תוכן שיווקי
לקראת אירוע NessPRO-OpenText Day: The Intelligent and Connected Enterprise, מחר (ג'), מלון הילטון, תל אביב

חטיבת הפרויקטים של NessPRO מעמיקה את שירותיה לטכנולוגיות החדשות מבית OpenText

החטיבה תציע שירותים המנוהלים בענן ● דפנה מנשה, מנהלת תחום שירותים מקצועיים ל-OpenText ב-NessPRO, אמרה כי "הענן החדש של NessPRO מספק לא רק יתרונות טכנולוגיים אלא גם פותר בעיות שונות בתחום הרגולציה"

18/02/2019 15:14
דפנה מנשה, מנהלת תחום שירותים מקצועיים ל-OpenText ב-NessPRO. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"הענן החדש של NessPRO מספק לא רק יתרונות טכנולוגיים אלא גם פותר בעיות שונות בתחום הרגולציה, משום שהוא נמצא בישראל וכפוף לחוק הישראלי", כך אמרה דפנה מנשה, מנהלת תחום שירותים מקצועיים ל-OpenText ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, המייצגת בישראל את OpenText. "ארגונים רבים בארץ כפופים למגבלות שונות וצריכים לעמוד בתקנות ותקנים ישראליים לאבטחת מידע, והעובדה שהענן נמצא בישראל ולא בחו"ל מאפשרת זאת". הדברים נאמרו לקראת האירוע NessPRO-OpenText Day, שייערך במלון הילטון תל אביב מחר (ג').

"אנחנו מתכוונים להציע ללקוחותינו, על הענן החדש של NessPRO, ממגוון השירותים לניהול תוכן מבית OpenText, כשהראשון בהם הוא פלטפורמת Core, שהיא למעשה שירות מנוהל לניהול ושיתוף מסמכים בצורה מאובטחת", אמרה מנשה.

"ארגונים שירכשו את השירות יאפשרו למשתמשים לבצע החצנה ושיתוף על קבצים מבלי להתפשר על רמת השליטה והבקרה שצוות ה-IT דורש", ציינה. "המטרה שלנו היא להשיק על הענן שירותים מנוהלים נוספים מבית OpenText, במטרה להציע ללקוחות לשנות את כל המגוון הרחב של השירותים שיכולים לייעל את התהליכים העסקיים בארגון, לשפר את חוויית המשתמש ועוד. לקוח שירצה שירות חדשני וגמיש בענן לניהול מסמכים, עם כל היתרונות של שירות מנוהל, יוכל לקבל זאת במהירות ובקלות, כאשר התחזוקה והשדרוגים מתבצעים באופן אוטומטי ושקוף למשתמש. בקרוב, בכוונתנו להעלות על גבי הענן את ממשק D2 ופלטפורמתExtended ECM, שכיום אנחנו מיישמים אותם בהתקנות מקומיות".

"בכוונת NessPRO להעביר את כל הלקוחות הקיימים של OpenText בישראל לממשקים החדשים שלה, שהם פשוטים וידידותיים יותר", הוסיפה מנשה. "העברנו כבר מספר לקוחות לממשק החדש D2, שהוא ממשק לניהול תוכן מתקדם, אינטואיטיבי וידידותי למשתמש".

היא ציינה כי "כל השירותים המתקדמים שאנחנו מציעים ללקוחותינו מתאימים הן לאלה מהם שמשתמשים במערכת דוקומנטום והן לאלה שברשותם מוצרים אחרים של OpenText. ארגונים יכולים למנף את ההשקעות הקיימות בפלטפורמות שלהם ולהרחיב פתרונות שבהם ענן יכול לשפר במהירות את ה-Time to value, כגון שיתוף מסמכים עם לקוחות, ספקים ושותפים".

שי אלפישר, מנהל תחום שירותים מקצועיים ל-OpenText ב-NessPRO. צילום: יח"צ

שי אלפישר, מנהל תחום שירותים מקצועיים ל-OpenText ב-NessPRO. צילום: יח"צ

שי אלפישר, מנהל תחום שירותים מקצועיים ל-OpenText ב-NessPRO, ומנהל מערכת סע"ר (ר"ת סביבת עבודה רוחבית) הממשלתית מטעם NessPRO, מסר לקראת הכנס כי המערכת במנהל התקשוב הממשלתי, המבוססת על משפחת מוצרי ניהול התוכן OpenText Documentum, פרוסה כיום בכ-35 משרדי ממשלה ויחידות סמך, כולל 25 משרדי ממשלה שכבר נמצאים בענן של ממשל זמין עם מערכת סע"ר.

מערכת סע"ר יוצרת תשתית אחידה, המשרתת את צרכיהם של משרדי הממשלה בתחומי ניהול המסמכים, ניהול הידע והארכוב. מדובר בסביבת עבודה רוחבית, המהווה מערכת משרד ממוחשב אחידה ומתקדמת המופעלת מענן מרכזי לשימוש כלל עובדי הממשלה.

"מערכת סע"ר מורכבת משני ממשקי עבודה עיקריים וממשקים תומכים נוספים, שמאפשרים הרחבות גנריות, שירותי Web Services לניהול תוכן ועוד", אמר אלפישר. "כעת שוקדים מומחי NessPRO על פיתוח פתרונות סע"ר למובייל ועל הרחבת הפריסה במשרדי הממשלה השונים".

אלפישר נתן כדוגמה את משרד התחבורה על יחידותיו השונות, שנמצא בשלב מתקדם של עליה לאוויר. "סיפקנו למשרד התחבורה פתרונות שונים – החל מניהול לשכות, דרך ניהול מסמכים ארגוניים ועד לממשקים למערכות תפעוליות שונות בארגון, פתרונות עסקיים ארגוניים לפי עולמות תוכן ועוד", אמר. "לדוגמה, הקמת ארכיון דיגיטלי במשרד החוקר הראשי של רשות שדות התעופה, ממשקים למערכות תפעוליות שונות כגון מערכת CRM לניהול פניות ציבור, מערכת אכיפה בתחום התחבורה הציבורית, מערכת בתחום הרישוי ועוד".

"באמצעות OpenText אנחנו מסייעים לפרוץ את הגבולות הישנים של עולם הידע והתוכן הארגוני ולתת מענה ראוי בעידן הדיגיטלי הנוכחי", בדגיש אלפישר. "אני סבור כי ארגונים מעוניינים בחדשנות תוך מתן פתרונות מתאימים ללקוחות חיצוניים ופנימיים. עדיין יש ארגונים לא מעטים שבהם מותקנות מערכות ישנות (Legacy). האתגר היום הוא להביא את כל הסביבות החדשניות אל הארגונים".

ב-NessPRO יש כיום 80 מומחי OpenText Documentum המספקים פתרונות ושירותים לעשרות לקוחות בכל מגזרי המשק.

אירועים קרובים