תוכן שיווקי

בעקבות אירוע סינאל: סינאל חשפה מערכת משאבי אנוש ושכר חדישה שתופעל באמצעות גלישה אינטרנטית ע"ג תשתית מחשוב ענן

המערכת, "הרמוני משאבי אנוש ושכר", ניתנת לתפעול מכל מקום, הן על ידי המעסיק והן על ידי העובד

26/10/2010 13:13

חברת סינאל מלל פייוויי מקבוצת סינאל תעשיות, חשפה והשיקה בשבוע שעבר, באירוע חגיגי ורב משתתפים באווניו בקרית שדה התעופה, את מערכת "הרמוני משאבי אנוש ושכר" החדשה. המערכת מותאמת לעבודה עם בסיסי הנתונים הסטנדרטיים SQL ו-ORACLE, ופותחה בטכנולוגיית WPF בסביבת DOT.NET. המערכת נועדה לפעול באמצעות דפדפן סטנדרטי ב-WEB. ככזו, ניתנת המערכת לתפעול מכל מקום, הן על ידי המעסיק והן על ידי העובד. המערכת החדשה משולבת עם יתר המערכות  הכלולות בפתרון של ניהול ובקרת עובדים, ובכלל זה מערכת הנוכחות ובקרת הכניסה לארגון.

סינאל הדגימה בהצלחה רבה יכולת גלישה חווייתית בחלקי המערכת באמצעות דפדפן אינטרנטי, בגישה מתחנות עבודה ומכשירים סלולאריים. כל זאת כשהיא פועלת באמצעות שימוש בתשתית מחשוב ענן. המערכת מאפשרת איחזור מידע למנהלים באמצעות משלוח הודעות מייל אקטיביות, אשר מאפשרות למשתמש לתחקר את המידע שהועבר אליו באופן עצמי וללא צורך בפתיחת היישום.

הפתרון שפותח על ידי סינאל נועד לספק מענה ליצירת מידע שוטף אודות תנאי ההעסקה והשכר של  העובדים, בכל שלבי הדיווח וע"י כך ליצור בקרה יומיומית. פתרונות אלה עונים על הצורך בחסכון ובתכנון עלויות השכר כבר בשלב מוקדם, עוד לפני סגירת החודש. חברת סינאל, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות לניהול פעילות העובד בארגון, פיתחה את מערכת "הרמוני" – כפתרון תוכנה בסביבה אינטרנטית. פתרון זה נותן מענה רחב ומגוון לצורך באמצעי  קליטה, דיווח, בקרה וניהול בזמן אמיתי לכל דרגי הניהול ומקבלי ההחלטות בארגון, תוך שימוש חווייתי בדפדפן סטנדרטי. חוויית השימוש עוברת גם דרך העובד עצמו, שיכול לקבל מידע בכל עת בנוגע למצב הנוכחות שלו או לשכרו, וזאת ללא צורך בהדפסות או בקשות מיוחדות ממדור שכר.

המערכת, אשר פותחה לאחר בדיקה קפדנית של צרכי הארגון בשוק המקומי ומחוצה לו, מאפשרת לחשבי שכר ומנהלי כספים לקבל ולספק מידע זמין בכל עת על גובה הוצאות השכר הנגזרות מהנתונים השוטפים של נוכחות העובדים. מדובר בנתונים הקשורים בין היתר להקצאת מקום עבודה, שיוכו של העובד להסכם העבודה הנכון ורישום דפוסי העבודה שלו בארגון.

המערכת החדשה מסוגלת לשרת את הארגונים כמערכת "לשכת שירות" בטכנולוגיות מחשוב ענן בחוות שרתים חיצונית  ובגישה אינטרנטית  מלאה.  ארגונים שיחפצו בכך  יוכלו להתקין את המערכת ע"ג שרתי הארגון ועדיין לתת  למשתמשים להפעיל ולחוות את חוויית הגלישה במערכת באמצעות דפדפן סטנדרטי ומוכר.

גבי בוגנים, מנכ"ל סינאל תעשיות, אומר: "חיווי של נתוני נוכחות ושכר באופן  שוטף ועדכני הוא הבסיס לניהול אמיתי. הצורך הזה, לשתף במידע מערכות שונות באמצעות מערכת כוללת אחת, שמסוגלת לספק נתונים בזמן אמת לכל שאילתה, הוא  שדחף את סינאל לפתח את "הרמוני". המערכת משולבת חומרה ותוכנה והיא לוקחת את נושאי הטיפול בנוכחות משאבי אנוש ושכר מספר רמות קדימה, עם פתרון המבוסס על תוכנה רבת מרכיבים מבית יוצר אחד".

פתרון "הרמוני" של סינאל, ראשון מסוגו בישראל, וכבר מעורר עניין גדול בקרב ארגונים בינוניים וגדולים בפלחי שוק מגוונים. התגובות המצוינות של משתתפי אירוע ההשקה מחזק את החברה להמשיך ולפעול על מנת לספק ללקוחותיה את הפתרונות הנדרשים בקידמת הטכנולוגיה.

סינאל מלל פייוווי הינה חברת בת של סינאל תעשיות הפועלת בישראל, ומובילה בתחום מערכות תוכנה וחומרה לדיווח נוכחות, בקרת כניסה ומערכות תוכנה לניהול שכר ומשאבי אנוש. מערכות אלה מצויות בשימוש אלפי ארגונים בישראל ומשמשות כאמצעי ניהול ופיקוח ממוחשב של מאות אלפי עובדים. מערכות אלה מותאמות ותומכות בדרישות הייחודיות למגזרי הפעילות השונים במשק, ניתנות ליישום באופן מודולארי ומיועדות לתפקד כמערכת אחת אינטגרטיבית כלל ארגונית, הכל תחת קורת גג אחת.

אתר סינאל

אירועים קרובים