תוכן שיווקי

++SMS – ניהול התראות חכם

לאחר שצברה רשימת לקוחות הכוללת ארגונים גדולים ומובילים בישראל, פונה הסטארט-אפ היינט מערכות לשיווק פתרון הדגל שלה ++SMS בחו"ל ● אריק בן דב, מנכ"ל החברה, מספר על יכולות המוצר והייחוד שלו בשוק

21/12/2009 14:38

מאת בן לביא

פתרון ++SMS (ר"ת Smart Messaging System Plus Plus) של הסטארט-אפ היינט מתמקד ב-Notification Management – ניהול התראות והודעות מכל מקור בעולם הארגוני, שבעיקרו הוא IT. הפתרון מתחבר למערכות ניהול מכול סוג שהוא כגון HP OpenView, יבמ-טיבולי, מיקרוסופט MOM ופתרונות Open Source כגון Nagios – שעושות ניטור על מערך ה-IT הארגוני, על התשתיות, האפליקציות, המשאבים, תוך ניהול כל התראה או הודעה במערך הרחב הזה.

לדברי אריק בן דב, מנכ"ל החברה, בעוד הפתרונות המתחרים הם מכווני דליברי (הפצת התראות, תוך ביצוע אסקלציות דרך ערוצים כמו SMS, מייל וכו'), היינט מוסיפה תבונה רבה למערך זה. "ארגון שמשלב את פתרון ++SMS בסביבת ה-IT הארגוני שלו משיג חיסכון כספי רב מהיום הראשון, במישורים שונים. בראש ובראשונה כל נושא ניהול ההודעות הופך פשוט יותר".

לדבריו, "המערכת שלנו מאפשרת את ניהול ההודעות ממקום מרכזי אחד. מדובר ביתרון עצום, במיוחד עבור חברות שיש להם מספר מערכות ניהול כפועל יוצא של צרכים טכנולוגיים, מיזוגים ורכישות או פוליטיקה ארגונית. כך או כך, הפתרון שלנו מאפשר ליצור נקודת ניהול מרכזית דרכה ניתן להגדיר פעם אחת את כל הצרכים. הניהול המרכזי שמציע ++SMS מביא לחיסכון משמעותי בזמן. גם בהיבט של זמן ההתקנה והטמעת הפתרון אנחנו מציעים מערכת ללא תחרות. בזכות מנגנון התקנה ממוכן וחכם הפתרון מותקן תוך מספר שעות ועוד כשעתיים נדרשות לצורך העברת ההדרכה על הפתרון; בתוך חצי יום יש לארגון פתרון ניהול עובד במלואו שלא דורש מומחה בעל הכשרה ארוכה ויקרה לצורך תפעול ותחזוקה שותפת".

אלפי ההתראות המופקות בכל מערך ניהול וניטור IT גורמות לאדישות והתעלמות מרוב ההודעות המתקבלות, על אף שכמה מהן עשויות להיות קריטיות. לדבריו, פתרון ++SMS, המבוסס על אלגוריתם חכם, מצליח לשים סדר בכאוס; ב-90% מהמקרים ++SMS יציג באירוע שדורש טיפול התראה רלוונטית אחת וב-10% אחרים יתקבלו מספר התראות בודדות. ++SMS אף מאפשר להגדיר מקרים בהם המערכת לא תשלח כלל התראה. לדוגמה אם קו התקשורת נופל למספר דקות – ברוב המכריע של המקרים לא מדובר בבעיה שדורשת טיפול.

"יכולות אלו של הפתרון חוסכים עומס גדול ממערך ה-IT  ועקב טיפול נכון בבעיות אמיתיות בלבד עולה גם היעילות התפקודית". לדברי בן דב, הפתרון אף מאפשר ייעול אדמיניסטרטיבי. במקרה שאיש הסיסטם יוצא לחופש, ניתן להיכנס למערכת ולהגדיר את תקופת החופש ואת הפרטים של המחליף.

בנובמבר האחרון הכריזה היינט על מודול חכם נוסף Smart Routing – אפשרות ניתוח תוכן ההודעות, כך שעל סמך פרופיל משתמש המערכת תשלח התראה לכל האנשים שנמצאו רלוונטיים להודעה. יכולות ההפצה המתייחסות לפרופיל המשתמש מאפשרות לשלוח התראות על פי קריטריונים שונים: הרכיבים במערכת ה-IT שתחת תחומי אחריותו של משתמש מסוים, לאיזה אמצעי תקשורת לשלוח, מתי לקבל, מהו טווח הזמן שבמסגרתו תשלח ההודעה לגורם אחד ומעבר לטווח הזמן תשלח ההודעה לגורם אחר. "כל אלו ונוספות הן אופציות מובנות שמתופעלות באופן פשוט וקל לשימוש מה שחוסך תהליכים ועדכוני מערכת כבדים".

לסיכום, אומר בן דב: "בזכות ++SMS נשלחות פחות הודעות לפחות אנשים תוך הבטחה שאנשים הרלוונטיים מקבלים את את ההתראות המתאימות, בזמן הנכון. תהליך העבודה הארגוני מתייעל והארגון משיג התגברות מהירה ואפקטיבית על תקלות כך שרמת האמינות של כל המערכת גדלה – ללא ספק הישג יקר ערך עבור הארגון. שביעות הרצון של הלקוחות מהמערכת היא גבוהה ביותר. למעשה, אין לקוח שהפסיק לעבוד איתנו; יש להיינט 100% חידוש של חוזי שירות".

ניתן לפנות לאריק בן דב בכתובת הדוא"ל הבאה.

אירועים קרובים