קבוצת יעל רכשה חברת ייעוץ לסייבר במיליוני שקלים

רכישת טראיד סקיוריטי תאפשר ליעל להציע ניהול של פרויקטי אבטחה גדולים ומורכבים שיכללו, לצד הכלים והפתרונות, ייעוץ וליווי מקצועיים באופן שוטף בתחומי אבטחת המידע והסייבר

בכירי קבוצת יעל וטריאד סקיוריטי במעמד הרכישה.

קבוצת יעל הודיעה היום (ג') כי היא רוכשת את טריאד סקיוריטי (Triad Security), חברת ייעוץ בעולמות אבטחת המידע והסייבר, תמורת מיליוני שקלים. הרכישה – שאותה מובילה סמארטסופט, זרוע אבטחת המידע של יעל – תאפשר להציע לגופי אנטרפרייז בארץ ובחו"ל ניהול של פרויקטי אבטחה גדולים ומורכבים שיכללו, לצד הכלים והפתרונות, ייעוץ וליווי מקצועיים באופן שוטף בתחומי אבטחת המידע והסייבר.

טריאד סקיוריטי מספקת שירותים בתחומי אבטחת אפליקציות, בדיקות חדירה וסקרים ברמה האפליקטיבית, סקרי סיכונים לתשתיות ארגוניות וסביבות ענן, ארכיטקטורה מאובטחת, בדיקות חדירה ושירותי Red Teaming, ליווי לתקנים ורגולציות, עמידה בדרישות החוק ודרישות מקבילות בשוק הגלובלי. וכן שירותי ניהול מערכי אבטחת מידע (CISO As a Service). על לקוחותיה נמנים גופים ממשלתיים, מוסדיים בריאות וביטחון, חברות היי-טק ובנקאות, וכאלה שמציעות שירותים פיננסיים, ועוד.

יואב הורניק, מנכ"ל סמארטסופט, אמר כי "היכולת שלנו להגדיל את מגוון השירותים שלנו בעולם אבטחת המידע גדלה משמעותית עם רכישה זו. מעתה אנחנו מציעים ייעוץ לעולם האבטחה, לצד היצע הכלים והפתרונות ששילבנו עד היום בפרויקטי אבטחה מורכבים אצל לקוחות אנטרפרייז מכל שדרות המשק. כניסתה של טריאד תחת פעילותנו בסמארטסופט תאפשר לנו להרחיב את הפורטפוליו המקצועי שלנו, ולהציע ללקוחות קיימים וחדשים ליווי כולל בעולם אבטחת המידע".

נאור מורנו, מנכ"ל טריאד סקיוריטי, ציין כי "הקמתי את החברה יחד עם שותפיי, אבי אורנשטיין וטל ארגוני, מתוך הבנה עמוקה של צרכי הלקוח והיכולת לספק מענה זריז, איכותי ומקצועי בשוק דינמי. המיזוג עם יעל וסמארטסופט יאפשר להרחיב את השירות ללקוח גם לתחומי האינטגרציה והמוצרים, ולפנות יחדיו לפרויקטים מורכבים יותר בראייה אסטרטגית. החברה תמשיך להשקיע בכח אדם מקצועי במטרה לספק מענה רחב וכולל בתחום, לפנות לשווקים חדשים ולהגדיל את מערך הלקוחות".

המופיעים בתמונה למעלה: מימין – אבי אורנשטיין, סמנכ"ל טכנולוגיות וראש תחום אבטחת תשתיות בטריאד סקיוריטי; טל ארגוני, ראש תחום אבטחת אפליקציות בחברה; נאור מורנו, המנכ"ל שלה; אופיר חזות, סמנכ"ל בכיר בקבוצת יעל; ויואב הורניק, מנכ"ל סמארטסופט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים