חברה שמקלה על מפתחי משחקי מובייל לגבות תשלום מהצרכנים

אפצ'ארג' מאפשרת למפתחי המשחקים למקסם את ההכנסות והרווחים שלהם, וחוותה בעצמה צמיחה של פי 14

צוות אפצ'ארג'.

אפצ'ארג' (Appcharge) הוא סטארט-אפ שפיתח פלטפורמה שכוללת כלי תשלומים וכלי מכירה ישירה, שנועדו למפתחי משחקי מובייל. על פי החברה, הפתרונות שלה מאפשרים לאותם מפתחים למקסם את ההכנסות והרווחים שלהם.

בין היתר, אפצ'ארג' מספקת למפתחי משחקי המובייל חנויות מקוונות וממותגות, הצעות גיימיפיקציה, כלי תשלום גלובליים, כולל לתשלומים מתוך האפליקציה, ואמצעים נוספים. בכך, לדבריה, היא חוסכת למפיצים תשלומי עמלות בשיעור של כ-30% שגובות חנויות האפליקציות הגדולות.

אפצ'ארג' הוקמה ב-2022 על ידי מאור ששון, המשמש כמנכ"ל החברה, ורועי ברסי, והיא מפעילה כיום חנויות עבור מעל 100 משחקים. החברה מדווחת על שיפור בשימור שחקנים ועלייה ממוצעת של 35% ברווחים של הלקוחות שלה. היא מעסיקה כ-95 עובדים, רובם בתל אביב והשאר באירופה, בארצות הברית ובמזרח הרחוק, ונמצאת בשלבי התרחבות וגיוס אנשי פיתוח ומוצר. אפצ'ארג' סולקת כיום עסקאות בהיקף של מעל חצי מיליארד דולר בשנה, והציגה בשנה האחרונה צמיחה של פי 14 בהכנסות שלה. היא גייסה באחרונה כ-58 מיליון דולר וסכום הגיוסים שלה מאז הקמתה עומד על 89 מיליון.

העלייה המהירה בשוק התשלומים למשחקי המובייל הביאה לפסיקות משפטיות ושינויים רגולטוריים, שפתחו את הדלת לעולם של מכירה ישירה לצרכן – כאמור, אחד מתחומי העיסוק העיקריים של אפצ'ארג'. יותר ויותר מפתחי משחקים עוברים למודל זה, שמוכיח את עצמו כחזק ויעיל יותר. על פי הערכות, ב-2024, שווי השוק של הפתרונות בתחום הגיע לכ-50 מיליארד דולר, והוא עשוי לגדול לכ-90 מיליארד עד ל-2030. באפצ'ארג' מעריכים שבין היתר עקב כך, הצמיחה המהירה שלה צפויה להימשך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים