תוכן שיווקי
בעקבות תחרות מצטייני המחשוב

מלם תים זכתה בפרסים בתחרות מצטייני המחשוב – IT Awards

14/03/2021 13:15
עידן וינר, סמנכ"ל המכירות של מלם תים. צילום: ניב קנטור

מלם תים, קבוצת IT מהבולטות בישראל, זכתה בשלושה פרסים עבור פרויקטים שביצעה במהלך 2020, במסגרת תחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים – IT Awards, שנערכה בשבוע שעבר.

בקטגוריית תשתיות ותקשורת זכה פרויקט של תים נטקום בדלק ישראל – טרנספורמציה דיגיטלית בתשתיות הנתונים.

במסגרת הפרויקט החליפה תים נטקום מקבוצת מלם תים את רשת הנתונים של דלק ישראל לדור חדש, מבוסס ציוד Meraki של סיסקו. הפרויקט כלל פרישה של רשת הנתונים ב-250 מתחמי תדלוק של דלק, מדן ועד אילת. עם הטמעת המערכת, קיבלה דלק פתרונות תקשורת קווית ואלחוטית בעלי רמת ביצועים גבוהה, אנליטיקה ואבטחת מידע.

לסיסקו Meraki יש תשתית בקר שליטה מבוססת ענן, שמעניקה ניהול מרכזי ואבטחה דרך ממשק ווב אינטואיטיבי, ובכך ממזערת את העלויות הגבוהות והמורכבות שבתפעול מערכות תקשורת מהדור הישן. המערכת מספקת את היתרונות שבענן לרשתות עם סניפים או מיקומים מרוחקים ומאפשרת ניהול פשוט של ציוד אלחוטי, מתגים ואבטחת מידע.

מימין: ירון כהן, מנהל השיווק של דלק; אריאל מליבובסקי, מנהל מערכות הדיגיטל של החברה; עידן וינר, סמנכ"ל המכירות של מלם תים; ושי אסקיו, מנהל תמיכה ושירות מערכות מחשוב בדלק. צילום: ניב כהן

מימין: ירון כהן, מנהל השיווק של דלק; אריאל מליבובסקי, מנהל מערכות הדיגיטל של החברה; עידן וינר, סמנכ"ל המכירות של מלם תים; ושי אסקיו, מנהל תמיכה ושירות מערכות מחשוב בדלק. צילום: ניב כהן

הפלטפורמה של Meraki הופכת את תחנות הדלק למתחם דיגיטלי, עם יכולת אנליטיקה ופשטות בניהול, תוך שהיא משרתת את היעדים העסקיים של דלק. בנוסף, היא מספקת ללקוח אבטחת מידע וטיפול בהגנת סייבר מקצה לקצה – נושא בעל חשיבות עליונה כשמדובר בארגון מבוזר, שירות מנוהל 24/7 והפחתה בהוצאות השוטפות. כמו כן, היא משפרת את תשתיות הנתונים של מתחמי התדלוק – תפעול, מכר, ניהול מלאי ועוד, עם שרידות גבוהה, מהירות ויכולת בקרה טובה ביותר.

מרכז השליטה והבקרה של דלק ישראל מאובזר כיום בכל אמצעי החישה, כך שכל הנתונים שמגיעים מהשטח זמינים לאנשי המוקד: חיווי ממצלמות האבטחה, קבלת התרעות על תחנות שזקוקות לטיפול, נתונים אודות תנועת לקוחות לאורך שעות היום ועוד.

בקטגוריית טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות זכה פרויקט של מלם מערכות במשרד לשירותי דת – אפליקציה לניהול ובקרה של משגיחי הכשרות בישראל.

האפליקציה פותחה כחלק ממערכת שירת הים, שזכתה בעבר בפרס זה, ונועדה להוות בסיס תפעולי לכלל המועצות הדתיות בישראל ולהרחיב את היכולת למתן מענה לניהול מערך הכשרות בישראל. האפליקציה משרתת את מאות משגיחי הכשרות בישראל, את המפקחים ואת מנהלי מחלקות הכשרות. עד לכניסתה, בוצע כל מערך הבקרה והדיווח על פעילות משגיחי הכשרות באמצעים שהקשו על ביצוע פיקוח ובקרה כוללת. עם עלייתה של האפליקציה החדשה, נכנס מערך ההשגחה לעולם טכנולוגי מתקדם, המלווה את המשגיח מתכנון הפעילות שלו בכל יום ועד למעקב ולדיווח על כל הפעילות שאותה הוא מבצע.

ייחודה של המערכת הוא בסנכרון השוטף שלה עם מערכת שירת הים, שפעילה במועצות, ללא צורך בהזנת נתונים כפולה. המערכת מאובטחת ולאחר תהליך ההזדהות, היא מאפשרת דיווח על כניסה לעסק (או לאשכול של עסקים כמו קניון) וקבלת סט פעולות נדרש לפי מאפייני העסק, תוך מתן מענה לסמארטפונים הכשרים של משגיחי הכשרות.

מימיןו: אילן כהן, מנהל תחום פיתוח מערכות ארגוניות במלם תים; הרב חזקיהו סמין, מנהל המחלקה לרבנות, נישואין וכשרות במשרד לשירותי דת; ליאור אשכנזי, מנהל אגף בכיר טכנולוגיות במשרד; ולינוי הדר מנהלת פרויקט שירת הים במשרד. צילום: ניב קנטור

מימין: אילן כהן, מנהל תחום פיתוח מערכות ארגוניות במלם תים; הרב חזקיהו סמין, מנהל המחלקה לרבנות, נישואין וכשרות במשרד לשירותי דת; ליאור אשכנזי, מנהל אגף בכיר טכנולוגיות במשרד; ולינוי הדר מנהלת פרויקט שירת הים במשרד. צילום: ניב קנטור

כעת, יוכל כל אזרח שחשובה לו הכשרות לדעת שאכן, ההשגחה מבוצעת ומפוקחת בבתי העסק. מדובר בלא פחות ממהפכה בענף שסובל מבעיית אמון, והכנסת מנגנון מתקדם זה מצעידה ומקדמת את המשגיחים והמועצות הדתיות, האמונות על מתן שירות לאזרח, לעידן חדש.

בקטגוריית יצירת בידול והשגת יתרון תחרותי, שיפור תהליכים עסקיים וצ'טבוט זכה פרויקט של מלם שכר ב-SQLink – הטמעת מערכת HRM לטובת HR ללא נייר

HRM היא מערכת לקליטת עובד באופן דיגיטלי, שנותנת מענה מלא וממוכן לכלל השותפים בתהליך. המערכת חוסכת – הן למעסיק והן למועמד – זמן יקר במילוי הטפסים השונים, בדיווחים ידניים במערכות השונות ‏ועבודת ניירת מייגעת.

קליטת עובדים בארגון היא תהליך משמעותי, שמצריך איסוף מידע רב על העובד ומעורבים בו גורמים רבים בארגון. התהליך כולל מילוי סט מסמכי קליטה ואישורי הצהרות, מילוי טפסים רגולטוריים וארגוניים, וכן מעקב ותזכורות מצד מחלקת משאבי אנוש לגורמים שונים בארגון.‏

מימין: גלעד רבינוביץ, מנכ"ל SQLink; יעל ברק כהן, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה; יניב בן ישי, סמנכ"ל השיווק של החברה; ועידו טייטלבאום , מיישם מערכות משאבי אנוש במלם שכר. צילום: ניב כהן

מימין: גלעד רבינוביץ, מנכ"ל SQLink; יעל ברק כהן, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה; יניב בן ישי, סמנכ"ל השיווק של החברה; ועידו טייטלבאום , מיישם מערכות משאבי אנוש במלם שכר. צילום: ניב כהן

תכונות מרכזיות נוספות של המערכת שהוטמעה ב-SQLink הן: התאמה לטאבלט ולדפדפן‏‏; אפשרות ליצירה דינמית של הצהרות לחתימה של העובד, לרבות בשילוב שדות דינמיים להתאמה אישית; אפשרות ליצירת פרופילים שונים לקליטה בהתאם לשונות התפקידים בארגון; אפשרות ליצירת משימות והתראות להפצה בקרב בעלי תפקידים בארגון, השותפים לתהליכים ובקרה על ביצוען; ושילוב מערכת 101, המאושרת על ידי רשות המסים ומובנית בתהליך הקליטה‏. בתום התהליך, מתבצעת הפצת כלל מסמכי הקליטה לעובד החדש ולתיקו האישי, באופן ממוכן.

אירועים קרובים