"התפקיד השברירי ביותר בארגון הוא המנמ"ר.ית"

כך אמר גוס היין ון דה וו, סגן נשיא ג'וניפר לארגוני אנטרפרייז באזור EMEA, שהיה דובר המפתח בשני כנסים שערך הסניף הישראלי של ענקית התקשורת השבוע בארץ ● "ה-AI היא שתסייע למנמ''ר לשרוד את תפקידו – ובהצלחה"

גוס היין ואן דה וו, סגן נשיא בג'וניפר לארגוני אנטרפרייז באזור EMEA.

"הנהלות הארגונים ניצבים מול שורת אתגרים. עליהם לפעול באופן יעיל וחסכוני יותר, ובמקביל להגדיל את נתח השוק ולהוסיף עוד ארגונים לרשימת הלקוחות. הם ניצבים בפני הצורך לחדש – רק החדשנות תניע את ההצלחה של ארגונים. פה נכנסת השבריריות בתפקיד המנמ"ר: בעוד שאורך תפקיד ממוצע של סמנכ"ל בארגון עומד על 4-7 שנים בממוצע, הרי שמשך הכהונה של המנמ"ר עומד על 3.5 שנים. הדרך להזרקת החדשנות בארגונים עוברת בבינה המלאכותית, והיא שתסייע למנמ"ר לשרוד את תפקידו – ובהצלחה", כך אמר גוס היין ון דה וו, סגן נשיא ג'וניפר (Juniper Networks) לארגוני אנטרפרייז באזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה.

ון דה וו היה דובר המפתח בשני כנסים שערך הסניף הישראלי של ענקית התקשורת. הכנסים, בהפקת אנשים ומחשבים, נערכו אתמול (ד') ושלשום (ג')  במשרדי ג'וניפר, בקומה ה-61 במגדלי שרונה עזריאלי בתל אביב, בהשתתפות עשרות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי ון דה וו, "המנמ"ר מוצא עצמו בלב הפעילות הארגונית, בתווך שבין הטכנולוגי לעסקי, מתמודד מול מצוקת המחסור בכוח אדם, הצורך בטיוב התפעול והגנת הסייבר – וכל אלה, בלא קבלת משובים אמתיים ומעודכנים מהמשתמשים. עליו להגן על נתוני הארגון, המבוזרים בדטה סנטר ובסביבות מרובות עננים, מה שמקשה על היכולת לשלוט ולאבטח אותם. כל זאת בעוד שהיקף הנתונים הארגוניים ממשיך לגדול וכך גם היקף האיומים והמורכבות שלהם בזמן שתקציב האבטחה נותר שטוח ולא גדל בהתאם. האתגר מתרחב בשל הצורך להגן על עולם העבודה הארגוני החדש, ההיברידי".

פתרונות בקרת גישה מסורתיים – לא מסוגלים "לספק את הסחורה" 

"המענה לכלל האתגרים הללו", ציין, "הוא בהזרקת חדשנות מבוססת בינה מלאכותית לשכבת התקשורת, כזו שתספק נראות חוצת ארגון. רק AI תעניק למנמ"ר ולאנשי צוותו את היכולת לטייב ולשפר את התפעול היומיומי שלהם – הפתרונות הקיימים לא יעזרו, כי אלה פתרונות מורשת, חלקם ישנים, ובכל מקרה הם אינם מתאימים לעידן החדש כי הם לא מותאמים לסביבת הענן".

"כך", ציין ון דה וו, "הוספנו להיצע שלנו שירות בקרת גישה לרשת (NAC) וניהול זהויות, מבוסס בינה מלאכותית. זו התפתחות נוספת שממנפת את הרכישה שלנו, מלפני כארבע שנים, של מיסט (Mist), והיא מספקת אוטומציה, תובנות, רמת אבטחת מידע משופרת ויכולת לאכיפת מדיניות האבטחה, לצד חיסכון בעלויות".

לדבריו, "פתרונות בקרת גישה מסורתיים, בני עשור שנים ויותר, תוך שימוש בחומרה מקומית, לא מסוגלים 'לספק את הסחורה', הם לא מסוגלים לתפקד בעולם ה-IT החדש והמורכב. אנו מביאים מיכון מואץ, ש-מונע על ידי Mist AI, לצד פשטות בפתרון מבוסס ענן".

לדבריו, "השירות החדש מתבסס על כמה עמודים: אבטחה – אנו נותנים בקרת גישה מבוססת משתמש, תפקידים, מכשירים והקשר – בצורה מאובטחת, עם אכיפה של המדיניות ומימוש תפיסת אפס אמון (Zero Trust). אנו מפשטים את חווית ניהול הבקרה, עם פתרון מבוסס ענן, קלות שימוש, מדיניות פשוטה, אוטומציה מבוססת API ופתרון בעיות לכלל מרכיבי הרשת. המטרה היא מינימום הטמעה, בלא מגע יד אדם, עם כמה שפחות תחזוקה. הפתרון ניתן לתכנות מלא, תוך שימוש בממשקי API פתוחים, ואפשרות לאינטגרציה חלקה עם מערכות אבטחה אחרות. יש לנו יכולת גידול מהירה, בשל ארכיטקטורת הענן. ככה ניתן לתמוך ולערוך בקרה גם בארגון המונה אלפי אתרים, משתמשים ומכשירים".

בדרך זו, אמר, "אנו מבטיחים לארגונים מיכון מלא, מבוסס בינה מלאכותית, המעניק תובנות אודות חוויות המשתמשים, עם חווית משתמש אופטימלית מקצה לקצה, על פני כל הרשת".

"הייתי בעברי שש שנים בסיסקו", סיכם ון דה וו, "ואני יכול לומר לכל מנמ"ר ומנמ"רית, בלא ספק: מי שרוצה להמשיך ולשמור על תפקידו – חייב להפנים שארכיטקטורה ישנה, בת עשור שנים ויותר, נטולת בינה מלאכותית לומדת ומטייבת –  לא תצלח בעידן הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים