תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות של וריטאס, ביום ג', ה-4 ביולי, באולם האירועים רוקח בתל אביב

וריטאס מגנה על המידע הארגוני – גם בענן

29/06/2023 15:04
הפתרון שלה תומך בשחזור בכל גודל ובכל סוג של אירוע סייבר, מכל מקום ובכל מקום. וריטאס.

כתב: הילל יוסף.

הרוב המכריע של מנכ"לי הארגונים רואים בכופרות איום קריטי לעסקיהם. הם יודעים על מה הם מדברים, כי יותר משלושה רבעים מהארגונים בעולם חוו השבתה בלתי מתוכננת במהלך 2022.

טעות נוספת שאותה עושים ארגונים שחוו מתקפות כופרה היא לשלם את דמי הכופר שההאקרים דרשו. על אף שכשליש מהם שגו ועשו זאת, הם איבדו מחצית מהנתונים שלהם. הנה, כופרות הן תחום פעילות יקר ומשבש, שמהווה האיום הגדול ביותר בתחום אבטחת המידע, כי הוא בעל פוטנציאל ההרס הגבוה ביותר.

יש כמה אתגרים בולטים שעומדים בפני ארגונים בתחום הסייבר: איומי הסייבר הולכים וגדלים בהיקפם, ומשתפרים ברמת המורכבות שלהם; המעבר של ארגונים לענן, כחלק מהמסע הדיגיטלי, משנה ומגדיל את משטח התקיפה; מערכי ה-IT נדרשים לצמצם את העלויות ומנגד – לשפר ולייעל את התפעול; וארגונים נדרשים לעמוד ולהלום לרגולציות רבות. אתגר נוסף הוא הגורם האנושי, שבזדון או בשוגג מוחק או משחית מידע. כך, מחקר שאותו ערכה וריטאס בשנה שעברה בקרב אלפי אנשי IT בארגונים העלה שיותר ממחצית מהעובדים הודו שהם מחקו בטעות קבצים שנמצאים בענן, וחלקם עשה זאת יותר מפעם אחת.

הקשבה ללקוחות – והרחבת היצע הפתרונות

וריטאס קשובה לקולות לקוחותיה הארגוניים, ועל מנת לתת מענה הולם למגמת הגידול באיומים, ומבין האיומים – הכופרות, היא ממשיכה להרחיב את היצע השירותים והפתרונות שלה. כך, לפני כשנה וריטאס הכריזה על מיצוב מחודש: היא שינתה את אופן היצע השירותים והפתרונות שלה, והפכה להיות ספקית שירותים בענן. זאת, כדי לסייע ללקוחות לאמץ כמה שיותר תשתיות ענן ציבורי. לכן היא שינתה את האופן שבו היא פועלת, ולצד המכירה של מוצרי תוכנה וחומרה, היא מנגישה את ההיצע שלה במודל SaaS, שירותים מנוהלים בענן. לצד המיקוד בלקוחות העוברים לענן, וריטאס לא זונחת את הלקוחות שלא עושים זאת, כגון ארגונים ממגזרי הביטחון, הפיננסי והציבורי-ממשלתי. בכל אחת משתי הדרכים, וריטאס נאמנה ל-DNA שלה: גיבוי והגנה על הנתונים והמידע הארגוני, וניהול שלהם.

החברה פועלת ונותנת מענה לשני סוגי לקוחות בארגון: מנהלי אבטחת המידע וצוותי התשתיות. האתגר המשמעותי של ה-CISO בעת המעבר לענן הוא שבשל מודל "האחריות המשותפת", הוא לא מקבל, בהכרח, אבטחת מידע כשירות, והוא זה שנדרש לאבטח ולהגן על הדאטה. בנוסף, אם מנהל האבטחה יבחר לצרוך פתרונות הגנה של ספקיות הענן, הוא רק יביא להגדלת המורכבות של מערך ה-IT שלו, כי הארגון פועל בסביבה מרובת עננים (מולטי קלאוד). וריטאס מספקת לו פלטפורמת גיבוי והגנה שנולדה בענן ויודעת לפעול בסביבה מרובת עננים.

על מנהלי התשתיות מופעלים לחצים לאמץ את הענן, כדי להיות אג'יליים ולספק למשתמשים הנגשה לשירותים מתקדמים. עם המעבר לענן, צוותי התשתיות מאבדים חלק מהיכולות שלהם בתחומי הגיבוי, הניהול, הניטור והשליטה במידע. בנוסף, יש לעמוד בשורת רגולציות מגזריות. פה וריטאס נכנסת לתמונה, ומסייעת לארגונים להעביר שירותים ונתונים לענן – ואז לגבות אותם. כך, וריטאס מגנה עליהם מפני מתקפות סייבר ומונעת טעויות אנוש.

לסיכום: וריטאס מספקת יכולת גיבוי והגנה היפר-אוטומטיים על נתונים במערכי IT של ארגונים שנמצאים בסביבות מרובות עננים. היא עושה זאת תוך טיפול בנתונים הנמצאים בקוברנטיס ובקונטיינרים, בכלי תוכנה כשירות (SaaS), וזאת עם יכולת לעדכון תכוף ועם יכולת לעבוד מול נתונים שנמצאים בעננים הציבוריים המובילים.

רוצים לדעת עוד? לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים