תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב - IT Awards 2022

פרויקט ה-Location Intelligence של האונ' הפתוחה זכה ב-IT Awards

האוניברסיטה הפתוחה "שמה את הסטונדטים על המפה" בעזרת חברת לוקייט, המתמחה בפתרונות Location Intelligence

22/02/2023 12:33
נציגי לוקייט והאוניברסיטה הפתוחה* במעמד הזכיה על בימת טקס מצטייני המחשוב.

פרויקט ה-Location Intelligence של האוניברסיטה הפתוחה זכה בתחרות מצטייני המחשוב, IT Awards לשנת 2022, של אנשים ומחשבים, בהשתתפות בכירי תעשיית ההיי-טק הישראלית.

צוות המרכז לדאטה ובינה ארגונית במינהל המחשוב באוניברסיטה הפתוחה זכה בפרס בקטגוריית ניתוח נתונים ואנליטיקה על הטמעת המימד המרחבי (Location Based) במחקר ובתהליכי קבלת ההחלטות הניהוליות, אימוץ טכנולוגיות דיגיטליות ויישום מתודות בתחומי הדאטה.

הפרויקט לווה בשת"פ הדוק עם חברת לוקייט (Locate), שכלל אפיון צרכים ותצורת מערכת, ספקת External Data גיאוגרפי ודמוגרפי, מיפוי (Geocoding) סטודנטים, מרכזי לימוד, אוניברסיטאות, מכללות, יצירת רבדים מרחביים ובניית מודלים מבוססי מיקום.

"כשהסטודנטים 'על המפה' – האוניברסיטה הפתוחה יכולה להכירם טוב יותר"

רמי ענבר, מנהל המרכז לדאטה ובינה עסקית באוניברסיטה הפתוחה: "האוניברסיטה הפתוחה היא האוניברסיטה הגדולה בישראל, עם מרכזי לימוד בפריסה ארצית. אוניברסיטה שחרטה על דגלה להרחיב את נגישות ההשכלה הגבוהה לציבור רחב ככל האפשר, ולכן החליטה לשים את הסטודנטים על המפה, בכל מובן אפשרי.

הבחירה ב-לוקייט אפשרה לעשות זאת ביעילות, תוך שימוש בכלי BI הקיימים בארגון, וללא צורך ברכישה והטמעה של מערכת GIS ייעודית. אנליסטים יכולים להמשיך לעבוד בכלים טבלאיים מוכרים על נתונים שיש ביניהם קישורים והצלבות גיאוגרפיות, ובנוסף להציג נתונים ואנליזות על גבי מפות".

ענבר הוסיף ואמר: "צוות הדאטה וה-BI הכיר בחשיבות שילוב המימד הגיאוגרפי ועוד מגוון נתונים חוץ ארגוניים, דמוגרפיים ואחרים, בבסיס הנתונים. עם זאת חשוב היה לנו לאפשר לחקור קשרים גיאוגרפים גם בכלים טבלאיים. צוות הפיתוח של האוניברסיטה שילב גמישות מחשבתית, חדשנות, יצירתיות ומציאת פתרונות מחוץ לקופסה, שאיפשרו התחדשות והתייעלות, משלב הרעיון, דרך כל שלבי הפיתוח ועד העלייה לאוויר של המוצר הסופי.

כעת, כשהסטודנטים 'על המפה', האוניברסיטה הפתוחה יכולה להכיר אותם טוב יותר, להבין לעומק את צרכיהם וכתוצאה מכך לשפר את השירות שהיא מעניקה להם ולהיות מחוברת לנעשה בשטח על בסיס נתוני אמת".

הילה לב, מייסדת לוקייט: "יש לי סיפוק רב מהידיעה ששביעות הרצון הגבוהה של מקצועני הדאטה של האוניברסיטה הפתוחה מיישום הפרויקט הביאה אותם להגיש מועמדות לתחרות. אני גאה על הבחירה בלוקייט לליווי והטמעת המימד המרחבי, במחקר ובתהליכי קבלת ההחלטות של הנהלת האוניברסיטה. נמשיך להיות שותפים פעילים בתחזוקה והרחבת התשתית שהוטמעה, והן כיועצים אנליטיים המתמחים בבניית מודלים עסקיים מבוססי מיקום".

*בתמונה הראשית מימין: הילה לב – מייסדת לוקייט; וכן רונית שגיא – מנהלת פיתוח BI; זיוה ברוידא – ראש מינהל המחשוב; ורמי ענבר – מנהל המרכז לדאטה ובינה עסקית, מהאוניברסיטה הפתוחה.

אירועים קרובים