תוכן שיווקי

Trivium: משנים את חוויית הפיתוח באופשור

18/03/2018 14:09
אלכסיי דיאצ'קוב, מנכ"ל Trivium Solutions. צילום: יח"צ

הפיתוח במתכונת Offshore מעורר תגובות מגוונות בקרב ארגונים בישראל, חלקן לא חיוביות במיוחד. "אנחנו נתקלים בתגובות שכאלה על בסיס יומיומי", אומר בראיון מיוחד אלכסיי דיאצ'קוב, מנכ"ל Trivium Solutions, אשר ממוקמת בהרצליה פיתוח.

לדברי דיאצ'קוב, "חלק מלקוחותינו כיום, נכוו בעבר כאשר ניסו לפתח באופן עצמאי, באתרים מרוחקים. אנחנו ב-Trivium מעניקים מענה מתאים יותר, לצורך בפיתוח מבוסס אופשור. שינינו לגופי פיתוח רבים בישראל את חוויית הפיתוח – באמצעות מודל הפיתוח הייחודי המשולב שלנו".

ותק וניסיון לצד חדשנות והקשבה ללקוח

בית התוכנה Trivium, סיפר דיאצ'קוב, "עוסק בפיתוח תוכנה בתחומים שונים מאז 1996 ומונה עשרות מקצוענים. אנו מעניקים פיתוח ישראלי משולב Offshore מנוהל, פיתוח לפי דרישה וכן ייעוץ בפיתוח תוכנה".

לדבריו, "אנו פועלים בכמה סביבות טכנולוגיות: Embedded Linux, מובייל וענן, וכן ב-IoT. העובדים בישראל הם המנהלים הבכירים, רובם מהנדסי פיתוח ותיקים ולצידם פועל צוות של עשרות מפתחים באתרי ה-Offshore שלנו. ל-Trivium לקוחות ארגוניים ממגוון מגזרי התעשייה בארץ, כדוגמת אלביט ומל"מ-התעשייה האווירית במגזר הביטחוני ולקוחות נוספים בעולם".

המענה למרחק: הכרת המנטליות,יכולת ניהול מעולה וקשב

"עבודה ב-Offshore הינה אופרציה לא פשוטה לכל מנהל או מנהלת פיתוח", מסביר דיאצ'קוב. "הדבר מצריך הבנה עמוקה של המנטליות באתר המרוחק, הרבה קשב, יכולת ניהול מעולה וסבלנות. באופן הזה, ניתן להניע את המפתחים למימוש המטרות שהוגדרו, תוך עמידה בלוח הזמנים המוגבל של מנהל הפיתוח.

Trivium צברה ניסיון עשיר, של יותר מעשור שנים, בפיתוח באופשור – באתרים שלנו במזרח אירופה. עד כה, ביצענו בהצלחה – עשרות רבות של פרויקטים. הוכחנו שניתן להפיק יתרונות מה-Offshore ולהימנע משגיאות שמאפיינות עבודה בפיתוח מרוחק. לנו ב-Trivium יש דרך להבטיח שהעבודה תהיה איכותית, רציפה ורספונסיבית".

שינוי חווית הלקוח בפיתוח משולב אופשור

Trivium, הדגיש דיאצ'קוב, "שינתה את חוויית הלקוח בפיתוח משולב Offshore, בעזרת מודל ה-Dedicated Teams שלה. המודל הזה, מותאם בצורה טובה יותר למציאות הדינאמית של תהליכי הפיתוח ועונה על המחסור התמידי של מהנדסי פיתוח בישראל".

איך זה עובד?

מנהל הפיתוח, מפרט דיאצ'קוב, "מקבל צוות ייעודי של מהנדסי תוכנה ב-Offshore, שמבצעים כל משימה עבורו. את הצוות מנהל ארכיטקט תוכנה ישראלי, שמלווה את מנהל הפיתוח ומהווה עבורו focal point לכל נושא ודרישה.

ככל הנדרש, ארכיטקט התוכנה – איש מקצוע מנוסה הבקיא בטכנולוגיות רבות – מסייע גם באפיון הדרישות. מהנדסי התוכנה שלנו הם בעלי ותק רב ובעלי ניסיון מקצועי ומעמיק במגוון טכנולוגיות. ארכיטקט התוכנה הוא זה שמנהל את הצוות באתר המרוחק ודואג לביצוע של כל משימת פיתוח. המעורבות שלו מבטיחה למעשה, תקשורת רציפה בין כל הגורמים ויעילות בתהליך הפיתוח כולו".

Trivium – עשור של הצלחה בפיתוח משולב אופשור

מודל העבודה הזה, ציין דיאצ'קוב , "הוכיח את עצמו כאפקטיבי, פעמים רבות בארץ ובחו"ל.  Trivium מביאה תועלת למנהל פיתוח – בטווח הקצר והארוך. אנו מכירים היטב את דרישות תעשיית ההיי-טק בישראל וכן את המנטליות וסביבת העבודה של המהנדסים שלנו ב-Offshore ויודעים לגשר על הפער בקלות".

"חברות רבות עברו כבר לפיתוח בפורמט גלובלי עם צוותי פיתוח מכל העולם, שעובדים בשיתוף פעולה מלא", ציין. "הסביבה הטכנולוגית של היום מאפשרת תקשורת קלה ומהירה בין אתרים מרוחקים כך שיש פחות חשיבות למיקום הפיזי של חברה".

"המגמה הזו מתרחבת גם בתעשיית ההיי-טק הישראלית. המודל שלנו, של צוותים ייעודיים מנוהלים (Dedicated Teams), ב-Offshore, תואם את השינויים הגלובליים הללו ונותן מענה יעיל לצורך בפיתוח תוכנה משולב Offshore".

"ההסתכלות שלנו על צרכי הלקוח היא רחבה – ולאו דווקא פרויקטלית", סיכם דיאצ'קוב, "מדובר בחוויית עבודה שונה לחלוטין כשמנהל הפיתוח עובד מול ארכיטקט תוכנה, מטעמנו ,שמבין מיד מה צריך ומספק את הנדרש ביעילות ובמהירות. זה מניב חיסכון של כ-50% בהוצאות הפיתוח והתוצאות המתקבלות עבור מנהל הפיתוח הן מיידיות.

"העבודה בצורה הייחודית אותה הגינו, היא הפתרון המיטבי לאתגרי הפיתוח כיום ותואמת את המגמות העולמיות בתחום".

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים