חדש בספוטיפיי: שירות מסרים מיידיים

השירות, שבינתיים לא זמין בישראל, יאפשר שיתוף שירים, פודקאסטים וספרים קוליים עם חברים, משפחה ומשתמשים שספוטיפיי תציע ● האם זה יעזור לחברה להגיע ליעד של מיליארד משתמשים חודשיים?

משתפת. ספוטיפיי.

מעכשיו, לא יהיה עוד צורך לעבור לשירות מסרים מיידיים אחר כדי לחלוק עם חברים או משפחה שירים, פוסטים או ספרים קוליים שמוצאים בספוטיפיי. החברה השיקה אתמול (ג') שירות מסרים מיידיים חדש, שיאפשר לעשות זאת באפליקציה שלה.

השירות מוצע בשתי גרסאות – חינמית ופרימיום. הוא מיועד לבני 16 ומעלה, ובינתיים מושק בשווקים נבחרים בלבד (לא בישראל). התוכנית של החברה היא להרחיב אותו לשווקים נוספים.

לפי ספוטיפיי, היא משיקה את השירות החדש כמענה לבקשות של משתמשים. עם זאת, היא עדיין לא נענתה לבקשה אחרת, ומשמעותית, של משתמשים – לשפר את איכות הסאונד באפליקציה. זאת בעיה מוכרת בספוטיפיי, והחברה מבטיחה לתקן אותה כבר כמה שנים – ובינתיים לא מקיימת.

איך לשתף תוכן בספוטיפיי במסרים.

איך לשתף תוכן בספוטיפיי במסרים. צילום: ספוטיפיי

נראה שמטרת החברה בהשקת השירות החדש היא להגביר את המעורבות שלהם. המשתמשים יוכלו לשתף את השיר, הפודקאסט או הספר הקולי שהם רוצים עם משתמשים אחרים שהייתה להם אינטראקציה בעבר דרך ספוטיפיי. השירות יציע להם משתמשים לשיתוף. כך, למשל, אם שני המשתמשים האזינו לאותו פלייליסט או ג'ם – אחד מהם יוכל לשתף את התוכן עם השני. עם קבלת הבקשה לשיתוף, המשתמש יבחר האם לאשר אותה או לא.

בחברה אומרים כי "שירות המסרים נועד לשיחות שאתם כבר מבצעים עם החברים והמשפחה שלכם על מוזיקה, פודקאסטים וספרי אודיו. קל להתחיל שיחה באפליקציה עם אנשים שאתם כבר מכירים ושיתפתם איתם תוכן מספוטיפיי בעבר. בנוסף, נציע לכם משתמשים שתוכלו לשלוח להם את התוכן, בהתבסס על מה ששיתפתם אותם בהם בעבר, כמו גם ג'מים ופלייליסטים שיתופיים ששניכם האזנתם להם".

"כדי להבטיח שיתוף בטוח", ציינו בספוטיפיי, "השיחות מוגנות עם פתרון הצפנה שעונה לסטנדרטים של התעשייה. זה אומר שהדאטה שלכם מוגנת על ידי הצפנה, ג כשהיא מאוחסנת וגם כשהיא בהעברה. בנוסף, ספוטיפיי תשתמש בטכנולוגיית זיהוי פרו-אקטיבית לסריקת מסרים, כדי לגלות העברות של תוכן לא חוקי ופוגעני, והבודקים שלנו יבחנו תכנים שתדווחו עליהם. הגישה הזאת מסייעת לנו להציע סביבה בטוחה יותר, שמכבדת את הפרטיות שלכם".

צמיחה בהכנסות – והפסד נקי

ספוטיפיי מובילה את שוק הסטרימינג של מוזיקה, עם יותר מ-30%, ונכון לחודש יוני, מספר המשתמשים החודשיים שלה עמד על כ-700 מיליון. החברה מעוניינת שהשירות החדש יסייע לה להשיג את היעד של מיליארד משתמשים חודשיים, אם כי לא ברור עד כמה הוא יתפוס תאוצה. אמנם, הנתח של החברה שנמצאת במקום השני בשוק – טנסנט מיוזיק – הוא פחות ממחצית מזה שלה, אבל יש לה לא מעט מתחרים, כולל אפל, אמזון ויוטיוב, והמשך המובילות שלה בו היא כלל לא דבר מובטח.

בנוסף, ספוטיפיי היא אמנם חברה צומחת מבחינת ההכנסות, אבל היא סיימה את הרבעון השני עם הפסד נקי של 86 מיליון יורו, לעומת רווח נקי של 274 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים