תוכן שיווקי

"נאפשר לארגונים לנהל את המודל הרב-ענני תחת חזון טכנולוגי אחד"

ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יון וקפריסין, מספר על האתגרים החדשים שנוצרו בעקבות האצת הדיגיטציה ועל הפתרונות החדשניים של החברה, המספקים יתרון תחרותי בזירה העסקית הדינמית

04/12/2022 12:46
ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין.

ארגונים מודרניים עברו בשנתיים האחרונות תמורות מרחיקות לכת באופן התנהלותם ובקביעת סדרי העדיפויות שלהם. חלק ניכר אמצו מודל עבודה היברידי, לאחר שגילו כי הדבר מעלה את תפוקתם של העובדים. במקביל לכך, הדרישה של לקוחות לשירותים דיגיטליים נוחים וברמה גבוהה, הגבירה את קצב הפיתוח של טכנולוגיות חדשניות. תמורות אלו מציבות כיום את האפליקציות בלב הקדמה והחדשנות העסקית וגורמות לשינויים במפת הצרכים הטכנולוגיים.

ביום רביעי ה-7.12.22 עורכת חברת F5 את כנס "F5 Solution Day", שיעסוק בסוגיות הטכנולוגיות המרכזיות של הארגון בסביבה היברידית. בראיון עם ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יון וקפריסין, הוא מספר על האתגרים החדשים שנוצרו בעקבות האצת הדיגיטציה ועל הפתרונות החדשניים של החברה, המספקים יתרון תחרותי בזירה העסקית הדינמית.

מהם האתגרים שיצרו תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון?

"אפליקציות, המפותחות בזמן שיא, נמצאות כעת בליבת הפעילות העסקית. בהקשר זה, ארגונים מתמודדים עם אתגרים הקשורים באופטימיזציה ובאבטחה שלהם. הם נדרשים לספק מהירות וזמינות של משאבים מקומיים ומבוססי ענן, לצד אבטחת מידע קפדנית, כך שאנו רואים התנגשות של דרישות בתוך הארגון. המפתחים רוצים להשתמש בענן ולפתח מהר ככל האפשר, צוותי התשתיות מעדיפים זמינות וביצועים ואנשי אבטחת המידע מסורים להגנה על הנתונים, המותג ונכסי האפליקציה.

"יתרה מכך, רוב הארגונים תקועים בין העולם הישן לחדש. אנחנו רואים פיתוח המבוסס על ארכיטקטורות מונוליטיות קלאסיות, לצד פיתוח מבוסס ארכיטקטורות מתקדמות יותר. כניסתו של ה-edge כשחקן חדש בתמהיל מרחיב עוד את ההגדרה הגמישה ממילא של המודל הרב-ענני".

אילו קשיים יוצרת הסביבה ההיברידית לארגון המקדם חדשנות?

"הסביבה ההיברידית יוצרת שלושה אתגרים. ראשית, קיים קושי בשמירה על אותה מדיניות בין העננים השונים שבהם משתמש הארגון ובחוות השרתים המקומיות, דבר שפוגם בעקביות אבטחת המידע. שנית, ארגונים לא מצליחים לקבל נראות, טלמטריה וניטור איכותיים על פני התשתית כולה. לבסוף, ניהול המערך הופך למורכב, עם סט שונה של פתרונות לעננים ולחוות השרתים המקומיות – כדי לפתור את אותו סט של בעיות. התוצאה היא מורכבות ניהולית, מחזורי פיתוח איטיים, נראות לקויה לבעיות של לקוחות וביצוע פשרות ביישום מדיניות האבטחה".

כיצד F5 עונה על האתגרים הללו?

"אנחנו מאמצים ומובילים תהליכים היום עם ארכיטקטורת ה-Supercloud – זוהי ארכיטקטורה, שמקיפה עננים מרובים, חוות שרתים מקומיות ו-edge – ומגדירה את כל הדרוש כדי להקים ולנהל סביבה היברידית מורכבת, כולל פתרון בעיות של עקביות בין הסביבות השונות, אתגרי נראות, סיבוכים בהעברת אפליקציות ובעיות אחרות שהארגונים שלנו מתמודדים איתן בעת שילוב סביבות מרובות עננים.

"הגישה הזו נכונה לכל הפורטפוליו שלנו. איזון עומסים, WAF, הגנת DDOS, API gateway, בקרי גישה, מניעת הונאה, גישה מאובטחת לארגון וכל טכנולוגיה אחרת שאנו מפתחים. השקענו יותר מ-2.2 מיליארד דולר בשנים האחרונות ברכישות ויותר מ-20% מההכנסות שלנו מושקעות במחקר ופיתוח, כדי לשלב הכל להצעת ערך אחת. מעבר לכך, פיתחנו שכבה המספקת טלמטריה, תובנות ונראות לשרשרת האפליקטיבית כולה, ללא קשר לשירות או להיכן האפליקציה שוכנת".

כיצד מיושם החזון הזה?

"הפשטה – אבסטרקציה – היא המפתח. כל אחד מהשירותים שלנו מופרד מהתשתית שעליה הוא רץ. יש לנו הסכמים אסטרטגיים עם כל ספקי הענן הגדולים, ואנחנו תומכים בכל סוגי ההטמעות. יש לנו הצעת SaaS ושירות מנוהל, דגמי הצריכה שלנו גמישים והרכש זמין דרך השותפים שלנו, דרך המרקטפלייס, או על ידי מינוף של הצעות פרטיות. אנחנו רוצים לאפשר לכל ארגון לדמיין את עתידו ולצייר חזון טכנולוגי של פורטפוליו האפליקציות שלו על ידי הסתכלות על כל החלקים הנעים כחלק מפאזל אחד".

 

לפרטים והרשמה לכנס F5 Solution Day הקליקו כאן.

אירועים קרובים