"האתגר לשלל הטכנולוגיות – חיבוריות בין ישן וחדש"

"כשהרמוניה משתלבת עם טכנולוגיה נוצר חיבור מדהים. לא מספיק להיות חדשני היום, יש לחבר בין הטכנולוגיות ובינן ובין המערכות הקיימות", אמר אודי ויינטראוב, מנכ''ל משותף במלם-תים

אודי ויינטראוב, מנכ''ל משותף במלם תים. צילום: ניב קנטור

"ריבוי הטכנולוגיות משגע את השכל למנמ"רים. הן צצות כמו פטריות אחרי הגשם. האתגר של המנמ"רים הוא לחבר בין הטכנולוגיות החדשות הללו ובין אלו שכבר קיימות בארגון. פה אנו יכולים לעזור", כך אמר אודי ויינטראוב, מנכ"ל משותף במלם-תים.

ויינטראוב דיבר בפתח ערב שערכה החברה לכאלף מלקוחותיה אמש (ד') באמפי ענבה במודיעין. לדבריו, "הופעתן של הטכנולוגיות החדשות מעלות אתגר חדש והוא הצורך בכוח אדם מקצועי, כמו למשל כאלה המתמחים ב-DevOps או בענן. האתגר מתעצם כי שוק הסטארט-אפים שואב כוחות רבים. אתגר נוסף הוא הגנת הסייבר הנדרשת לכל פרויקט ולכל ארגון. לרוב המנמ"רים אין את כוח האדם הנדרש לענות לשלל האתגרים ופה אנו נכנסים לתמונה".

בתחום הביג דטה, ציין, "כמות הנתונים בעולם מכפילה עצמה מדי שנה וחצי. תחומי לימוד המכונה והבינה המלאכותית נכנסים חזק בארגונים. בעולם האינטרנט של הדברים עשרות מיליארדי מכשירים יהיו מחוברים בתוך שנים ספורות, המקרר, הטרמוסטט וגם פחי הזבל. כבר כיום יש פרויקט ניסיוני בשבדיה בו משתילים לאזרחים שבבים המשמשים כאמצעי זיהוי, תשלום וכמפתחות לדלתות הבית והמכונית. טכנולוגית הענן מהווה גם היא דוגמה טובה לצורך של הארגונים בשיתוף בין הענן הפרטי, ההיברידי והציבורי".

בשנה החולפת, אמר, "התמודדנו ב-200 מכרזים. כך, זכינו בימים אלו במכרז ראשון מסוגו בישראל: נקים ונטמיע בדן מערכת כירטוס חכמה. זו תאפשר בעתיד הלא רחוק לשלם עבור נסיעה באוטובוסים באמצעות טלפון נייד או באמצעות כרטיס אשראי ברכישת כרטיסים מראש. בעולם ובישראל בפרט מערכות התחבורה החכמות נחשבות לתחום חדש וייחודי. אנחנו מביאים איתנו 15 שנות ניסיון בהובלת פרויקטים גדולים בתחומי מערכות כירטוס חכם וניהול צי כלי רכב לצד פעילות בתחום התוכן של מערכות תחבורה חכמות".

השנה, אמר, "קבוצת מלם תים הקימה חברה חדשה – סיידור מלם. החברה הוקמה בשיתוף סיידור והיא מתמחה בפתרונות ענן ודיגיטל של סאפ. היא תאפשר לנו למנף את היכולות של סיידור העולמית והניסיון הרב של שני הצדדים. נחזק את יכולות החברה ונרחיב את סל מוצריה בפתרונות עבור ארגוני אנטרפרייז ולקוחות SME".

"לחבר בין הטכנולוגיות ובינן ובין המערכות הקיימות"

השנה, ציין ויינטראוב, "גם רכשנו את פעילות Salesforce מאנפיטק. זו חברה לתועלת הציבור (מוסד ללא כוונת רווח) אשר הוקמה בשנת 2009 על ידי יד הנדיב (קרן רוטשילד) וג’וינט ישראל במטרה לסייע לארגונים חברתיים לעשות שימוש מיטבי ב-IT כך שהטכנולוגיה תשרת את מטרותיהם ותהווה מנוע מרכזי לקידום פעילות חברתית", אמר.

"הפעילות באנפיטק שנרכשה על ידי מלם תים היא פעילות ה-Salesforce. החברה ערכה מאות פרויקטים בתחום ופיתחה מוצרי תוכנה ייחודיים אשר מתאימים לעולם העמותות ולעולם העסקי. עוד רכשנו גם את פעילות E4D, המתמחה בהעסקה ובניהול מומחים טכנולוגיים בעולמות הפיתוח, הדיגיטל ופיתוח אפליקציות למובייל", ציין.

"חווינו בתשע"ח גידול בכל המדדים – בהכנסות, העומדות על יותר משני מיליארד שקלים, בשווי שוק, העומד על יותר מ-875 מיליון שקלים ובהיקף העובדים, העומד על יותר מ-3,200", סיכם ויינטראוב.

"אנו רוצים להגדיל את הנוכחות שלנו במגזרים נוספים בשוק. נמשיך במדיניות של שילוב בין רכישות של חברות ובין גידול אורגני. ההיסטוריה מלמדת אותנו שהחיבוריות מביאה ליצירת דברים נפלאים, באתונה בשנת 400 לפני הספירה ובפירנצה בימי הביניים. במוזיקה זה נקרא הרמוניה אבל כשהרמוניה משתלבת עם טכנולוגיה נוצר חיבור מדהים. לא מספיק להיות חדשני היום, יש לחבר בין הטכנולוגיות ובינן ובין המערכות הקיימות", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים