תוכן שיווקי
לקראת כנס Red Hat Forum Israel 2018, ה-12 בנובמבר, מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

F5 ורד האט – אינטגרציה מתקדמת עם Red Hat OpenShift

לקראת האירוע השנתי של רד האט שיתקיים תחת הכותרת Ideas Worth Exploring, שושי ליבוביץ, מנהלת פעילות ישראל, טורקיה ויוון ב- F5 מספרת אודות שיתוף הפעולה האסטרטגי בין החברות

23/10/2018 12:14
שושי ליבוביץ, מנהלת פעילות ישראל, טורקיה ויוון ב- F5. צילום: F5

ספרי אודות החברה ופעילותה

"F5 עוסקת בעולם היישומים ומספקת שירותים, פתרונות ענן ואבטחת מידע בתחום זה. עסקים תלויים ביישומים, בין אם מדובר ביישומים המסייעים לתקשורת עם לקוחות או ביישומים שמסייעים לעובדים לבצע את תפקידם. F5 מבטיחה כי היישומים יהיו תמיד זמינים ומאובטחים מכל מקום ובכל זמן. הארגונים הגדולים בעולם, ספקי שירות, מוסדות פיננסים וחינוך, גופים ממשלתיים ומותגים צרכניים, סומכים על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של F5 כדי להישאר בחזית".

מהם האתגרים בפניהם ניצבים לקוחותיכם השנה?

"האתגר הראשון הוא הצורך להבטיח אוטומציה רבה ככל האפשר של התשתית הארגונית. אנו רואים שארגונים עובדים בחריצות רבה למימוש אוטומציה של כל גורם בתשתית הקיימת שלהם, תוך שימוש בכלים כמו Ansible של רד האט עבור אוטומציה. האתגר השני הוא אימוץ מודלים חדשים של פיתוח יישומים, ודרכים להטמעת פלטפורמות חדשות לתמיכה בשיטות אלה (כמו OpenShift)".

"חלק ניכר מהארגונים בישראל כבר אימצו מודל רב-ענני ( multi-cloud). ארגונים מעוניינים להטמיע יישומים בתשתית multi-cloud באופן מהיר ויעיל, והם מאמצים באופן גובר פתרונות שיאפשרו להם אוטומציה וייעול תהליכים, כמו גם אבטחת מידע וזמינות בלי פשרות".

מהם הפתרונות ש-F5 מספקים ללקוחות וכיצד משתלבים בהם פתרונות וטכנולוגיות של רד האט?

"הפתרונות של F5 משולבים באופן עמוק עם הטכנולוגיות החדשות של רד האט כבר מתחילת הדרך. התחלנו בהסמכת ה-LBaaaS plugin for OpenStack שלנו על פלטפורמות רד האט. לפני כשנתיים חברנו עם רד האט לפיתוח אינטגרציה מתקדמת לתוך Red Hat OpenShift, המאפשרת לשירותי אבטחת המידע ולפתרונות תעבורת היישומים של F5 להשתלב בסביבת OpenShift דינמית. כמו כן, פותחו למעלה מ- 90 מודולים עם Ansible. לכן, F5 הינה אחת משותפות הקישוריות המתקדמות ביותר בפורטפוליו".

המסר שמלווה השנה את כל אירועי Red Hat Forum בעולם הוא Ideas Worth Exploring. איזה רעיונות וכיוונים חדשים אתם חוקרים השנה?

"לאחרונה הצגנו פתרון מרובה-עננים עם OpenShift, תוך שימוש בשירותי הליבה TLM ו- DNS שלנו, המאפשר לפרוס יישומים במספר עננים ציבוריים. אנו גם מחפשים דרכים להרחבת התפקודיות של ה-3SCALE API GW".

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים