חברת UTI יישמה לראשונה בישראל פתרון סחר אלקטרוני המתממשק און ליין למערכת SAP Business ONE היישר מה-iPhone וממחשבי כף היד
הפתרון - OLK, פרי פיתוח של TOP Manage, הוטמע על ידי חברת אקסיומה, המייצגת בישראל את החברה
חברת UTI, יבואנית משאיות איסוזו בישראל, הכריזה על עלייה לאוויר של פתרון משלים למערכת ה-SAP Business One ERP, המאפשר גישה ישירה און ליין לאנשי המכירות של החברה מ- iPhone וטלפונים חכמים מהשטח. הפתרון, OLK (ר"ת On Line Kit), הוא פתרון משלים לחבילת ה-ERP של SAP Business One. הפתרון פותח בפנמה על ידי חברת Top Manage, שותפתה העסקית של SAP, והוטמע על ידי חברת אקסיומה, נציגתה הרשמית של Top Manage בישראל. ההטמעה ממחישה את יתרון הגלובאליות של SAP, בכך שפתרון המערכת הישראלית משמש גם את חברות הבנות של UTI שהתרחבה למרכז ומזרח אירופה.
פתרון ה-OLK שהוטמע בחברת UTI, מציע גישה און ליין מלאה דו צדדית בין מערכת ה-SAP וה-SMART PHONE בשטח. הפתרון הקנה ל-UTI יתרונות רבים כגון נגישות מידע לאנשי השטח, שירות מהיר ללקוח וחסכון במשאבים. הדבר מתאפשר הודות לגמישות הפלטפורמה המאפשרת לענות לצורכי הארגון הדינאמיים, עקב היותה אפליקציה המבוססת Web תוך שמירה מרבית של אבטחת המידע.
חן גולדפרב, מנמ"ר UTI: "הטמעת פתרון OLK כפונקציה משלימה למערכת SAP Business ONE, משפרת את כלל מערך מכירות השטח בחברת UTI. הודות להטמעת הפתרון יכולים אנשי השטח ואנשי המכירות של UTI לנהל את כל פעילות המכירה דרך המסופון בשטח, לרבות עדכון התהליכים, קבלת נתוני מלאי והיסטוריה של הלקוחות, ללא כל תלות במערך ה-Back Office בארגון. הגמישות והחיבור למערכת ה-ERP מאפשרים שינויים באפליקציות ומתעדכנים ישירות ב-SMART PHONE בשטח בשקיפות מלאה מה שחוסך לאנשי המכירות, לאנשי המשרד ולארגון בכלל משאבים יקרים".
ליאור נוי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי SAP באקסיומה: "מערכת OLK הנה חבילה הכוללת מגוון יכולות אינטגרציה עם ה-SAP Business One, החל בפורטל אינטרנט למסחר אלקטרוני, עבור בפורטל ארגוני ובאמצעות טלפונים חכמים ומחשבי כף יד. ניהול כל החבילה מתבצע תחת ממשק משתמש אחד רב עוצמה המבוססת על מערכת SAP Business ONE, ככלי מתקדם לניהול הפורטל".
עידו דור, מנהל פעילות עסקים קטנים ובינוניים, סאפ ישראל: "הטמעת מערכת OLK ב-UTI היא ביטוי נוסף לגמישות ויכולת ההרחבה של מערכת SAP Business ONE. עולם הפתרונות הניידים תופש מקום משמעותי בהתפתחות העתידית של הפתרונות אותם אנו מציעים ללקוחותינו. כבר היום עובדי UTI , באמצעות ה-IPHONE, מבצעים תהליכים עסקיים מלאים במערכת. אני מעריך שבטווח הזמן הקרוב נראה התפתחות מעניינת בטווח הפתרונות אותם נציע ללקוחותינו בתחומי ה-MOBILE".










