ServiceNow רוכשת את SkyGiraffe הישראלית תמורת עשרות מיליוני דולרים

פלטפורמת SkyGiraffe נועדה לפשט את האינטראקציה של חברות עם המערכות שלהן ● מ-ServiceNow נמסר כי "לאחר שתוטמע הפלטפורמה, זמן הפיתוח וההקמה של אפליקציה ארגונית יצומצם משבועות וחודשים - לימים, כמעט בלא הצורך לכתוב שורות קוד"

ג'ון דונהיו, מנכ"ל ServiceNow. צילום: יח"צ

ServiceNow רוכשת את SkyGiraffe הישראלית, כך הודיעה ענקית המיכון לתהליכים בענן. היקף הרכישה לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בעשרות רבות של מיליוני דולרים. העסקה צפויה להסתיים ברבעון הרביעי השנה.

הרוכשת פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, ומשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. הפלטפורמה הארגונית של SkyGiraffe נועדה לפשט את האינטראקציה של חברות עם המערכות שלהן. מאז הקמתה גייסה החברה יותר מ-10 מיליון דולרים.

SkyGiraffe מפתחת פלטפורמת ענן לייצור אפליקציות ארגוניות וניהול בענן. היא מציעה מערך של רכיבים המאפשרים פריסה מיידית של המוצר ללא שימוש בקוד, התאמה אישית ופרטנית, על פי סוג המידע הרלוונטי לעובדים. הנרכשת מספקת תמיכה בפלטפורמות המובילות כיום בשוק: אנדרואיד, Windows Phone ו-iOS, לצד תמיכת SaaS ואינטגרציה עם ספקי מידע גדולים.

SkyGiraffe פיתחה פלטפורמת ענן לניהול ארגונים, באמצעות אפליקציות Native עסקיות, המותקנות על מכשירי הטלפונים החכמים של העובדים.

מוצר החברה – SkyGiraffe Studio, מאפשר ליצור אפליקציות המותאמות אישית לצרכיהם של עובדים בחטיבות שונות, בהתאם למידע ולגישה הרלוונטית עבורם ספציפית. על בסיס המוצר, ניתן לפתח אפליקציות בפרק זמן קצר במיוחד, של כ-15 דקות. התוצר הסופי מאפשר לא רק גישה למידע, אלא גם שינוי וסנכרון מול משתמש הקצה – לטובת הידוק הקשר עם הלקוחות והעובדים. כך, הפלטפורמה מתחשבת בצרכי השימושיות של משתמשי הקצה, לצד מענה לדרישות האבטחה ויכולות הניהול של ארגונים גדולים. כך, הפלטפורמה מחברת את המכשירים של הארגונים, למערכות המשרד האחורי שלהם.

SkyGiraffe נוסדה בפברואר 2012 על ידי בועז הכט, המשמש כמנכ"ל החברה ואיתי בראון, המשמש כסמנכ"ל מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם במנאלו פארק בקליפורניה, אך לה גם משרדים בתל אביב.

הרוכשת הוקמה בשנת 2004, היא מונה 4,800 עובדים ומוכרת ל-5,200 לקוחות. את הסניף הישראלי הקימה לימור אפיק, מנהלת אזורית, ב-2013 והוא מונה כיום יותר למעלה מ-100 עובדים.

לחברה יש יותר מ-50 לקוחות בישראל, מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, פרטנר, נטפים, תנובה, אל על ועוד.

ServiceNow פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, ומשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. לקוחותיה מתרגמים את המשימות, הפעולות והתהליכים – המתבצעים במחלקות השונות באופן יומיומי, לכדי רצף פעולות אוטומטי, הזורם באופן עצמאי, מתחילת התהליך ועד סופו, תוך ביטול הצורך במיילים, או בגיליונות אלקטרונים.

החברה מסרה כי "הרכישה תאפשר לנו לספק ללקוחות שלנו חוויית משתמש הדומה לזו שבסלולר – על גבי כל אפליקציה שנבנתה על הפלטפורמה שלנו. היא תנפיק לארגונים יותר יעילות, תפוקתיות ונוחות לעובדים – שרוצים לעבוד 'מובייל תחילה', בכל זמן ומקום".

"בחיי העבודה המודרנים, יש להביא ידידותיות כמו זו שיש בעולם הצרכני", אמר סי.ג'יי דסאיי, מנהל מוצרים בכיר ב-ServiceNow. "נוסיף לפלטפורמה שלנו פשטות ונשפר את חוויית המשתמש – כדי שהיא תהיה קלה כמו הזמנת מונית או אוכל ממסעדה".

הטמעת המוצר של הנרכשת תבוצע במהלך 2018. לכשתוטמע פלטפורמת הנרכשת, מסרה ServiceNow, "זמן הפיתוח וההקמה של אפליקציה ארגונית יצומצם משבועות וחודשים – לימים, כמעט בלא הצורך לכתוב שורות קוד".

יצוין כי עורכי הדין איתי פרישמן, מירי שליט, ניר דגן, עדי לייבוביץ' ואור דוידי ממשרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות' ייצגו את הנרכשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים