לראשונה בישראל: סינאל תציג פתרון לניהול ולחישוב שכר ונוכחות עובדים בצורת מחשוב ענן
הפתרונות יוצגו בכנס שתקיים החברה ב-21 באוקטובר במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה ● "העוצמה במערכת Harmony של סינאל – נתיב מושלם לניהול פעילות העובד בסביבת WEB", אומר גבי בוגנים, מנכ"ל סינאל
סינאל עומדת להכריז ב-21 באוקטובר על מערכת חדשה וייחודית. מהי?
סינאל – מובילה עולמית באספקת פתרונות בתחום ניהול פעילות העובד בארגון, תשיק באירוע הקרוב את הגירסא החדשה של מערכת השכר הותיקה "עוצמה". הגירסא החדשה משולבת כחלק מן המערכת המרכזית של סינאל – "הרמוני" – ומהווה את "מודול השכר" של מערכת זו. חשוב לי להדגיש כי במסגרת ההשקה תציג סינאל, לראשונה בישראל, פתרון לניהול וחישוב השכר והנוכחות בארגונים גדולים ובינוניים בצורת מחשוב "ענן" (Cloud Computing) ותציע פתרונות אלה לשוק המקומי והעולמי,
בשיטת ה-SaaS (ר"ת Software As A Service).
סינאל רכשה את מעמדה וייחודה בתחום הנוכחות והשכר בזכות החדשנות וההובלה הטכנולוגית, תוך כדי גיוס אלפי לקוחות בארץ ובעולם במשך שנות פעילותה. חברות וארגונים בכל תחומי המשק משתמשים היום בפתרונות החומרה והתוכנה המגוונים של סינאל והם מסייעים בניהול נכון של העובד, על כל מרכיבי פעילותו בארגון. סינאל מלווה את חוג לקוחותיה באמינות ובמסירות במשך שנים, ומספקת להם שירותי תמיכה לכל פתרונות החומרה והתוכנה פרי פיתוחה, ברחבי הארץ ובאמצעות שותפויות ורשת הפצה בשווקי חו"ל.

מהם היתרונות של פתרון סינאל ולמי הוא נועד?
* ללקוחות אשר מעוניינים לקבל פתרון מקיף מבית אחד, החל בשעון הנוכחות וכלה בהפקת תלוש השכר.
* ללקוחות שנושא המשאב האנושי בארגון חשוב בעיניהם והם שואפים לספק לעובדיהם שירותים נרחבים כגון – דווח וקבלת מידע על נתוניהם האישיים בתקשורת אינטרנטית בגישה מהבית או מהטלפון הנייד; קבלת מידע שוטף על שכרם ועל פעילויותיהם בארגון באמצעות המחשב; ופעולות רבות נוספות כגון הפרשות לקרנות וקופות גמל.
* למנמר"ים המעוניינים לקבל סביבת עבודה ביתית או בחווה חיצונית, הנתמכת ע"י צוות מקצועי, ללא צורך בטיפול בתמיכה בתשתיות מיחשוב או הקצאת משאבי מיחשוב יקרים נוספים בארגון.
* למנהלי מדור שכר המעוניינים בהפעלה ובקבלת מידע הנוגע לכל הרמות העובדים בארגון, ללא צורך בהשקעות נוספות בתשתית.
* למנהלי כספים וכלכלנים שיוכלו מעתה לקבל נתונים מהעובדים ישירות לגיליונות אלקטרוניים, או בשימוש בתשתיות ה-BI המשולבות במערכת.
* למנהלים שירצו לקבל נתוני אמת כלל ארגוניים באמצעות הדפדפן האישי בבית, בגישה אינטרנטית מאובטחת, ללא צורך בתלות במפעיל חיצוני.
כיצד הגיעה סינאל לחשיבה על פתרון בתחום הזה, מה הרקע לכך?
א. סינאל, אשר זיהתה את הכיוון הכללי של חברות בעולם לרכוש שירותי תכנה במקום לבצע השקעות בתשתיות ובתוכנות, בנתה את הפתרון כך שיהווה מענה הולם למגמה עולמית זו. לסינאל חברת בת בארצות הברית – Time America – המספקת פתרונות לדיווח נוכחות בשיטת הענן לאלפי עובדים. לאור ההצלחה בארצות הברית נקטנו באותה שיטת פתרון בישראל, שכן אנו בטוחים כי פתרונות ה-SaaS הינם פתרונות בעלי ביקוש רב. פתרונות אלה יופעלו בישראל לטובת אירגונים רבים ומגוונים בכל מגזרי המשק, ויהוו מנוע צמיחה לסינאל בתחום השכר.
ב. הדרישה לאפשר ללקוח להחליט בכל רגע נתון וללא כל השקעה נוספת כיצד הוא מעוניין לקבל את השירות הנדרש להפקת השכר – על ידי קישור לתשתית בחוות שרתים ביתית/ חיצונית או באמצעות חוות השרתים של סינאל.
ג. דרישת לקוחות לקבלת מענה מיידי לביצוע חישובים וקבלת נתוני אמת ללא צורך בהפעלת אנשי לשכת השירות.
ד. הדרישה למערכת משאבי אנוש ושכר מודרנית שפועלת בסביבת הפעלה אינטרנטית. בארץ החלוצים מהווה סינאל חלוצה בתחום.
כיצד ישפיע הפתרון של סינאל על השוק המקומי והעולמי?
לראשונה בארץ נפתח נתיב שלם לאספקת שירותים בתחום השכר בתצורת SaaS – בהפעלה באמצעות כל דפדפן אינטרנטי ומכל מחשב. אנו משוכנעים כי השירות החדש יחולל מהפכה בתחום, ויאפשר לארגונים לייעל את עבודתם ולהוזיל באופן משמעותי את עלויות הפקת השכר. לקוחות שהורגלו לעבוד בשיטות המסורתיות ל"הפקת תלושי שכר" יגלו שניתן לקבל שירותים טובים וחדשניים יותר באותן עלויות נמוכות, באמינות, זמינות ובשרידות גבוהה.










