קרן אתנה ומפעיל חילקו מחשבים בכפר יאנוח ג'ת

עד כה חולקו בישראל במסגרת תוכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה" יותר מ-28,000  מחשבים ניידים ב-172 רשויות

מימין: אורי בן ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה, ומודי סעד, ראש מועצת יאנוח ג'ת. צילום: אמיר אלון

נציגי חברת מפעיל, הנציגה הרשמית של המותג dynabook (לשעבר Toshiba) בישראל וספקית המחשבים של קרן אתנה, הפועלת להעצמת המורים בישראל, הגיעו השבוע לכפר הדרוזי יאנוח ג'ת לאירוע מיוחד, שבו חילקו בשיתוף קרן אתנה, הסתדרות המורים, בנק מסד, משרד החינוך, התורמים לתוכנית הקרן ע"ש טובה מילבאור, מפעל הפיס והמועצה המקומית יאנוח ג'ת, מחשבים ניידים לעשרות מורים בשלושה בתי ספר יסודיים במועצה המקומית יאנוח ג'ת.

האירוע התקיים בנוכחות ראש המועצה, מודי סעד, ובכירים נוספים, בהם אורי בן ארי – מייסד ונשיא קרן אתנה, ניב יוסיפון – סמנכ"ל הסחר של חברת מפעיל, נציגים של משרד החינוך, הסתדרות המורים ובנק מסד  ועוד בכירים רבים.

קרן אתנה, שהוקמה לפני 15 שנים, שמה לה למטרה להעצים את המורים בישראל.  הקרן עובדת בשיתוף פעולה עם חברת מפעיל כ-10 שנים  ומעניקה למורים "ארגז כלים דיגיטלי", המקדם את המורים ותומך בעבודתם בצורה הטובה ביותר בהתאמה לעידן הדיגיטלי. "ארגז הכלים הדיגיטלי" כולל מחשב נייד של חברת dynabook ותוכנית הדרכה של 120 שעות.

ביום חלוקת המחשבים מקבלים המורים הדרכה ראשונית על המחשב ועל התוכנות שלו, ובהמשך עוד 120 שעות השתלמות פדגוגית נרחבת על למידה דיגיטלית ושיטות לימוד שונות. עד כה חולקו בישראל במסגרת תוכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה" יותר מ-28,000  מחשבים ניידים ב-172 רשויות כחלק מתוכנית חשובה זו.

אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, עם המורים והמורות ביאנוח ג'ת. צילום: אמיר אלון

אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, עם המורים והמורות ביאנוח ג'ת. צילום: אמיר אלון

רז דרבי, מנכ"ל חברת מפעיל, ציין, כי "אנחנו גאים להיות שותפים של קרן אתנה כבר עשור. בשנה האחרונה עמדה מערכת החינוך בארץ בפני אחד האתגרים הגדולים בתולדותיה, שהדגיש עד כמה חשוב שלמורים יהיו ציוד דיגיטלי מקצועי. אנחנו בחברת מפעיל שמחים על יכולתנו לעזור ולסייע לאלפי מורים ברחבי הארץ ולספק להם מחשבים אמינים, איכותיים וברמה הכי גבוהה".

אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה: "הטכנולוגיה המתקדמת היא קריטית להוראה וללמידה במאה ה-21 ולצמצום הפער הדיגיטלי בין המורים לתלמידים, שהסביבה הדיגיטלית היא חלק מעולמם. התוכניות של קרן אתנה מאפשרות שיפור ההוראה והלמידה, ובתחום החינוך המיוחד גם תקשורת עם התלמידות והתלמידים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים