בקורנית דיגיטל צועדים למען בריאות, מודעות וקהילה
לרגל חודש המודעות לסרטן השד יצאה קורנית דיגיטל – הפועלת בתחום הטכנולוגיות הדיגיטליות לתעשיית הטקסטיל והאופנה בת-קיימא לפי דרישה – בקמפיין עולמי לעידוד בדיקות מוקדמות ולקידום אורח חיים בריא כגורם מונע.
תחת המסר "!Don’t just be aware – be aWEAR", הופצו במשרדי החברה ברחבי העולם חומרים בנושא חשיבות הגילוי המוקדם: כרזות, סרטונים, באנרים ותזכורות במיילים הפנימיים. במסגרת הפעילות חולק גם חטיף "קחי פסק זמן" במהדורה מוגבלת של פסק זמן ורוד – שנוצר בשיתוף עמותת אחת מתשע וכולל קוד QR לקביעת תור לבדיקה.
בישראל התקיימה אתמול (א') סמוך למטה החברה צעידה משותפת ביער ראש העין – פעילות קלילה ומהנה לאורך כשלושה ק"מ, בשילוב ארוחת בוקר בריאה ושיח פתוח על אחריות אישית ובריאות הגוף. המשתתפים והמשתתפות קיבלו חולצות עם הסלוגן WEAR YOUR CARE כשהסלוגן צבוע בוורוד. יוזמות דומות מתקיימות גם באתרי החברה ברחבי העולם, בהובלת צוותי ה-HR האזוריים.
"המטרה שלנו השנה הייתה להזכיר שכל צעד קטן חשוב – גם במודעות וגם בבדיקה", אומרת קלרווי סולן, מנהלת התקשורת הפנים-ארגונית הגלובלית ו-CSR בקורנית דיגיטל. "אנחנו גאים לראות את עובדי ועובדות החברה מתגייסים, צועדים, משתפים ומחזקים זה את זו. מודעות מצילה חיים – ובמקרה הזה, גם מחברת בינינו".











תגובות
(0)