ניר צוק שוב קונה: פאלו אלטו רוכשת סטארט-אפ לאבטחה בענן

RedLock נמכרה תמורת 173 מיליון דולרים ● הדיווחים שמתקבלים מהמערכת של RedLock יסייעו לארגונים לזהות את הסיכונים הגלומים בעבודה בענן

ניר צוק, המייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של פאלו אלטו. צילום: קובי קנטור ז"ל

פאלו אלטו נטוורקס רוכשת את RedLock, סטארט-אפ הפועל באבטחת הענן, תמורת 173 מיליון דולרים. מטרת הרכישה היא לסייע לצוותי האבטחה בארגונים להחליף חקירות ידניות בריפוי ותיקון אוטומטי בזמן אמת.

הדיווחים שמתקבלים מהמערכת של RedLock יסייעו להאיר לארגונים את הסיכונים הגלומים בעבודה בענן. פאלו אלטו תציע ללקוחות הארגוניים מערכת משולבת אחת, מבוססת שתי רכישות שלה, זו האחרונה, וזו של אבידנט – שנרכשה במרץ השנה, תמורת 300 מיליון דולר. אבידנט מספקת ניתוח של האבטחה בענן, זיהוי מתקדם של איומים וניטור מתמשך של האבטחה וההלימה לרגולציות הקשורות לאבטחה.

12 מיליון דולרים בשני סבבי גיוס

RedLock נוסדה בשנת 2015 וגייסה 12 מיליון דולרים בשני סבבי גיוס. החברה, היושבת במנלו פארק שבקליפורניה מונה 86 עובדים. הרכישה צפויה להסתיים ברבעון הכספי של פאלו אלטו המסתיים בסוף נובמבר. מייסדי RedLock וארון בדהוואר וגוארב קומאר יצטרפו לפאלו אלטו.

הנרכשת מתמחה בגילוי וסיווג משאבי ענן ויישומים; גילוי איומים ופגיעויות בענן הציבורי של הארגון; תעדוף סיכונים, חקירת איומים וריפוי הנזקים מהם. יכולת ניתוח האבטחה שלה מבוססות גישה מונחית בינה מלאכותית המבצעת מתאמים בין קבוצות נתוני אבטחה שונות.

החברה מתמחה בהתאמה בין קבוצות נתונים שונות: תצורות משאבים, פעילויות משתמשים, תעבורת רשת, פגיעויות ומודיעין של איומים כדי לספק לארגונים את ההקשר הדרוש על הסיכונים בפניהם הם נחשפים. הבנה זו בהקשר של הענן הציבורי עשויה להפחית את זמן התגובה של האירוע משבועות לשניות, כך לפי פאלו אלטו.

יכולות הנרכשת יתווספו לאלו של פאלו אלטו, שכבר כיום מספקת היצע אבטחה נרחב לעבודה בסביבה מרובת עננים ליותר מ-6,000 לקוחות ארגוניים.

"להרחיב את ההיצע לאבטחה בסביבה מרובת עננים"

ניקש ארורה, מנכ"ל פאלו אלטו, אמר כי "הרכישה תאפשר לנו להרחיב את ההיצע שלנו לאבטחה בסביבה מרובת עננים, כולל AWS, אמזון ווב סרביסז, פלטפורמת Google Cloud ו- Microsoft Azure. ככזו, היא מחזקת באופן משמעותי את אסטרטגיית הענן שלנו".

את פאלו אלטו ייסד הישראלי ניר צוק, שהיה מראשוני צ'ק פוינט. באפריל השנה פאלו אלטו ערכה את הרכישה השלישית שלה בישראל: ענקית אבטחת המידע רכשה את הסטארט-אפ הישראלי סקדו (Secdo), תמורת מאה מיליון דולרים במזומן. הנרכשת פיתחה מערכת לתחקור ולטיפול בהתראות על מתקפות סייבר.

במרץ השנה פאלו אלטו רכשה את Evident.io תמורת 300 מיליון דולר. זאת, על מנת לאבטח בצורה טובה יותר את היישומים של משתמשי הענן בארגונים. פלטפורמת האבטחה של הנרכשת, ESP (ר"ת Evident Security Platform) מאפשרת לחברות מכל הגדלים להקטין את משטח ההתקפה שלהם ולשפר את מכלול האבטחה שלהם בענן מלוח מחוונים אחד.

ESP מזהה באופן שוטף את סיכוני האבטחה בעת פריסות של יישומים ארגוניים בענן של AWS, וב-Azure, הענן של מיקרוסופט ומספקת לצוות האבטחה הדרכה מקצועית כשנדרש ריפוי, ומאפשרת ביקורת ובקרת אבטחה והלימה לרגולציות "בלא כאב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים