרים לשנה.

טלדור משווקת בישראל את מוצרי ה-GSA (ר"ת Google Search Appliance). ניר בן-אלי, מנהל אגף מכירות בקבוצת מערכות, טלדור, אמר ש-"הניסיון המוצלח שיש לנו עם ה-GSA, לצד ביקוש של לקוחות רבים המתעניינים בפתרון נגיש וידידותי למשתמש, חיזק את הרצון שלנו להרחיב את שיתוף הפעולה עם גוגל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים