שילד מינתה את מיכל מילגלטר לסמנכ"לית השיווק העולמית שלה

מיכל מילגלטר, סמנכ"לית השיווק העולמית של שילד.

חברת שילד (Shield) – המספקת פלטפורמה מבוססת AI לצמצום הונאות במגזר הפיננסי – הודיעה השבוע על מינויה של מיכל מילגלטר לתפקיד סמנכ"לית השיווק העולמית (VP Marketing) שלה, וזאת במטרה שמילגלטר שתוביל את התרחבות החברה לשווקים חדשים ותעמיק את אחיזתה בקרב מוסדות פיננסיים גלובליים. מילגלטר מביאה עימה ניסיון של למעלה מ-15 שנה בשיווק טכנולוגי גלובלי, עם מומחיות בעבודה ישירה עם מוסדות בנקאיים בינלאומיים. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת שיווק גלובלית ב‑Personetics, ולפני כן שימשה כדירקטורית שיווק ב‑Blue Dot. בנוסף היא חברה בפורום G-CMO של מנהלי השיווק בהיי-טק הישראלי, ובעלת רקע עשיר בתחומי הקריאייטיב, האסטרטגיה והתוכן הדיגיטלי. מילגלטר מחליפה את יפתח דרורי, אחרי שש שניות בתפקיד ואחרי שהיה שותף מרכזי בבניית המותג של שילד בזירה הבינלאומית. לפי שילד, היא מצטרפת אליה "בתקופה של צמיחה מהירה ותוביל מהלכים לחיזוק נוכחות המותג בשווקים גלובליים, פתיחת טריטוריות חדשות ואת העמקת מעמדה של החברה ככוח מניע בתחומי איתור הונאות והקומפליאנס".

ערן נועם, יזם שותף ו-CBO של שילד: "אנחנו בעיצומה של קפיצה טכנולוגיה ועסקית משמעותית. מיכל מביאה איתה הבנה עמוקה של שיווק לעולמות הפיננסיים, יכולת אסטרטגית גבוהה וניסיון רב-שנתי בעבודה עם בנקים גלובליים, בדיוק בזמן שאנחנו מבססים את מעמדנו כחברה מובילה בתחומה. שילד בנתה לאורך השנים מותג חזק ומוביל, ואני בטוח שמיכל תדע לקחת אותנו לשלב הבא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים