חששות אבטחה ופרטיות מעכבים אימוץ AI במגזר הציבורי
סיילספורס השיקה סוכני בינה מלאכותית שלדבריה יכולים להתמודד עם אתגרי המגזר הממשלתי ונותנים מענה לחששות האבטחה ● היא ציינה כי הסוכנים "יאפשרו לממש את מלוא הפוטנציאל של ה-AI לטובת שינוי השירות הציבורי"
בכירים בממשלות ברחבי העולם מכירים בערך של הבינה המלאכותית לשיפור יעילות, פרודוקטיביות, שביעות רצון בעבודה ואיכות השירות. מחקרים שנערכו ביוזמת סיילספורס העלו כי 64% מהם מצפים לחיסכון משמעותי בעלויות כתוצאה מכך. גם הציבור מוכן לקבל תמיכה מבוססת AI במגזר הציבורי, ובמספרים גדולים: 90% מהאזרחים פתוחים לשירותי ממשל המופעלים על ידי בינה מלאכותית. עם זאת, על אף הערך הברור של הבינה המלאכותית, חששות סביב סוגיות כמו פרטיות ואבטחת מידע האטו ואף עיכבו את האימוץ הרחב שלה במגזר הממשלתי-ציבורי.
סיילספורס מבקשת לתת מענה לכך באמצעות Agentforce for Public Sector – סוכני בינה מלאכותית שיכולים להתמודד באופן אוטונומי עם משימות מורכבות וגוזלות זמן, תוך שמירה על גבולות מוגדרים – במגזר הציבורי. לדבריה, הסוכנים יוכלו לטפל במשימות ממשלתיות גוזלות זמן, כמו בעיות רגולטוריות ותמיכה בקהל הרחב, ולענות על חששות האבטחה של הבכירים בממשלות השונות.
לפי ענקית ה-CRM, "סוכני ה-AI למגזר הציבורי יסייעו לעובדי מגזר זה ולאזרחים להשלים משימות מורכבות. משרדי ממשלה מתמודדים עם לחץ גובר לשפר את יכולת התגובה, היעילות והפרודוקטיביות, ברקע מחסור בכוח אדם וציפיות גבוהות מהקהל הרחב. עם Agentforce למגזר הציבורי, משרדים ממשלתיים יכולים להשתמש בסוכני בינה מלאכותית כדי לסייע לעובדים להאיץ את יכולת התגובה שלהם, לאפשר תמיכה טובה יותר לציבור, לפשט את האכיפה ולהפחית את הסיכון לעובדי הממשלה. זה מפנה את עובדי הממשלה להתמקד במשימות קריטיות, תוך מתן אפשרות להענקת שירותים ציבוריים איכותיים, מהירים וחסכוניים יותר".
בחברה אומרים כי "סוכני ה-AI הללו יתנו מענה לחששות סביב סוגיות של הגנת הפרטיות ואבטחת מידע, באמצעות פתרונות אמינים, מאובטחים ומוסמכים, הניתנים להטמעה מהירה, תוך תמיכה בעובדי ממשל ובאזרחים. בכך הם יאפשרו לממש את מלוא הפוטנציאל של הבינה המלאכותית לטובת שינוי השירות הציבורי".
"עתיד משרדי הממשלה – חכם, יעיל ופרו-אקטיבי"
נאסי ג'זאיירי, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל מגזר ציבורי בסיילספורס, אמר כי "עבודה דיגיטלית אמינה משפרת את יכולת התגובה של הממשלה. עם הפתרון החדש, ארגוני ממשל יוכלו לבנות ולפרוס סוכנים מותאמים אישית ומוכנים לשימוש. כך, משרדים יוכלו לטפל באופן אוטונומי בעבודה כמו מענה לשאלות נפוצות של אזרחים ועיבוד חידושי רישיונות. הסוכנים עומדים בדרישות תאימות והלימה לרגולציות המחמירות ביותר של הממשל הפדרלי של ארצות הברית: FedRAMP High ,Protected-B ו-IRAP".
כך, הסביר ג'זאיירי, "משרדים יכולים כעת לעשות שימוש בפעולות מוכנות מראש (אילו משימות סוכן יכול לבצע – י"ה) כמו 'מציאת תלונות דומות' או 'בדיקת הפרות של קוד רגולטורי', שתוכננו במיוחד עבור המגזר הציבורי. ניתן לפרוס ולהתאים את הפעולות הללו במהירות לכל עובד, מחלקה ותהליך, לחסוך בזמן פיתוח, להגביר את היעילות ולשפר את הפרודוקטיביות של עובדי ממשלה".
"עתיד משרדי הממשלה הוא חכם, יעיל, פרו-אקטיבי ומקושר עמוקות לצרכים של הציבור. עם סוכני בינה מלאכותית שפועלים לצד עובדי הממשלה ניתן לקדם ממשלה שתהיה מגיבה, זריזה ויעילה יותר", סיכם.











תגובות
(0)