OpenText רכשה את חטיבת התוכן הארגוני של EMC ב-1.62 מיליארד דולר

החטיבה, שמפתחת את פתרון ניהול המידע הארגוני Documentum, נרכשה מ-דל ● הענקית יזמה בעצמה את הרכישה, כדי לצמצם את סכום הענק שהשקיעה בקניית EMC, שעומד על 67 מיליארד דולר

אופנטקסט

עסקת ענק נוספת מטלטלת את שוק ה-IT – והפעם מדובר בעסקה שהיא מעין רעש אדמה משני לרכישה הענקית באמת, במסגרתה קנתה דל (Dell) את EMC תמורת 67 מיליארד דולר. הרוכשת הפעם היא OpenText, שקונה מדל את חטיבת התוכן הארגוני של EMC, כולל פתרון ניהול המידע הארגוני Documentum, שמהווה תחרות ישירה לפתרונות התוכנה שמציעה אופן טקסט בעצמה לשוק. הסכום הפעם עומד על "רק" 1.62 מיליארד דולר.

מדובר במהלך אותו יזמה דל עצמה בכדי לצמצם במידה מסוימת את הסכומים אותם השקיעה ברכישת EMC. כבר לפני מספר חודשים היא הודיעה שהחטיבה למכירה.

לפי ההסכם, כל פתרונות התוכנה הממוקדים בניהול מידע ארגוני (ECM) ובניהול מחזור חיי מוצר (LCM), יחד עם השירותים המסונפים אליהם והעובדים, יעברו לחברה הרוכשת. עסקה זו תעזור ל-OpenText לחזק את מעמדה בשוק עם ההצעות לשווקים הוורטיקאליים, כמו הרפואה, ההנדסה והאנרגיה.

"אנחנו נמצאים בתחילת מהפכה דיגיטלית בה יש מיזוג בין קישוריות, מיכון ומחשוב. רכישה זו מחזקת עוד יותר את OpenText בתחום ניהול המידע הארגוני, והיא מאפשרת ללקוחות ללכוד את העתיד הדיגיטלי שלהם ולהמיר אותם לעסקים מבוססי מידע", אמר עם ההכרזה מרק ג'יי בארנצ'יאה, מנכ"ל החברה.

ל-OpenText יש כיום כ-100 מיליון משתמשים שמפוזרים ב-100 אלף לקוחות, והיא נמצאת בשימוש של 90% מחברות שכלולות בפורצ'ן 500 (Fortune 500). היא מיוצגת בישראל באופן בלעדי על ידי SRL מקבוצת מלם תים, שמסרה כי יש לה כמה עשרות לקוחות OpenText.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים